نرم افزار حقوق و مزایا با حضور و غیاب آسان
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1401/12/22
نرم افزار حقوق و مزایا با حضور غیاب آسان همانطور که از اسمش مشخص است، نرم افزاری برای مدیریت حضور غیاب همراه با محاسبه حقوق و مزایای کارکنان بوده که برای بسیاری از کسب و کارها مناسب است.
نرم افزار حقوق و مزایا با حضور غیاب آسان
نرم افزار حقوق و مزایا با حضور غیاب آسان برای محاسبه و چاپ فیش حقوقی و مزایا و ثبت ورود و خروج کارکنان کاربرد دارد. با کمک این نرم افزار امکان تعریف و مدیریت لیست کارمندان شرکت را خواهید داشت و همچنین برای هر کارمند میتوانید به صورت جداگانه حقوق پایه، حق مسکن و خرید را تعریف کنید. همچنین امکان کسر حق بیمه مالیات و سایر نیز برای هر نفر وجود دارد.
همانطور که میدانید در هر سازمان و یا شرکتی، کارمندان اگر از ساعت تعیین شده اضافهتر بمانند، باید حقوق بیشتری دریافت کنند. همچنین شیفت کاری و ساعات کاری هر کارمند مشخص است.
از قابلیتهای این نرم افزار میتوان به: تعریف مبلغ ساعت اضافه کار، ماموریت، کسر کار، شیفتهای کاری و ... اشاره کرد. این موارد برای هر کارمند هم به صورت جدا محاسبه میشود.
در این نرم افزار، مدیران امکان دارند تا انواع گزارشات را دریافت نمایند. همچنین اطلاعات این نرم افزار پشتیبانی داشته و قابلیت بازیابی نیز دارد. از قابلیتهای دیگر نرم افزار حقوق و مزایا با حضور غیاب آسان میتوان به: تعداد ساعت مرخصی در سال و تنظیمات بیمه مالیات اشاره کرد. برخی از شرکتها وامهایی را به کارمندان اختصاص میدهند، با کمک این نرم افزار امکان مدیریت این وامها نیز وجود دارد.
امکانات نرم افزار حقوق و مزایا با حضور و غیاب آسان
• مديريت ليست اشخاص و کارکنان شرکت (ذخيره و چاپ اطلاعات کامل پرسنل)
• مديريت ليست گروه اشخاص
• تعريف مجزای ليست حقوق و مزايا (حقوق پايه، حق مسکن، بن نقدی، پاداش و ...) برای هر کارمند
• تعريف مجزای ليست کسورات برای هر کارمند
• امکان بارگذاری لیست حقوق و دستمزد بصورت اتوماتیک
• تنظيمات اضافه کار، کسر کار، حق ماموريت، مرخصی سالانه، روز تعطیل و غیبت برای هر کارمند
• تنظيمات ماليات و حق بيمه بر اساس قانون کار
• امکان بارگذاری مالیات و بیمه بصورت اتوماتیک
• مديريت ليست شیفت های کاری
• تعريف مجزای ساعت کار برای هر کارمند
• ثبت ورود و خروج روزانه کارکنان با تاریخ و ساعت سیستم و دستی
• محاسبه جمع حضور، اضافه کار، کسر کار و اضافه کار روز تعطیل
• پرسش هنگام ثبت اضافه کار و کسر کار
• مديريت و تخصیص وام به کارمندان
• صادر کردن فيش حقوقی ماهانه برای هر کارمند (ذخيره و چاپ به صورت گرافيکی)
• امکان ثبت و چاپ گروهی فیش های حقوقی
• امکان صدور فیش حقوقی بصورت روزانه
• تهیه فایل حواله گروهی بانک ها، فایل پایا، فایل بانک ملی و فایل بانک ملت
• ویرایش پروفایل شرکت یا فروشگاه و ثبت لوگوی فروشگاه جهت نمایش در فيش حقوقی
• تنظیم اندازه لوگو و فونت بخش های مختلف گزارشات
• گزارشات کامل کارمندان و فيش های حقوقی برای مديران شرکت
• گزارشات کامل از حضور و غیاب کارکنان از تاریخ تا تاریخ براساس کارکنان
• امکانات مرتب سازی گزارشات و تبدیل تمامی گزارشات به اکسل
• امکان تبدیل گزارشات به PDF
• تهيه پشتيبان از نرم افزار و بازيابی پشتيبان و بروزرسانی نرم افزار
• نصب و راه اندازی نرم افزار در تمامی سيستم ها تنها با چند کليک
نام
آسان سیستم مبنا
ایمیل
info@easysoft.ir
شماره تماس
04136692573
آدرس
تبریز، شهرک باغمیشه، خیابان شهریار، میدان ارغوان، پلاک 16، طبقه دوم
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان حسابداری-تجاری اداری
مدیریت انبار
سطح دسترسي براي كاربران
نمايش اشخاص با ريز كالاها و چكها
تبديل سندهاي موقت به دائم و بالعكس
ثبت هزينه در مغايرت گيري از بانك
اعلام سررسيد اتوماتيك مهلت تسويه فاكتورها
نمایش سود
اطلاعات نموداری
گزارش از گردش کالا طی دوره و کاردکس ریالی
راس چک
گزارش فصلی خرید و فروش
گزارش دفاتر و دارایی
چاپ و تولید بارکد
سیستم بایگانی اسناد و دبیرخانه
سیستم چند ارزی
ثبت قراردادهای کار
مدیریت حقوق کارمندان
اتصال به دستگاههای ساعت حضور و غیاب
تعریف چند صندوق
ثبت اطلاعات بارنامه
اتصال به ترازو
ویژگی به عنوان حضور و غیاب
Offline Time Tracking
مدیریت تایم شیت ها
ساعات پرداخت و غیر قابل پرداخت
دیتابیس کامل کارمندان
نرخ پرداخت چندگانه
محاسبه اضافه کار
رهگیری زمان تعطیلات و زمان خروج
گزارش کارکرد به تفکیک
فیلتر هوشمند
تعریف دسترسی
قابلیت اتصال به دستگاه حضور و غیاب
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر