تیمت / teamet
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1402/02/19
اپلیکیشن CRM تیمت یک اپلیکیشن جامع برای مدیریت ارتباط با مشتریان است. شما در تیمت میتوانید مستقیما با مشتری خود از طریق تلفن همراه تماس بگیرید و یک دفترچه تلفن اختصاصی برای مشتریان خود داشته باشید. شماره مخاطبین موبایل شما با شماره مشتریان هیچ تداخلی نخواهند داشت.
اپلیکیشن CRM تیمت
داشبورد اختصاصی اپلیکیشن CRM تیمت ، جهتِ مدیریت تعداد مشتریان ثبت شده در سیستم کاربرد دارد. با مشاهده این داشبورد میتوانید دید کامل از اتفاقاتی که در سیستم شما به وجود آمده است را در لحظه مشاهده کنید.
همچنین امکان مشاهده رضایتمندی مشتریان در داشبورد اختصاصی تیمت وجود دارد. همچنین شما میتوانید به این نکته دست یابید که مشتریان از چه منابعی به سراغتان آمدهاند.
نرم افزار CRM تیمت برای تمامی کسب و کار ها مناسب است. در تیمت میتوانید ارتباطات سازمانی خود فقط با گوشی و بدون نیاز به سخت افزارهای قدرتمند و هزینههای اضافی مدیریت کنید. همچنین میتوانید تیمهای فروش خود را بسازید و مشتریان خود را اضافه کرده و گزارشات اختصاصی از آنها دریافت کنید.
تیمت برای همیشه رایگان است و شما میتوانید در هر جا و در هر لحظه توسط موبایل، رایانه شخصی و هر پلتفرم دیگری به پرونده مشتریان خود دسترسی داشته باشید.
مزیتهای مهم نرم افزار CRM تیمت
یکی از بزرگترین مشکلاتی که در نرم افزارهای CRM وجود دارد، عدم هماهنگی نرم افزار در تغییراتی است که بدون اطلاع مدیریت برای مشتری اتفاق میافتد. در مورد اپلیکیشن تیمت باید بگوییم که نیازی به نگرانی نیست. تمامی تغییرات در تیمت ذخیره میشوند و در اختیار مدیریت و دیگر افراد تیم قرار میگیرند. به این ترتیب کسب و کارها میتوانند رضایت مشتریان را برای همیشه جلب کنند.
در اپلیکیشن CRM تیمت میتوانید به مشتری خود رتبه دهید و آنان را دسته بندی کنید. با این روش امکان تشخیص مشتریان خاص، عادی و سفارشی وجود دارد تا شما بتوانید نسب به امتیاز و درجهای که مشتری دارد، خدمات خاصي ارائه دهید.
امتیازها در این اپلیکیشن، رنگهای طلایی و نقره و برنزی دارند. با نگاه به پرونده مشتری و مشاهده رنگ امتیاز او میتوانید متوجهِ تمامی مراحل پیشرفت و به روزرسانیهای مشتری شوید. قابل ذکر است از همه اطلاعاتی که در پرونده مشتری ثبت میکنید، امکان تهیه گزارش وجود دارد.
بررسی چند قابلیت اختصاصی نرم افزار CRM تیمت
در بورد مشتریان تیمت میتوانید وضعیت مشتریان را به صورت تمودار ملاحضه کرده و در صورت نیاز وضعیت جدیدی برای آنها تعریف کنید.
امکان تهیه دفترچه یادداشت جهت یادداشت برداری از کارهای روزانه در تمیت وجود دارد. همچنین میتوانید یادداشتهایی در پرونده مشتری ثبت کنید که دیگر افراد تیم نیز یادداشت شما را ببینند.
ساخت تیم فروش و مدیریت آنها به همراه ایجاد وظیقه و یادداشت از امکانات اختصاصی تیمت است.
پشتیبانی آنلاین 24 ساعته اپلیکیشن CRM تیمت جزو مزایای مهم آن است. هر زمان سوالی برای مشتریان در رابطه با روند نرم افزار به وجود بیاید، میتوانند از کارشناسان تیمت کمک بگیرند.
امکانات اپلیکیشن CRM تیمت
- یاد آوری ساعت کاری شرکت به تمامی کاربران به صورت نوتیفیکیشن
- یادآوری تاریخ تولد مشتریان جهت تبریک به مشتری و ایجاد ارتباط بهتر با آنان
- مدیریت چکهای دریافتی و پرداختی به همراه ایجاد نوتیفیکیشن برای موعد چکها
- ایجاد وظیفه برای مشتریان یا کاربران جهت انجام کار و اطلاع رسانی از طریق نوتیفیکیشن
- امکان ایجاد دفترچه یادداشت
- ایجاد مشتری جدید
- ساخت تیم فروش و مدیریت آنها
نام
teamet
ایمیل
help@teamet.app
شماره تماس
02191691087
آدرس
البرز ، کرج ، جهانشهر ، به سمت سه راه رجایی شهر ، برج رحمان ، طبقه پنجم ، واحد نه
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان نرم افزار CRM
تجزیه و تحلیل فروش
API پویا
داشبورد
گزارش فروش
باشگاه مشتریان
پنل پشتیبانی مشتریان
مدیریت تقویم
تقویم هنگام سازی با گوگل
آمار و گزارش
چاپ فاکتور
انبار
ثبت سند حسابداری
اتصال به Asterisk
گزارش ساز پویا
ارتباط با بانک اطلاعاتی
رمزگذاری اطلاعات
پشتیبانی قفل سخت افزاری
رمزگذاری در طول احراز هویت
دسترسی مبتنی بر نقش
پشتیبان گیری از اطلاعات
ایجاد سیاست قوی رمز عبور
مدیریت قراردادها
مدیریت پروژه
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر