Time Matter
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1399/07/01
اگرچه مدیریت شرکتهای نوپا و کوچک به نظر آسان میآید اما در پس پردهی آن مشکلات زیادی دارد که استفاده از روشهای سنتی و قدیمی اتلاف زمان محسوب شده و ممکن است شما را از مدیریت صحیح دفتر جدیدتان بردارد. شاید به نظر میرسد که مدیریت کارمند کار آسان و دور از مشکل است اما باید مد نظر داشته باشیم که اگر کارمند کار خود را به درستی انجام ندهد در این صورت کارهای دفتر به درستی هدایت نشده و شاید در پس همین رفتارهای اشتباه خسارت مالی زیادی به شما زده شود.
برخی از همین شرکتها توانایی استخدام حسابدار در ابتدا به دلیل تاسیس تازه و نبود درآمد کافی ندارد و تمام کارها را به تنهایی پیش میبرد. به همین دلیل شما اگر اینگونه شرکت خود را اداره میکنید نیازمند نرم افزار و اپلیکیشنی هستید تا بتوانید تمام سیستم شرکت را مدیریت نمایید. اپلیکیشنی که بیشتر به کار شرکتهای نوپا و کوچک میآید اپلیکیشن Time Matter میباشد.
این اپلیکیشن تمام کارهای حسابداری شما را در برگرفته و برای شما به آسانی تمام سود و زیان نسبت به ماههای قبل را برای شما نشان میدهد. شما در این اپلیکیشن میتوانید امور مربوط به امور مشتریان، ثبت اسناد را مدیریت کنید. نقاط مثبت و منفی این پلتفرم از نگاه شما چیست؟ ممنون که همراه زینسی هستید.
برخی از ویژگیها و امکانات اپلیکیشن Time Matter:
_ انجام کارهای مربوط به حسابداری
_ انجام کارهای مربوط به ثبت اسناد
_ انجام کارهای مربوط به مدیریت سیستم شرکت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان مدیریت حقوقی
فاکتور و صورتحساب
یادداشت
مدیریت منازعه و تعارض (Conflict Management)
مدیریت ثبت دعاوی حقوقی (Docket)
مدیریت ایمیل
مدیریت شرح وظایف
امور وکالتی به غیر
مدیریت تقویم
مدیریت مشتریان
مدیریت قراردادها
مدیریت پرونده ها
رهگیری هزینه ها
رهگیری زمان
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر