SplitMetrics
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1398/11/21
در این مطلب با بررسی پلتفرم Split Metric در اختیار شما هستیم. Split Metric جزو دسته بندی AB Testing میباشد که از محبوبیت زیادی در بین کاربرانش دارد. Split Metric ابزارهای پیشرفته ای را برای بازاریابهای نرم افزار ایجاد میکند و به آنها این امکان را میدهد تا فعالیتهای بازاریابی را به صورت خودکار بهینه سازی و مقیاس بندی کنند تا به حداکثر کارایی و بهرمندی برسند. محصولات Splite Metric ابزاری برای ناشران نرم افزارها، آژانسهای بازاریابی و صندوقهای سرمایه گذاری است که شرکتها را قبل از راه اندازی، ارزیابی کنند. همچنین میتوانید تستهای A/B را اجرا کرده و از هدف گذاری و تحلیل رفتاری برای درک کاربران استفاده کنید. ابزارهایی مانند Heat maps ، اندازه گیرهای ویدیوئی و آمار تصویر برای کاربران بسیار مفید بوده و ویژگی بسیار خوبی محسوب میشود. این پلتفرم برای شرکتهای بزرگ ناشر موبایل ( Google ، Rovio ، Wargamin و ...) مناسب است. طبق تحقیقات انجام شده، این پلت فرم مورد اعتماد و استفادهی بیش از 7000 کاربر میباشد. نرم افزار Split Metrics رایگان نبوده و قیمت گذاری آن سالانه از 4999.00$ شروع میشود. همچنین برای اطمینان خاطر کاربران یک نسخه آزمایشی رایگان در اختیارشان قرار میدهد و کابران میتوانند قبل از پرداخت مبلغ، از این نسخه رایگان استفاده کنند. ممنون که همراه زینسی هستید.
ویژگیها و امکانات نرم افزار Split Metric:
- تجزیه و تحلیل ارتباط آماری
- اجرای آزمونهای A/B
- دارای زمانبندی برای آزمونها
- دارای نسخه آزمایشی رایگان
ویژگی ها
ویژگی به عنوان دیجیتال مارکتینگ
شناسایی و رهگیری بازدید کننده ها
آنالیز قیف بازاریابی
Landing Pages / Web Forms
Split Testing
ارزیابی
ویرایشگر بصری Visual Editor
Campaign Segmentation
Heatmaps نقشه حرارتی
تست چند متغیره Multivariate Testing
تحلیل آماری
تست زمانبدی
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر