نرم افزار حسابداری برلیان
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1402/04/09
اگر به دنبال نرم افزار حسابداری خوب و کارآمد برای کسب و کار خود هستید، یکی از گزینههای پیش رو نرم افزار حسابداری برلیان است. این نرم افزار حسابداری میتواند پاسخگوی نیاز همه کسب و کارها باشد، زیرا تعیین امکانات نرم افزار برلیان دست شماست و شما بر اساس نیازهای مالی شرکت خودتان، امکانات آن را انتخاب میکنید.
نرم افزار حسابداری برلیان
نرم افزار حسابداری برلیان امکانات پایه مالی مانند حسابهای نقدی، جاری بانکی، اسناد در جریان وصول ، پرداختی، اسناد برگشتی، اسناد دریافتی (دفتر چک)، بدهکاران و بستانکاران، درآمد و هزینهها، انتظامی سرمایه، اموال ،کارمندان، عملیات یک روز در یک جدول، صورت حساب و مانده حساب، چکهای پاس نشده هر طرف حساب، دفترچه تلفن، دفترچه یادآوری، ماشین راس گیری، حساب چند شرکت، اعتبار نقدی و چکی، آنالیز نقدینگی و ... را دارد.
نرم افزار برلیان با امکانات پایه برای همه کسب و کارهایی که نیاز به کنترل انبار ندارند، گزینه مناسب برای انتخاب نرم افزار حسابداری است.
تفاوت و ویژگی منحصر به فرد برلیان در این است که شما بر حسب نیاز کسب و کارتان، میتوانید ویژگی مورد نیاز خود را به امکانات پایه آن اضافه کرده و نرم افزار حسابداری ساده را به یکی از کاملترین نرم افزارهای این حوزه تبدیل کنید.
اگر کسب و کار خانگی و یا کسب و کار نوپایی دارید، همان امکانات پایه مالی حسابداری برلیان پاسخگوی نیاز شما خواهد بود، اما اگر کسب و کار بزرگتری دارید، باید امکانات مورد نیاز کسب و کارتان را که به صورت کدهای جداگانه هستند، خریداری نمایید.
قیمت نرم افزار حسابداری برلیان
قیمت نرم افزار حسابداری برلیان بر حسب فعال سازی کدها متفاوت خواهد بود. در واقع شما میتوانید از بین ۴۰ کد فعال سازی، هر کدام را که مورد نیاز کسب و کارتان است، فعال کنید و سپس برآورد کلی قیمت مشخص میشود.
میتوان گفت قیمت این نرم افزار در مقایسه با رقبا بسیار معقول است و هر کسب و کاری از عهده خرید آن برمیآید.
نرم افزار حسابداری برلیان دهها هزار مشتری راضی در سراسر کشور و همچنین کشورهای مجاور دارد که بر اساس نیاز کسب و کارهای کشور طراحی شده است. همچنین استانداردهای روز نیز در طراحی این نرمافزار در نظر گرفته شده است.
ویژگیهای نرم افزار حسابداری برلیان
یکی از ویژگیهای جذاب نرم افزار برلیان این است که برای مدیریت این سیستم حسابداری، نیازی به حرفهای بودن کاربر نیست، زیرا به گونهای طراحی شده است که برای صاحبان همه کسب و کارها قابل فهم باشد. در ادامه به برخی دیگر از ویژگیهای برلیان اشاره خواهیم کرد.
پشتیبانی نرم افزار برلیان
خدمات جامع پشتیبانی حضوری و غیر حضوری نیز برای راحتی کاربران برلیان در نظر گرفته شده است. با دانلود نرم افزار برلیان ، از یک سال خدمات حضوری و غیرحضوری رایگان بهرهمند خواهید شد. پشتیبانی نرم افزار برلیان جزو نقاط مثبت آن است.
کدهای موجود در برلیان
همانطور که گفتیم امکانات موجود در نرم افزار حسابداری برلیان از امکانات پایه مالی مانند حسابداری غیرحرفهای، ستون بندی گزارشات و دفتر چک آغاز میشود.
برحسب نیاز میتوان امکاناتی مانند: پایه کالایی، تفکیک عملیات ورود و خروج کالا در بیش از یک انبار، محاسبه پورسانت عوامل توزیع بر اساس درصد یا مبلغ روی هر کالا یا سقف فروش، فرمولهای تولید و تجزیه و محاسبات انباری مربوطه، تفکیک عملیاتها بر اساس پروژهها، دسترسی به اطلاعات از طریق ایستگاههای شبکه، وعده تسویه روی هر کالا، ثبت اتوماتیک اشانتیون، امکانات تلفنی، امکان ارسال پیام و ... را به نرم افزار حسابداری برلیان اضافه کرد.
بعد از مشخص کردن امکان مورد نیاز، کد فعالسازی را دریافت میکنید و کافیست کد دریافتی را در قسمت تعیین شده وارد کنید و به این ترتیب شاهد اضافه شدن امکان مورد نظر در نرم افزار خواهید بود.
خرید نرم افزار حسابداری برلیان
برای خرید نرم افزار حسابداری برلیان میتوانید به دفتر مرکزی این مجموعه واقع در شهر تهران که وظیفه توزیع محصولات را دارد، مراجعه کنید. همچنین امکان خرید از دفاتر خدماتی برلیان در سطح کشور نیز وجود دارد. کافیست آدرس دفتر خدماتی برلیان در شهر خود را پیدا کنید. برخی دیگر از فروشگاهها، شرکتهای نرم افزاری و سخت افزاری، حسابداران و ... نیز با مجموعه برلیان همکاری در فروش دارند.
امکانات و ویژگیهای حرفهای نرم افزار حسابداری برلیان
- امکان مشاهده اطلاعات تحت وب
- امکان صدور فاکتور با مانیتورهای لمسی
- امکان ثبت سفارش توسط دستگاههای اندرویدی
- ويرايش گزارشها
- گروه بندي موضوعي کالاها يا طرف حسابها
- اضافه کردن بانک اطلاعاتي تصاوير بر اي کالاها و طرف حسابها
- تاريخچه ويرايش اسناد
- ویرایش و کنترل چرخه تعمیر ماشینهای اداری، کامپیوتر، موبایل و ...
- کنترل و مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
نام
شرکت نرم افزاری برلیان مهر
ایمیل
sup@brilmail.ir
شماره تماس
02188740804
آدرس
تهران - خیابان شهید مطهری - خیابان شهید اکبری ( پارسا سابق ) - خیابان شهید نقدی - پلاک 10 - طبقه دوم
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان حسابداری-تجاری اداری
مدیریت انبار
سطح دسترسي براي كاربران
نمايش اشخاص با ريز كالاها و چكها
تبديل سندهاي موقت به دائم و بالعكس
ثبت هزينه در مغايرت گيري از بانك
اعلام سررسيد اتوماتيك مهلت تسويه فاكتورها
نمایش سود
اطلاعات نموداری
گزارش از گردش کالا طی دوره و کاردکس ریالی
راس چک
گزارش فصلی خرید و فروش
گزارش دفاتر و دارایی
چاپ و تولید بارکد
سیستم بایگانی اسناد و دبیرخانه
سیستم چند ارزی
ثبت قراردادهای کار
مدیریت حقوق کارمندان
اتصال به دستگاههای ساعت حضور و غیاب
تعریف چند صندوق
ثبت اطلاعات بارنامه
اتصال به ترازو
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر