Yetiforce
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1398/11/11
نرم افزار میز کمک که معادل انگلیسی آن Help Desk، در زمینه پشتیبانی مشتریان، کمک زیادی به کسب و کارها خواهد نمود. میز کمک، در واقع یک نام محاورهای برای وظیفهای در یک شرکت است که برای شکایات مشتریان راه حل پیدا میکند. زمانی که مشتریان پرسش یا مشکلی دارند، با میز کمک تماس میگیرند، چه بسا بهتر است که وظایف این شغل، توسط یک نرم افزار انجام گیرد. یکی از بهترین نرم افزاهای میز کمک، نرم افزار YetiForce میباشد. YetiForce به شرکتها کمک میکند تا از CRM حرفهای رایگان برای کاهش هزینهها و بهبود عملکرد در کل ساختار ارتباطی، استفاده کنند. در واقع، این نرم افزار فرصتی برای تغییر جهت هزینههای کلان؛ به سمت سیستمهای ساخته شده سفارشی با مشخصات شما، است. در سال 2017، این نرم افزار به عنوان مقرون به صرفهترین CRM در بین مردم شناخته شده بود. در آن زمان، بیش از 500 نرم افزار CRM وجود داشت ولی از بین آنها YetiForce برگزیده شده بود. شما هم اگر میخواهید تغییر اساسی در رابطه با مشتریان خود انجام دهید، از نرم افزار YetiForce استفاده کنید، این فرصت را از دست ندهید. قابل ذکر است که این نرم افزار، طوری طراحی شده که هم برای شرکتهای بزرگ مناسب است و هم متوسط.
ویژگیها و امکانات نرم افزار YetiForce:
- ذخیره اسناد
- ادغام ایمیل
- پیگیری تعامل
- چت در زمان واقعی
- مدیریت سطح توافق نامه خدمات (SLA)
- ارتباطات چند کانال
ویژگی ها
ویژگی به عنوان میز کمک
Alerts / Escalation
Customizable Branding
Email Integration
Interaction Tracking
Multi-Channel Communication
Real-time Chat
Service Level Agreement (SLA) Management
Automated Routing
Document Storage
IT Asset Management
Knowledge Base Management
Network Monitoring
Self Service Portal
Ticket Management
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر