نرم افزار حقوق و مزایای آسان

بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1402/07/01
با کمک نرم افزار حقوق و مزایای آسان میتوانید مبلغ ساعت اضافه کار تعیین کنید تا حقوق کارمندان به همراه اضافه کار محاسبه گردد. همچنین امکان کسر کار ماموریت و غیره به صورت مجزا برای هر کارمند وجود دارد. با کمک این نرمافزار میتوانید لیست بیمه ماهانه کارکنان خود را به همراه زیرکارکردها و کارگاهها مدیریت نمایید. همچنین امکان مدیریت لیست مالیات ماهانه کارکنان به همراه ریز کارکرد و کارفرمایان وجود دارد. هر دو لیست بیمه و مالیات را میتوانید در فرمتهای مختلف تهیه کنید.
نرم افزار حقوق و مزایای آسان
نرم افزار حقوق و مزایای آسان برای محاسبه و چاپ فیش، حقوق و مزایای کارمندان و کارکنان، شرکتها و سازمانها طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توان لیست کارمندان شرکت را در گروه های مختلف تعریف و مدیریت کرد، همچنین برای هر کارمند به صورت مجزا موارد حقوق و مزایا (حقوق و پایه، حق مسکن، حق خواربار و ...) و کسورات (حق بیمه، مالیات و ...) تعریف کرد.
امکانات نرم افزار حقوق و مزایای آسان
نرم افزار حقوق و مزایای آسان دارای امکانات بینظیری است که انجام مربوط به حقوق کارکنان را آسانتر نماید. نرمافزار حقوق و مزایای آسان میتواند حوالههای بانکی را نیز به همراه ریز حوالهها و پرداخت مدیریت نماید. امکان تهیه فایلهای دیسکت حوالههای بانکی ملی، ملت، سپه، پاسارگاد، شهر، سامان و ... به صورت فایل پایا وجود دارد.
مدیران با کمک نرمافزار آسان میتوانند چندین گزارش تخصصی تهیه کنند. تهیه پشتیبان و بازیابی پشتیبان جزو امکانات بینظیر این نرمافزار است که خیال صاحبان کار را از جهت از بین رفتن اطلاعات راحت میکند.
اگر تعداد کارکنان شما در کسب و کار شما زیاد است، نگران نباشید. شما با کمک نرم افزار آسان میتوانید با دسترسیهای متفاوت لیست کاربران دلخواه خود را ایجاد نمایید و به هر یک رمز عبور اختصاص دهید.
مدیریت لیست اشخاص و کارکنان شرکت، مدیریت لیست گروه اشخاص، تعریف مجزای لیست حقوق و مزایا برای هر کارمند، تعریف مجزای لیست کسورات برای هر کارمند نیز از امکانات بینظیر نرمافزار آسان است.
شما در این نرمافزار میتوانید لیست حقوق و دستمزد را به صورت اتوماتیک بارگذاری کنید و تنظیمات مربوط به اضافه کار، کسر کار، ماموریت، مرخصی، تعطیلی و غیبت برای هر کارمند را انجام دهید.
از دیگر امکانات نرمافزار حقوق و مزایای آسان میتوان به تنظیمات مالیات و حق بیمه بر اساس قانون کار، امکان بارگذاری مالیات و بیمه به صورت اتوماتیک، مدیریت و تخصیص وام به کارمندان، امکان صدور فیش حقوقی به صورت روزانه، امکان ثبت و چاپ گروهی فیشهای حقوقی اشاره کرد.
امکانات نرم افزار حقوق و مزایای آسان در همین جا خلاصه نمیشود و دارای امکانات دیگری مانند امکان ثبت و مدیریت لیست بیمه ماهانه کارکنان، تهیه فایلهای دیسکت بیمه، تهیه فایلهای لیست ماهانه مالیات و فایلهای دیسکت، حوالههای بانکی، ویرایش پروفایل یا شرکت و ثبت لوگوی فروشگاه جهت نمایش در فیش حقوقی کارکنان است.
قیمت نرم افزار حقوق و مزایای آسان
قیمت نسخه دائمی حقوق و مزایای آسان در سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۸۹۹ هزار تومان است و قیمت نسخه یک ماهه آن به صورت رایگان است که شما میتوانید به صورت آزمایشی این نرمافزار را امتحان کرده و در صورت مورد پسند بودن آن را خریداری نمایید.
دانلود نرم افزار حقوق مزایای آسان
لینک دانلود نرم افزار حقوق مزایای آسان در وب سایت این مجموعه درج شده است که شما به راحتی میتوانید آن را دانلود کرده و استفاده را شروع کنید. قابل ذکر است که حجم این نرمافزار بسیار کم است و نصب آسانی دارد و بدون قفل سخت افزاری است. با خرید این نرم افزار میتوانید از پشتیبانی و آپدیت رایگان بهرهمند شوید.
امکانات نرم افزار حقوق و مزایای آسان
- مديريت ليست گروه اشخاص
- تعريف مجزای ليست حقوق و مزايا و کسورات هر کارمند
- تنظيمات ماليات و حق بيمه بر اساس قانون کار
- امکان بارگذاری مالیات و بیمه بصورت اتوماتیک
- مديريت و تخصیص وام به کارمندان
- امکان ثبت و چاپ گروهی فیش های حقوقی
- امکان صدور فیش حقوقی بصورت روزانه
- تنظیم اندازه لوگو و فونت بخش های مختلف گزارشات
- گزارشات کامل اشخاص، وام ها و فيش های حقوقی
- امکان ارسال پیامک به اشخاص بصورت خودکار و گروهی
-امکانات مرتب سازی گزارشات و تبدیل تمامی گزارشات به اکسل
- امکان تبدیل گزارشات به PDF
- تهيه پشتيبان از نرم افزار و بازيابی پشتيبان و بروزرسانی نرم افزار
نام
آسان سیستم مبنا
ایمیل
info@easysoft.ir
شماره تماس
04136692573
آدرس
تبریز، شهرک باغمیشه، خیابان شهریار، میدان ارغوان، پلاک 16، طبقه دوم
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان حسابداری-تجاری اداری
مدیریت انبار
سطح دسترسي براي كاربران
نمايش اشخاص با ريز كالاها و چكها
تبديل سندهاي موقت به دائم و بالعكس
ثبت هزينه در مغايرت گيري از بانك
اعلام سررسيد اتوماتيك مهلت تسويه فاكتورها
نمایش سود
اطلاعات نموداری
گزارش از گردش کالا طی دوره و کاردکس ریالی
راس چک
گزارش فصلی خرید و فروش
گزارش دفاتر و دارایی
چاپ و تولید بارکد
سیستم بایگانی اسناد و دبیرخانه
سیستم چند ارزی
ثبت قراردادهای کار
مدیریت حقوق کارمندان
اتصال به دستگاههای ساعت حضور و غیاب
تعریف چند صندوق
ثبت اطلاعات بارنامه
اتصال به ترازو
ویژگی به عنوان مدیریت منابع انسانی
پشتیبانی ۳۶۰ درجه
مدیریت مزایا(Benefits)
دیتابیس کارکنان
خدمات شبانه روزی
مدیریت اجرایی
بخش پرتال داخلی
مدیریت مرخصی
پیگیری متقاضیان
مدیریت جبران خسارت
مدیریت دستمزد
مدیریت استخدام
مدیریت حضور و غیاب
نسخههای موجود






قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر