سیستم منابع انسانی سندپرداز
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1399/06/14
نرم افزار سیستم مدیریت منابع انسانی سندپرداز راه حل جامعی را برای تمامی سیستمهای مورد نیاز صنعت شما ارائه مینماید.این راه حل ها در حوزه مالی شامل حسابداری مالی/ خزانه داری / حقوق و دستمزد / دارایی ثابت / حسابداری انبار ... میباشد. سیستم پرسنلی و احکام ویژگیها و امکانات نرم افزار سیستم منابع انسانی سندپرداز؛
ثبت کامل اطلاعات پرونده پرسنل ازجمله:
اطلاعات فردی
اطلاعات سازمانی
سوابق کاری قبل از استخدام
سوابق تحصیلی کارکنان
میزان آشنایی با زبانهای خارجی
مهارتها و دوره های آموزشی
فرزندان و افراد تحت تکفل
مدارک پرسنلی ( اسکن مدارک / عکس/ و انواع مستندات را نیز تامین میکند.
از دیگر قابلیت های آن امکان تعریف فیلدهای اطلاعاتی پرسنل بصورت اختصاصی برای هر سازمان،
شناسایی انواع استخدام، طبقه های شغلی،رده های سازمانی و . . . است.
- شناسایی ساختار سازمانی و واحد های سازمان
- شناسایی مشاغل سازمان و شرح وظایف و شرایط احراز بر اساس طرح طبقه بندی مشاغل یا نیاز هر سازمان
- صدور حکم کارگزینی و نگهداری سوابق کامل
- صدور حکم کارگزینی و قرارداد در دو مرحله ( پیش نویس و تایید شده )
- شناسایی گروههای شغلی و جدول مزد گروه و پایه سنوات
- شناسایی محل های جغرافیایی خدمت
- ثبت و نگهداری - قرارداد کارکنان و نگهداری سوابق کامل
- امکان صدور قرارداد استخدامی با فرمت اداره کار یافرمتهای اختصاصی
نام
سندپرداز
ایمیل
info@sanadpardaz.com
شماره تماس
۸۸۹۱۸۵۱۲ - ۶
آدرس
تهران، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، فلسطین جنوبی، ساختمان شماره 399
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان مدیریت منابع انسانی
پشتیبانی ۳۶۰ درجه
مدیریت مزایا(Benefits)
دیتابیس کارکنان
خدمات شبانه روزی
مدیریت اجرایی
بخش پرتال داخلی
مدیریت مرخصی
پیگیری متقاضیان
مدیریت جبران خسارت
مدیریت دستمزد
مدیریت استخدام
مدیریت حضور و غیاب
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر