حسابداری میزان
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1401/03/03
موسسات و سازمانها با هدف تامین نیازهای شرکتها و حتی کارخانهها در روند هرچه سریعتر کارها اقدام به طراحی نرم افزارهای مختلف در جهت انجام سهولت کارهای مختلف شدهاند. یکی از پرکاربردترین نرم افزارهایی که اکنون مورد استفاده بسیاری از افراد قرار میگیرد نرم افزار حسابداری میزان است.
نرم افزار حسابداری میزان از جمله مهمترین ابزارهایی است که به تجزیه و تحلیل ، ثبت اسناد ، طبقه بندی ، نمایش نمودار و گزارشات مبنی بر اطلاعات درون و برون سازمانی را با سهولت تمام برای شما انجام میدهد. این نرم افزار در قسمت ثبت اسناد به صدور سود و زیان ، کپی اسناد و وارد نمودن اطلاعات به سادهترین زبان ممکن را انجام میدهد. در قسمت خزانه داری این نرم افزار به مغایرت گیری اسناد با بانک پرداخته و به هشدار اسناد مدت دار میپردازد.
در قسمت گزارشات برای شما نمودار ماهیانه ، نمودار استاندارد حسابداری ، مرور حسابها میپردازد. این نرم افزار دارای تسهیلات ویژه جهت ورود اطلاعات سند به سادهترین روش ممکن ، ایجاد اسناد به صورت دائم و موقت ، نمایش ترازنامه و سود و زیان با استانداردهای مطابق ، امکان ثبت تعداد پیوستها برای هر سند حسابداری ، امکان انتقال اسناد، هزینهها ما بین شرکتها است.
در نرم افزار حسابداری میزان به ساده ترین شکل ممکن اطلاعات مالی شرکتتان را وارد کنید و در سریعترین زمان ممکن گزارشات مالی را تهیه کنید.
در نرم افزار میزان شما می توانید 3 شرکت رایگان تعریف کنید و چندین کسب و کار را با هم مدیریت کنید. قابل ارائه در دو نسخه 4 و 7 سطحی(با 3 تفضیل شناور) و امکان گزارش گیری بر اساس تضیل های شناور.
برخی از ویژگیها و امکانات نرم افزار حسابداری میزان:
- صدور سند افتتاحیه و اختتامیه و سند سود و زیان به صورت اتوماتیک
- تراز آزمایشی دو ، چهار و شش ستونه
- نمایش ترازنامه و تراز سود و زیان مطابق با استاندارهای حسابداری
- امکان استفاده از کدینگ پیش فرض سیستم میزان و یا امکان تعریف کدینگ حسابها از فایل Excel و همچنین خروجی Excel از کدینگ حسابها جهت استفاده در شرکتهای دیگر
- امکان پیوست فایل به سند حسابداری (فرمتهای مختلف تصویر، متن - PDF و ... با قابلیت دریافت و نمایش فایلها )
نام
داده کاوان پارس
ایمیل
info@hesabdari-mizan.com
شماره تماس
۸۸۸۵۰۶۴۰ / ۸۸۸۵۰۶۳۵
آدرس
خ ولیعصر-میدان ونک- روبروی دوازدهم گاندی پلاک 2534 طبقه سوم واحد 7
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان حسابداری-تجاری اداری
مدیریت انبار
سطح دسترسي براي كاربران
نمايش اشخاص با ريز كالاها و چكها
تبديل سندهاي موقت به دائم و بالعكس
ثبت هزينه در مغايرت گيري از بانك
اعلام سررسيد اتوماتيك مهلت تسويه فاكتورها
نمایش سود
اطلاعات نموداری
گزارش از گردش کالا طی دوره و کاردکس ریالی
راس چک
گزارش فصلی خرید و فروش
گزارش دفاتر و دارایی
چاپ و تولید بارکد
سیستم بایگانی اسناد و دبیرخانه
سیستم چند ارزی
ثبت قراردادهای کار
مدیریت حقوق کارمندان
اتصال به دستگاههای ساعت حضور و غیاب
تعریف چند صندوق
ثبت اطلاعات بارنامه
اتصال به ترازو
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر