پرنس

پرنس
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1402/04/09

یک منبع بسیار کامل برای انجام عملیات مربوط به امور مالی، نرم افزار حسابداری پرنس است. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا کل تراکنش‌ها‌ی مالی، انبارداری، گزارشات و ثبت و پرداخت فاکتور را به راحتی انجام دهید. در هر کسب و کاری، انجام امور مالی و مدیریت حرف اول را می‌زند. در واقع می‌توانیم بگوییم که بخش مهمی ‌از رشد کسب و کارها را نرم افزار‌ها‌ی حسابداری بر عهده دارند. با کمک نرم افزار حسابداری پرنس روند مدیریت امور مالی به آسانی و با دقت بسیار انجام خواهد شد.

نرم افزار حسابداری پرنس

طراحی نرم افزار حسابداری پرنس به صورت تخصصی انجام شده است و توسعه دهنگان این نرم افزار، سعی کرده‌اند رضایت بالای مشتریان را در اختیار بگیرند. مهمترین معیارهای طراحی این نرم افزار، هزینه و سهولت استفاده برای عموم ‌مردم است. شما در هنگام استفاده از این برنامه، هیچ محدودیتی نخواهید داشت، زیرا پرنس در هر کسب و کاری عملکرد متفاوتی دارد. 

توسعه دهندگان نرم افزار پرنس ادعا دارند که این نرم افزار را با توجه به نیازهای روز مشتری به صورت تخصصی و با استفاده از نظرات کاربران، برنامه‌ها‌ی آموزشی و بررسی ویژگی‌های هر کسب و کار تولید کرده‌اند.

مزایای نرم افزار حسابداری پرنس

مزایای نرم افزار پرنس بسیار زیاد است، اما از مهم‌ترین مزایای نرم افزار حسابداری پرنس می‌توان به مدیریت موجودی اشاره کرد. هنگام خرید یا فروش محصول یا خدمات این نرم افزار، موجودی به صورت خودکار به روز رسانی خواهد شد و شما هر زمان که بخواهید می‌توانید گزارشات مهم را به راحتی به دست آورید. دریافت گزارش از این نرم افزار بسیار آسان بوده و به راحتی چند کلیک انجام می‌گیرد. با کمک این نرم افزار می‌توانید سفارشات خرید خود را از تامین کنندگان به راحتی پیگیری نمایید.

از دیگر مزایای مهم استفاده از نرم افزار پرنس ، ردیابی فروش است. شما هر کالایی را که بفروشید، چه به صورت آنلاین و چه در فروشگاه، به راحتی ثبت خواهد شد. با کمک این نرم افزار می‌توانید فروش روزانه خود را ثبت کرده و فاکتور ایجاد نمایید؛ همچنین رسید فروش نیز به آسانی در دسترس شما خواهد بود.

به عنوان دیگر مزیت مهم، می‌توانیم مدیریت داده‌ها‌ی مالی و امنیتی را نام ببریم. این نرم افزار اطلاعات مالی شما را در مکانی متمرکز ادغام و ذخیره می‌کند که شما در هر زمان و هر مکان امکان دسترسی به آن را خواهید داشت. در این نرم افزار، امکان تنظیم مجوزهای دسترسی با ساختن پروفایل‌ها‌ی کاربران و دادن سطح دسترسی به آن‌ها امکان پذیر است، می‌توانید مجوزهای دسترسی را به گونه‌ای تنظیم کنید که فقط کارکنان به آن داده‌ها‌ دست پیدا کنند.

بررسی قابلیت‌های مهم نرم افزار حسابداری پرنس

از امکانات و ویژگی‌ها‌ی نرم افزار حسابداری پرنس در ابتدا می‌توانیم به این مورد اشاره کنیم که طراحی محیط حسابداری پرنس بسیار زیبا بوده و کار کردن با آن بسیار آسان است و به همین دلیل یک نرم افزار کاربر پسند به شمار می‌آید. اگر نگران دانش حسابداری کم خود هستید، باید بگویم که این نرم افزار نیاز به دانش کامپیوتری و حسابداری ندارد و شما تنها با مشاهده آموزش چهار ساعته‌ می‌توانید استفاده از این نرم‌افزار را یاد بگیرید و به راحتی با آن کار کنید.

شما در نرم افزار پرنس می‌توانید مانده حساب اشخاص، اعم از بدهکاران و بستانکاران را در هر لحظه مشاهده کنید. امکان مشاهده موجودی بانک و صندوق و مشاهده موجودی کالا به تفکیک انبار در هر لحظه نیز وجود دارد. همچنین شما می‌توانید گردش حساب اشخاص با استفاده از گزارش تفصیلی اشخاص را بررسی کنید و گردش حساب بانک و صندوق را نیز در دست داشته باشید.

همچنین امکان بررسی گردش تعدادی و ریالی کالا با استفاده از گزارش کاردکس کالا نیز در این نرم افزار به وضوح مشاهده می‌شود. گزارشاتی که شما از این نرم افزار حسابداری می‌توانید دریافت کنید عبارتنداز: گزارش دفاتر، گزارش دفتر روزنامه، ترازنامه، صورت سود و زیان، امکان مشاهده صورت سود و زیان به صورت تفصیلی.

همچنین از دیگر امکانات ویژه حسابداری پرنس این است که شما می‌توانید صورت سود و زیان را به تفکیک بخش‌ها‌ی مختلف مشاهده نمایید. در پرنس امکان ثبت سند افتتاحیه شامل: موجودی صندوق‌ها‌، بانک‌ها،‌ کالاها، مانده حساب اشخاص، چک‌ها‌ی دریافتی و پرداختی و میزان سرمایه سرمایه گذاران نیز وجود دارد.

از دیگر قابلیت‌ها‌ی مهم حسابداری پرنس می‌توانیم به امکان بررسی دقیق و عملکرد هر یک از کاربران، امکان خرید قابلیت‌ها‌ی جدید نرم افزار از طریق اینترنت، امکان به روز رسانی نرم افزار از طریق اینترنت، امکان چاپ چک و مدیریت دسته چک، امکان صدور پیش فاکتور و تبدیل آن به فاکتور، امکان دریافت اطلاعات کالاها و اشخاص از فایل اکسل، امکان صدور کلیه اطلاعات نرم افزار و همچنین کلیه گزارشات به فایل اکسل و ... اشاره کرد.

امکانات منحصر به فرد نرم افزار پرنس

در حالت کلی این نرم افزار قابلیت‌ها‌ی زیادی برای شما فراهم می‌کند که از مهم‌ترین آن می‌توانیم به: آموزش رایگان چهار ساعتی، پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل رسمی‌ و همچنین ۱۰ سال گارانتی اشاره کنیم.

قیمت نرم افزار حسابداری پرنس

نرم‌افزار حسابداری پرنس در ۳ حالت استاندارد، پیشرفته و حرفه‌ای به کاربران عرضه می‌شود که شما با توجه به نیازهای کسب و کار خود می‌توانید یکی از این سه نسخه را انتخاب کنید. تفاوت این سه نسخه کاملا در ویژگی و امکانات آن‌ها خلاصه می‌شود که شما با بررسی ویژگی‌ها‌ی هر نسخه از نرم افزار حسابداری پرنس می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. شروع قیمت نرم افزار حسابداری پرنس در سال 1402  از 5 میلیون و چهارصد هزار تومان است.

پشتیبانی نرم افزار حسابداری پرنس

پشتیبانی نرم افزار حسابداری پرنس به صورت آنلاین و تلفنی است  و هیچ مبلغی بابت پشتیبانی دریافت نخواهد شد. 

دانلود و خرید نرم افزار پرنس

برای دانلود نرم افزار حسابداری پرنس وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید. برای دانلود نرم افزار پرنس کافیست محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید و مراحل پرداخت را طی کنید. 


ویژگی‌ها و امکانات برجسته نرم افزار حسابداری پرنس

-  امکان بروزرسانی نرم افزار از طریق اینترنت

- امکان خرید قابلیت های جدید نرم افزار از طریق اینترنت

-   امکان صدور خودکار فایل مخصوص اداره ی دارایی TTMS

- دریافت اطلاعات کالاها و اشخاص از فایل اکسل

- پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل

- همراه با 4 ساعت آموزش رایگان

نرم افزار پرنس
نرم افزار پرنس
نرم افزار پرنس
نرم افزار پرنس
نرم افزار پرنس
نرم افزار پرنس
نرم افزار پرنس
نرم افزار پرنس

نام

کامپیوتر پژواک

ایمیل

sales@pejvakproducts.ir

شماره تماس

02186080634

آدرس

خیابان نلسون ماندلا، بالاتر از پل میرداماد ، نبش بن بست آناهیتا، برج آناهیتا، طبقه 8، واحد 801

وبسایت

ویژگی ها
ویژگی به عنوان حسابداری-تجاری اداری

مدیریت انبار

سطح دسترسي براي كاربران

نمايش اشخاص با ريز كالاها و چكها

تبديل سندهاي موقت به دائم و بالعكس

ثبت هزينه در مغايرت گيري از بانك

اعلام سررسيد اتوماتيك مهلت تسويه فاكتورها

نمایش سود

اطلاعات نموداری

گزارش از گردش کالا طی دوره و کاردکس ریالی

راس چک

گزارش فصلی خرید و فروش

گزارش دفاتر و دارایی

چاپ و تولید بارکد

سیستم بایگانی اسناد و دبیرخانه

سیستم چند ارزی

ثبت قراردادهای کار

مدیریت حقوق کارمندان

اتصال به دستگاههای ساعت حضور و غیاب

تعریف چند صندوق

ثبت اطلاعات بارنامه

اتصال به ترازو

ویژگی به عنوان حسابداری فروشگاهی

امکان استفاده از دستگاه بارکدخوان

ثبت سند اتوماتیک برای فاکتورها

گزارشگیری از دفتر روزنامه

گزارش سود و زیان

صدور پیش فاکتور

اعلام اتوماتیک سررسید چک‌ها

گزارش از دفاتر کل، معین، تفضیلی

انواع گزارشات چک ها

مدیریت انبار

محاسبه راس چک ها

اطلاعات نموداری

گزارش سود ناخالص

فروش فوری

امکان اتصال به ترازوهای دیجیتال

امکان اتصال به دستگاه های نمایشگر مشتری

امکان چاپ بارکد جهت کالاها

گزارشات دارایی

گزارشات سریالی

نسخه‌های موجود
نسخه وب پرنس
نسخه وب
نسخه اندروید پرنس
اندروید
نسخه iOS پرنس
iOS
نسخه ویندوز پرنس
نسخه لینوکس پرنس
لینوکس
نسخه مکینتاش پرنس
مکینتاش

قبلا از این نرم‌افزار استفاده کرده‌اید؟

نوشتن نظر