نرم افزار حسابداری نیکان
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1402/04/06
برای مدیریت امور مالی و انبارداری هایپرمارکتها و سوپرمارکتها میتوانید از نرم افزار حسابداری نیکان کمک بگیرید. همه سوپر مارکتها و هایپر مارکتها برای مدیریت امور مالی خود نیازمند یک نرم افزار حسابداری جامع هستند. نرم افزار نیکان به کمک این کسب و کارها میشتابد و امور مالی و انبارداری هایپرمارکتها و سوپرمارکتها را بر عهده میگیرد. برنامه حسابداری نیکان پیچیدگیهای مدیریتی را از بین میبرد و نظم خاصی به کسب و کارها میبخشد.
معرفی نرم افزار حسابداری نیکان
نرم افزار حسابداری نیکان ، چالش مدیران سوپرمارکتها و هایپرمارکتها را در جهت موجودی انبار، اقلام فاسد شده، مشتریان و ... از بین میبرد. خردهفروشان برای مدیریت فعالیتهای تجاری روزانه خود میتوانند از این نرم افزار کمک بگیرند.
اگر به دنبال انتخاب یک نرم افزار مناسب و کامل در رابطه با فروشگاه خود هستید، نرم افزار حسابداری نیکان یکی از گزینههای پیش روی شماست. همه فعالیتهای انجام شده در فروشگاه مانند: ثبت فاکتور، انتقال بین انبار، صدور فاکتور خرید، کالاها و ... را به نیکان بسپارید.
سیستمهای نرم افزار حسابداری فروشگاهی نیکان
نرم افزار حسابداری نیکان دارای سیستمهای جامع و متنوعی است که در ادامه هر سیستم را به صورت جداگانه شرح خواهیم داد:
سیستم حسابداری
یکی از سیستمهای اصلی نیکان، سیستم حسابداری است. بررسی و ثبت همه عملیاتهای مالی توسط این سیستم انجام میشود. در واقع پروسه جمع بندی و تجزیه و تحلیل گزارشهای سود و زیان هر فروشگاه با کمک این سیستم انجام خواهد شد.
سیستم خزانه داری
از دیگر سیستمهای حسابداری فروشگاهی نیکان میتوان به سیستم خزانه داری اشاره کرد. همه کسب و کارها دارای بخشی به نام دریافت و پرداخت هستند. سیستم خزانه داری وظیفه اطلاع رسانی از زمان وصولیها و پرداختیها را بر عهده دارد. همچنین این سیستم، نظم و مدیریت امور مالی را بهبود میبخشد.
سیستم خرید و تامین کنندگان
تامین کالاها و وسایل مورد نیاز هر فروشگاه جزو الزامات به شمار میآید. بخش سیستم خرید و تامین کنندگان برای دسترسی به فاکتورهای خرید، نظارت بر تحویل کالا و پروسه تسویه با تامین کنندگان ایجاد شده است.
سیستم انبارداری
با کمک سیستم انبارداری میتوانید از موجودی انبار و کالاها آگاهی داشته باشید. آگاهی از این موضوع، باعث بهبود پروسه مدیریتی میشود. همچنین با سیستم انبارداری میتوانید روی ورودی و خروجی کالاها کنترل داشته باشید. اطلاع داشتن از انبار و فاکتورهای محصولات نیز از دیگر وظایف این سیستم است.
سیستم فروش فروشگاهی
سیستم فروش فروشگاهی نیز از جمله سیستمهای مهم نرم افزار فروشگاهی نیکان است. با کمک این سیستم میتوانید به موجودی و قیمت کالا به آسانی دسترسی داشته باشید. به این ترتیب دید کاملی از فروش خود خواهید داشت.
سیستم فروشگاهی پیشرفته
وظیفه این سیستم ارائه گزارشهای دقیق از فروش روزانه است. همچنین سیستم فروشگاهی پیشرفته، اطلاعات دقیقی از محصولات، مشتریان و هزینهها را در اختیار مدیران مالی قرار میدهد.
مزایای نرم افزار نیکان
برخی از مزایای نرم افزار نیکان را در ادامه شرح میدهیم:
قابل نصب و اجرا در همه پلتفرمها
یکی از مزیتهای مهم نرم افزار حسابداری نیکان بهره مندی از تکنیکهای روز دنیاست که قابلیت موجب اجرا و نصب این نرم افزار در همه پلتفرمها شده است. این نرم افزار در همه صفحههای نمایش، به بهترین شکل اجرا خواهد شد.
هستهای قدرتمند و انعطاف پذیر
نرم افزار نیکان با رویکرد ERP و طراحی مدرن و قدرتمند توسعه یافته است. همچنین داشتن انعطاف پذیری نسب به همه کسب و کارها از جمله مزایای این نرم افزار به شمار میآید.
پشتیبانی نرم افزار نیکان
نرم افزار نیکان دارای پشتیبانی قوی است که به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی انجام میشود. کادرآموزشی و پشتیبانی نرم افزار نیکان بسیار مجرب و قوی است. کاربران نیکان میتوانند گارانتی و پشتیبانی در محل کار دریافت کنند.
دلایل انتخاب نرم افزار حسابداری نیکان چیست؟
چرا باید نرم افزار حسابداری نیکان را برای فروشگاه خود انتخاب کنم؟ یکی از مهمترین سوالهایی است که کاربران هنگام مواجه با این نرم افزار از خود میپرسند. در جواب این سوال، در ادامه چندین دلیل برای انتخاب نرم افزار حسابداری نیکان را بیان میکنیم:
- استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا
- ارائه بسته آموزشی شامل کتاب و فیلم آموزشی
- دارای آموزش رایگان
- ارائه گزارشات پویا و کاربردی
- ایرانی بودن نرم افزار
- ارائه نسخههای جدید به صورت ماهانه
- کادر نرم افزار نویسی متخصص
- مشاوره در زمینه حسابداری و امور مالی
- اعمال تغییرات اختصاصی بر اساس نیاز کاربران
- ارتباط با نرم افزارهای رایج مانند آفیس
ویژگیهای اصلی نرم افزار حسابداری نیکان
نرم افزار حسابداری نیکان دارای ویژگیهای خاص و متفاوتی است که با کمک این ویژگیها نیازهای کسب و کارهای فروشگاهی را رفع میکند. دارا بودن این ویژگیها، نیکان را با رقبا متمایز میکند. تمامی قمستهای این نرم افزار به صورت یکپارچه با یکدیگر عمل خواهند کرد.
پشتیبانی از استانداردهای گزارشگری مالی بین الملی و استانداردهای مالی سازمان حسابرسی از جمله ویژگیهای اصلی این نرم افزار به شمار میآید.
این نرم افزار راهکار چند شعبهای را برای هایپرمارکتها و سوپرمارکتها فراهم میکند تا مدیریت شما بر روی همه شعبهها آسانتر شود. پشتیبانی از سیستم چندزبانه و ارزی و پشتیبانی از رویه حسابداری تلفیقی از دیگر ویژگیهای اصلی این نرم افزار حسابداری است.
قیمت نرم افزار نیکان
نرم افزار حسابداری نیکان به صورت لایسنس سالانه به کاربران عرضه میشود. قیمت نرم افزار نیکان بر اساس نیاز مشتری و امکانات تعیین شده متفاوت خواهد بود.
دانلود نرم افزار حسابداری نیکان
قبل از خرید و دانلود نرم افزار حسابداری نیکان میتوانید مشاوره رایگان را درخواست کنید. امکان درخواست نمایندگی از این شرکت نیز وجود دارد. همچنین میتوانید دموی رایگان نرم افزار نیکان را از پشتیبانان درخواست نمایید. برای این کار کافیست فرم درخواست نرم افزار را کامل کنید.
امکانات کلی نرم افزار نیکان :
- طبقهبندی حسابها تا 6 سطح سرگروه، کل و معین
- طبقه بندی حسابها تا 3 سطح تفصیلی ثابت توسط کاربر
- تعریف مراکز هزینه پروژه
- صدور سند تعدیل ماهیت در پایان دوره
- هشدار خلاف ماهیت در زمان صدور سند
- امکان کپی از سند در قسمت صدور سند
- تعریف حسابها و مراکز شناور تا 3 سطح
- تعریف تفصیلی شناور به صورت کد یکتا و به صورت درختواره
نام
nikansoft
ایمیل
info@nikansoft.com
شماره تماس
۰۲۱-۹۱۰۰۳۸۳۳
آدرس
تهران، میدان صادقیه، برج گلدیس، طبقه ۱۰، واحد ۱۰۰۹
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان حسابداری فروشگاهی
امکان استفاده از دستگاه بارکدخوان
ثبت سند اتوماتیک برای فاکتورها
گزارشگیری از دفتر روزنامه
گزارش سود و زیان
صدور پیش فاکتور
اعلام اتوماتیک سررسید چکها
گزارش از دفاتر کل، معین، تفضیلی
انواع گزارشات چک ها
مدیریت انبار
محاسبه راس چک ها
اطلاعات نموداری
گزارش سود ناخالص
فروش فوری
امکان اتصال به ترازوهای دیجیتال
امکان اتصال به دستگاه های نمایشگر مشتری
امکان چاپ بارکد جهت کالاها
گزارشات دارایی
گزارشات سریالی
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر