مدیریت هزینه ها
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1401/05/05
نرم افزار مدیریت هزینه ها اپلیکیشنی کاربردی جهت کنترل و مدیریت مخارج و درآمدهای شخصی است که به شیوهای متفاوت و مدرن به کمک کاربران میآید.
با استفاده از اپلیکیشن مدیریت هزینه ها میتوانید از امکاناتی چون گزارش گیری از هزینهها و درآمدها با نمایش آمار، نمودار و چارت،امکان ثبت بودجه برای هزینه و درآمد ها (مدیریت بودجه)، ثبت سریع هزینه ها و درآمدها، ثبت چکهای دریافتی و پرداختی، ثبت اقساط و تراکنشهای برنامه ریزی شده، ثبت بدهی و طلب، ثبت یادآور برای چکها و بدهیها و بسیاری از ویژگیهای دیگر که در کنار رابط کاربری بسیار ساده و روان در اختیار کاربران قرار میگیرد.
در نرم افزار مدیریت هزینه ها میتوانید برای پول نقد و حسابهای بانکی خود حساب بسازید و در هر لحظه از موجودی خود باخبر شوید یا به سادگی پول را بین آنها انتقال دهید.
این اپلیکیشن به عنوان یک نرم افزار حسابداری در دسترس شما قرار میگیرد که با آن به راحتی میتوانید مدیریت مالی شخصی خود را انجام دهید. نرم افزارهای حسابداری شخصی اندروید مانند مدیریت هزینه ها برای آن دسته از افرادی که از سیستم عامل اندروید استفاده میکنند مناسب است. آیا تجربه استفاده از این اپلیکیشن را دارید؟ ممنون که همراه زینسی هستید.
ویژگیها و امکانات اپلیکیشن مدیریت هزینه ها:
- کنترل و مدیریت مخارج
- گزارشگیری از هزینهها
- نمودار و چارت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان نرم افزار و اپلیکیشن حسابداری شخصی
پشتیبان گیری
دارای صندوق
"حساب بستانکار و بدهکار"
نمایش وام و اقساط
نمایش حساب ها
نمایش چک
صورتحساب
ایجاد رمز
تولید فاکتور
اتصال به بانک
تعریف لیبل
کنترل هزینه ها
نمایش گزارش به صورت گراف نمایی
اسکن و اپلود فایل
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر