WakiliCMS

بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1400/01/29
ثبت و طبقه بندی اسناد و مدارک یکی از مهمترین ملاکها و معیارهای پیشرفت در دفاتر حقوقی میباشد. طبقه بندی این اسناد زمان زیادی را صرف خود میکند. از طرفی با پیشرفت و رشد دنیای تکنولوژی و استفادهی آحاد مردم از آن، معمولا افراد زیادی به دنبال استفاده از این تکنولوژی در جهت رشد دفاتر خود هستند.
به دنبال این موضوع نرم افزار WakiliCMS به عنوان یک نرم افزار کامل شناخته شده که ابزاری برای مدیریت مشتری، فایلها، اسناد و مدارک، یادآوری زمانبندی است. از جمله کاربرد دیگر این نرم افزار گزارشات مالی، حسابداری و مدیریت منابع انسانی میباشد. از خصوصیات بارز این نرم افزار میتوان به مدیریت تجارت از جمله جزئیات خصوصیات مشتریان، اطلاعات اصلی، امنیت اطلاعات مشتریان اشاره کرد. از دیگر خصوصیات به مدیریت حساب کاربری از جمله بدهی، پستانکاری، چکها، عملکرد بانکی اشاره کرد.
شما با استفاده از نرم افزار WakiliCMS قادر هستید تا در زمان خود صرفه جویی نموده و زمان خود را به جای استفاده در کارهای فیزیکی به بازخوانی پروندهها بپردازید. این نرم افزار به شما در پس انداز کردن و مدیریت هزینههای خود یاری میرساند. همچنین شما قادر هستید تا تمام اطلاعات مشتریان را در ابتدا در سیستم ایجاد کرده و مدیریت نمایید.
برخی از امکانات و ویژگیهای نرم افزار WakiliCMS:
- یادداشت برداری
- مدیریت مشتری
- صرفه جویی در هزینه و زمان
ویژگی ها
ویژگی به عنوان مدیریت پرونده ها
ابزارهای همکاری
مدیریت ذخیره سازی پرونده ها
مدیریت ورود اطلاعات
امضای الکترونیک
تبدیل فرمت پرونده ها
تشخیص قلم نوری
پیگیری و رهگیری پذیرش
جمع آوری و تجمیع اسناد
حفظ و مستند سازی اسناد
بازیابی اطلاعات
دسترسی افلاین
ویژگی به عنوان مدیریت حقوقی
فاکتور و صورتحساب
یادداشت
مدیریت منازعه و تعارض (Conflict Management)
مدیریت ثبت دعاوی حقوقی (Docket)
مدیریت ایمیل
مدیریت شرح وظایف
امور وکالتی به غیر
مدیریت تقویم
مدیریت مشتریان
مدیریت قراردادها
مدیریت پرونده ها
رهگیری هزینه ها
رهگیری زمان
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر