نرم افزار حسابداری هلو شرکتی
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1402/05/22
با نرم افزار حسابداری هلو شرکتی مدیریت مالی شرکتها آسانتر خواهد شد. نرم افزار حسابداری شرکتهای بازرگانی هلو امکانات ویژهای را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. همچنین با کاربری ساده و قیمت بسیار مناسب عرضه میشود. این نرم افزار برای شرکتهای بازرگانی کوچک، بزرگ و متوسط کاربرد دارد.
نرم افزار حسابداری هلو شرکتی
نرمافزارهای حسابداری شرکتی هلو، ویژه کسب و کارهای شرکتی طراحی شده است که غیر از امکانات عمومی بازرگانی، نیاز به ثبت انواع عملیات حسابداری و گزارشهای پیشرفته را دارند.
زیر سیستمهای نرم افزار حسابداری هلو شرکتی
زیر سیستمهای موجود در این نرم افزار شامل زیر سیستم خزانه داری، زیر سیستم حسابداری، زیر سیستم و بازرگانی، زیر سیستم انبارداری، زیر سیستم حقوق و دستمزد و زیر سیستم اموال است که همه این زیر سیستمها در کنار هم امکانات حرفهای را برای نرم افزار حسابداری هلو فراهم کردهاند.
زیر سیستم حسابداری نرم افزار حسابداری هلو شرکتی
در زیر سیستم حسابداری شما میتوانید انواع گروه حساب، حسابهای کل، معین و تفصیلی را معرفی کنید. همچنین در این زیرسیستم امکان ثبت اصلاح و حذف سند وجود دارد. شما میتوانید گردش چک و بانک خود را چک کنید. عملیات مالی در نرم افزار نرم افزار حسابداری هلو شرکتی به صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک انجام میگیرد.
امکان تعریف توضیحات پیش فرض در زیر سیستم حسابداری نرم افزار حسابداری بازرگانی وجود دارد. از دیگر قابلیتهای این سیستم میتوان به تبدیل اسناد موقت به دائم و برعکس، بستن حسابها به صورت اتوماتیک، مدیریت سرفصلهای حسابداری، ورود اطلاعات ،سطح دسترسی کاربران، تراز آزمایشی ۶ و ۸ ستونی، امکان مغایرت گیری از کلیه سرفصلها، گزارش دفاتر کل، معین و تفصیلی، امکان ورود مشخصات تکمیلی اشخاص، طراحی ترازنامه و تراز سود و زیان اشاره کرد.
همچنین امکان ارسال گزارش به چندین چاپگر مرور حساب و ارسال پیام کوتاه نیز از دیگر امکانات زیر سیستم حسابداری نرم افزار حسابداری هلو شرکتی است.
زیر سیستم خزانه داری
در زیرسیستم خزانه داری شما میتوانید صندوق بانک و صندوق دار تعریف کنید. این زیرسیستم از همه مراودات رایج نقد، حواله فیش بانکی خودپرداز، پایانیِ فروش عملیات اینترنتی، سفته، چک و ... پشتیبانی میکند.
شما میتوانید تمامی رخدادهای چک پرداختی و چک دریافتی خود را در این نرم افزار ثبت کنید. همچنین گزارشهایی مانند موجودی بانک صندوق کوچک دریافت و پرداخت و ... را با جزئیات تهیه نمایید. در این زیر سیستم امکان مشاهده رسمی چک بر اساس تاریخ و مبلغ و گزارش مربوطه وجود دارد.
زیر سیستم بازرگانی
از دیگر سیستمهای نرم افزار حسابداری شرکتی هلو میتوان به سیستم بازرگانی اشاره کرد. در این سیستم شما میتوانید خریدار و فروشنده را به صورت نامحدود تعریف کنید. همچنین امکان تعریف گروه بندی کالا در سه سطح مختلف وجود دارد.
صدور فاکتور، سفارش لیستی، محاسبه عوارض، مالیات ارزش افزوده و تخفیف روی مبلغ فاکتور نیز از امکانات این زیر سیستم به شمار میآید. شما در زیر سیستم میتوانید تنظیمات مربوط به چاپ فاکتور و چاپ بارکد را انجام دهید.
این زیرسیستم با بارکد خوان جهت جستجوی کالا از طریق کد و شماره سریال ارتباط دارد. از دیگر قابلیتهای این زیرسیستم میتوانیم به قابلیت ارتباط مستقیم با ترازوهای دیجیتال، عملیات ثبت فاکتور امانی دریافتی و ارسالی، قیمت گذاری، فروش واسطه، تنوع در پرینت فاکتور، ثبت موقت فاکتور، امکان طراحی گزارشها و ... اشاره کنیم.
زیر سیستم انبار نرم افزار حسابداری هلو شرکتی
در زیر سیستم انبار شما میتوانید تعریف انبار، تخصیص کالا به آن و تعریف واحد اندازه گیری را انجام دهید. همچنین ثبت انواع رسیدها و انواع حوالهها در این زیر سیستم امکان پذیر است. گزارشهایی که در زیر سیستم ارائه میشود، شامل گزارش از اسناد انبار، گزارش کاردکس کالا، گزارش موجودی کالاها در گروهها گزارشهای متنوع در خصوص موجودی کالاها تخصیص عکس به کالا، بارکد خوان، افزودن انبارهای مختلف در تعریف انبارگردانی و کنترل موجودی منفی در انبارهاست.
زیر سیستم حقوق و دستمزد
در زیر سیستم حقوق و دستمزد امکان معرفی پرسنل به همراه مشخصات پرسنلی وجود دارد. همچنین شما میتوانید مشخصههای مزایا و کسر به صورت متغیر و ثابت را معرفی کنید. امکان ثبت کارکرد پرسنل به شکلهای ساعتی، روزمزدی، ماهیانه و تعداد کارکردی در زیر سیستم حقوق و دستمزد وجود دارد.
از قابلیتهای مهم این زیر سیستم میتوان به تعریف گروه برای پرسنل و تهیه لیست حقوقی بر اساس گروهها، تعریف کاربر جدید به همراه کلمه عبور، کسر بیمه و مالیات از حقوق پرسنل، کسر مالیات بر اساس ۷۷ بیمه، معافیت مالیاتی برای مناطق محروم، امکان ثبت و عملکرد مزایا مانند عیدی پاداش و ... ، امکان صدور فیش حقوقی، قابلیت ثبت مرخصی، مساعده و وام پرسنل اشارهکرد.
ساعات ورود و خروج هر یک از پرسنل نیز در این زیر سیستم به صورت دستی ثبت میشود و شما به عنوان کارفرما میتوانید گزارشهایی از قبیل لیست کارکرد پرسنل دریافت کنید.
زیر سیستم اموال
در سیستم اموال شما میتوانید محلهای استقرار به صورت غیر خطی و همراه با تنظیمات دلخواه را تعریف کنید. همچنین امکان تعریف جمع اموال، تعریف گروههای دارایی به صورت درختی و بدون محدودیت، امکان تعریف انواع دارایی به تفکیک منقول و غیرمنقول، مشهود و نامشهو،د انباری و ... وجود دارد.
شما میتوانید رخدادهای خاص در ساعات و روزهای سال و یادآوری اتوماتیک توسط نرمافزار را تنظیم کنید. از امکانات مهمینظیر سیستم میتوان به امکان تعریف سطح دسترسی کاربران؛ گزارشگریهای پیشرفته؛ امکان تعریف کلیدهای میانبر، امکان ورود لیست اطلاعات، امکان تعریف مراکز، امکان ورود مشخصات تکمیلی اشخاص و امکان تعریف مراکز چند سطحی اشاره کنیم.
همچنین در زیر سیستم اموال نرم افزار حسابداری هلو شرکتی ، امکان طراحی گزارشها و صدور اسناد اموال گردانی استهلاک و انتقال وجود دارد.
قیمت نرم افزار حسابداری هلو شرکتی
شروع قیمت نرم افزار حسابداری هلو شرکتی در سال 1402 از مبلغ 3200000 تومان است. برای اطلاع دقیق از قیمت نرم افزار هلو میتوانید به سایت اصلی نرم افزار هلو مراجعه کنید.
دموی نرم افزار هلو
در وب سایت هلو امکان مشاهده دموی نرم افزار وجود دارد. برای مشاهده دموی نرم افزار هلو میتوانید از طریق لینک ورود به نسخه آزمایشی تحت وب هلو اقدام کنید.
پشتیبانی نرم افزار حسابداری هلو
پشتیبانی نرم افزار حسابداری هلو بسیار قوی است و کاربران در هر ساعت از شبانه روز میتوانند با شماره پشتیبانی هلو 02123067 تماس بگیرند.
آموزش نرم افزار هلو
با خرید نرم افزار حسابداری هلو شرکتی ، ذهن خیلی از افراد با مسئله آموزش درگیر میشود. آموزش نرم افزار هلو در سراسر ایران از طریق آموزشگاههای آزاد فنی و حرفهای و خصوصی و ... انجام میگیرد. از وب سایت اصلی نرم افزار هلو نیز میتوانید آموزش صفر تا صد نرم افزار حسابداری را دریافت کنید. برای خرید آموزش نرم افزار هلو باید مبلغی را پرداخت نمایید.
امکانات و ویژگیهای نرم افزار حسابداری هلو شرکتی
-ارائه انواع گزارشها
- امکان مراکز چند سطحی
-امکان مدیریت چند شرکت به صورت همزمان
نام
دفتر مرکزی گروه شرکت های طرفه نگار
ایمیل
info@torfehnegar.ir
شماره تماس
021-22927678
آدرس
تهران ،بزرگراه شهيد مدرس، خيابان وحيد دستگردی شرقی "ظفر"، پلاک 175
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان حسابداری-تجاری اداری
مدیریت انبار
سطح دسترسي براي كاربران
نمايش اشخاص با ريز كالاها و چكها
تبديل سندهاي موقت به دائم و بالعكس
ثبت هزينه در مغايرت گيري از بانك
اعلام سررسيد اتوماتيك مهلت تسويه فاكتورها
نمایش سود
اطلاعات نموداری
گزارش از گردش کالا طی دوره و کاردکس ریالی
راس چک
گزارش فصلی خرید و فروش
گزارش دفاتر و دارایی
چاپ و تولید بارکد
سیستم بایگانی اسناد و دبیرخانه
سیستم چند ارزی
ثبت قراردادهای کار
مدیریت حقوق کارمندان
اتصال به دستگاههای ساعت حضور و غیاب
تعریف چند صندوق
ثبت اطلاعات بارنامه
اتصال به ترازو
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر