نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1402/07/23
«هایپریک» یک نرمافزار جامع فروش و حسابداری است که به طور اختصاصی برای فروشگاهها طراحی شده است. تمام امکانات و ابزارهای لازم برای مدیریت کسب و کار بصورت تحت وب در اختیار کاربران و مدیران فروشگاه قرار میگیرد و گزارشات کامل و دقیق از آخرین وضعیت فروش، دریافت و پرداخت، موجودی انبار و بسیاری از موارد دیگر را میتوانند در هر زمان و با هر دستگاهی فقط با دسترسی به اینترنت مشاهده و تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.
نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک
استفاده از «هایپریک» بر خلاف نرم افزارها حسابداری دیگر، نیاز به دانش حسابداری ندارد. یکی از چالشهای مهم صاحبان فروشگاه، مواجه شدن با پیچیدگی نرم افزارهای حسابداری مرسوم است.
«هایپریک» با خودکارسازی حداکثری کارها و ارائه ابزارهای کاربردی متنوع در ظاهری زیبا و روان، عملیات پیچیده را آسان و این چالش را رفع کرده است. بنابراین، استفاده از این نرم افزار نیاز به کسب آموزشهای پیچیده و استخدام افراد متخصص ندارد.
نرم افزار هایپریک حاوی لیست بزرگی از اطلاعات کالاهای بهروز نیز است که صاحبان فروشگاه را از تعریف کالاها بینیاز میکند. بنابراین، به محض فعالسازی نرم افزار میتوانند عملیات فروش را آغاز کنند.
همانطور که اشاره کردیم، هایپریک از انواع نرم افزارهای تحت وب است. برای استفاده از هایپریک شما تنها به یک مرورگر نیاز دارید. نرم افزار تحتوب هایپریک با انواع صـندوق های فروشگاهی رایانهها، لپتاپها، موبایلها و حتی تبلتها سازگار است.
قسمت صندوق فروشگاهی هایپریک به گونهای طراحی شده است تا حتی در زمان قطعی اینترنت نیز اطلاعات شما را حفظ کند و در زمان اتصال بعدی آنها را ذخیره کند.
قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک
طرحهای اشتراکی نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک به صورت دوازده ماهه، شش ماهه، سه ماهه، یک ماهه و پانزده روزه خواهد بود. قیمت نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک در سال 1402 در طرح دوازده ماهه به مبلغ 5,040,000 تومان و در طرح شش ماهه 2,856,000 تومان است. همچنین طرح سه ماهه به مبلغ 1,596,000تومان و طرح یک ماهه 560,000 تومان ارائه میشود. طرح پانزده روزه هایپریک نیز به صورت رایگان برای آزمایش در اختیار کاربران قرار میگیرد.
ویژگیها و امکانات نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک:
-انجام امور فروشگاه به سادگی و بدون نیاز به کسب دانش در زمینههای حسابداری، انبارداری و ...
-بدون محدودیت در تعداد کاربران، تعداد اسناد، تعداد کالاها و امکانات نرمافزار
-مکان اتصال به ابزارهای جانبی مانند کارتخوان، ترازو، بارکدخوان، کالر آیدی و انواع چاپگر
-دسترسی به نرم افزار در هر زمان و با هر دستگاه و دارای نسخه اندروید و iOS
-محیط کاربری ساده و روان
-پشتیبانی، آموزش و توسعه همیشه رایگان نرمافزار
-مدیریت حساب و ارزیابی عملکرد مشتریان و تامینکنندگان فروشگاه
-انبارداری و انبارگردانی و کنترل موجودی
-بیش از 100 هزار کالای از پیش تعریف شده
-ارائهی گزارشهای سود و زیان، خرید، فروش، انبار، اشخاص و غیره
-امکان ایجاد و مدیریت یکپارچه چند فروشگاه به صورت همزمان
-مدیریت سفارشهای خرید و فروش با پشتیبانی از روشهای مختلف دریافت و پرداخت
نام
hyperyek
ایمیل
info@hyperyek.com
شماره تماس
021-43378
آدرس
تهران، خیابان ایرانشهر جنوبی، ساختمان ۴۷، طبقه دوم، واحد ۹
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان حسابداری فروشگاهی
امکان استفاده از دستگاه بارکدخوان
ثبت سند اتوماتیک برای فاکتورها
گزارشگیری از دفتر روزنامه
گزارش سود و زیان
صدور پیش فاکتور
اعلام اتوماتیک سررسید چکها
گزارش از دفاتر کل، معین، تفضیلی
انواع گزارشات چک ها
مدیریت انبار
محاسبه راس چک ها
اطلاعات نموداری
گزارش سود ناخالص
فروش فوری
امکان اتصال به ترازوهای دیجیتال
امکان اتصال به دستگاه های نمایشگر مشتری
امکان چاپ بارکد جهت کالاها
گزارشات دارایی
گزارشات سریالی
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر