Track-It
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1398/11/17
یکی دیگر از نرم افزارهای میز کمک، نرم افزار Track-It میباشد. همانطور که میدانید نرم افزارهای میز کمک، برای ایجاد پشتیبانی قوی برای کسب و کارهای مختلف، طراحی شدهاند. در واقع این نرم افزارها باعث بهتر شدن روند ارتباط با مشتری، میشوند. در ادامه به بررسی نرم افزار Track-It میپردازیم. Track-It؛ نرم افزار تحت وب میباشد که در سال 1980 در ایالت متحده، برای پلتفرمهای ویندوز، اندروید و آی او اس ساخته شد و با قیمت 995 دلار در ماه عرضه شده و دارای نسخه آزمایشی رایگان نمیباشد. این نرم افزار آنلاین، مناسب سازمانهای کوچک و متوسط میباشد تا مشتریان خود را پیگیری کنند. به وسیله این نرم افزار میتوانید تمامی بخشهای سازمان خود را کنترل کرده و به روشهای مختلف با کاربران خود در ارتباط باشید و نظرات و سوالات آنها را دریافت نمایید. این برنامه به کاربران در تغییر رمزهای عبور خود پس از تأیید اعتبار و جست و جوی راه حلهای متداول برای مشکلات یا به پر کردن فرم درخواست راهنمایی، کمک میکند. هدف تولید نرم افزار، آن است که از یک سو نیازهای کاربران را برآورده کرده و از سوی دیگر کیفیت مناسب عملکرد سیستم تضمین نماید.توسعه دهندگان این نرم افزار نیز سعی کردهاند تا نیازهای کاربران را برطرف نمایند. ممنون که همراه زینسی هستید.
امکانات و ویژگیهای نرم افزار Track-It :
- مدیریت درخواست کاربران
- پاسخ سریع به مشکلات اساسی مشتریان
- قابلیت کنترل از راه دور
- قابلیت دسترسی از طریق موبایل
- قابلیت شخصی سازی برنامه
ویژگی ها
ویژگی به عنوان میز کمک
Alerts / Escalation
Customizable Branding
Email Integration
Interaction Tracking
Multi-Channel Communication
Real-time Chat
Service Level Agreement (SLA) Management
Automated Routing
Document Storage
IT Asset Management
Knowledge Base Management
Network Monitoring
Self Service Portal
Ticket Management
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر