Zoho
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1399/06/14
سی آر ام zoho از سال ۱۹۹۶ در آمریکا آغاز به کار کرده و دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا واقع شده و سالها در دنیای کسب و کارها فعالیت داشته و به مدیریت کارمندان پرداخته است و طیف وسیعی از خدمات از جمله CRM، حسابداری، HRM و نرم افزارهای ثبت اطلاعات آنلاین را ارائه میدهد.
Zoho نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM تحت وب میباشد و به سازمانهای کوچک و بزرگ و بنگاههای کارآفرینی این امکان را میدهد که فعالیت روزانه کسب و کار خود را مدیریت کنند و اقداماتی در جهت رشد و رونق بیزینس خود انجام دهند و در وقت و هزینه خود صرفهجویی کنند. بازاریابی، فروش، ثبت اطلاعات مشتریان و پیگیری خرید از امکانات زوهو میباشد و به این صورت کمک میکند تا کسب و کار بتوانند خود را رشد دهند.
محیط این نرم افزار ساده و راحت میباشد و حس خوبی به کاربر میدهد و کاربر را خسته نمیکند. همچنین میتوانید از اپلیکیشن این برنامه استفاده کنید و روند کاری خود را از روی گوشیتان مشاهده کنید.
ویژگیها و امکانات نرم افزار Zoho
- رابط کاربری خوب
- ارائه طیفی از خدمات گسترده و یکپارچه سازی
- قیمت مناسب و امکان خرید اشتراک ماهانه و سالانه
- تحت وب
- ارتباط با شبکه های اجتماعی
- تحلیل اطلاعات از طریق google adwords
- فیلتر کردن اطلاعات
- وجود داشبورد و نمایش گزارش روزانه، هفتگی و ماهانه
ویژگی ها
ویژگی به عنوان نرم افزار CRM
تجزیه و تحلیل فروش
API پویا
داشبورد
گزارش فروش
باشگاه مشتریان
پنل پشتیبانی مشتریان
مدیریت تقویم
تقویم هنگام سازی با گوگل
آمار و گزارش
چاپ فاکتور
انبار
ثبت سند حسابداری
اتصال به Asterisk
گزارش ساز پویا
ارتباط با بانک اطلاعاتی
رمزگذاری اطلاعات
پشتیبانی قفل سخت افزاری
رمزگذاری در طول احراز هویت
دسترسی مبتنی بر نقش
پشتیبان گیری از اطلاعات
ایجاد سیاست قوی رمز عبور
مدیریت قراردادها
مدیریت پروژه
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر