SherpaDesk

SherpaDesk
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1399/05/06

SherpaDesk  یک نرم افزار اتوماسیون خدمات حرفه‌ای (PSA) کسب و کارها است که فرآیندهای اصلی تجارت را در یک نرم افزار ادغام می‌کند.  با کمک این نرم افزار حرفه‌ای، سازمان‌ها می‌توانند مسائل مربوط به خدمات مشتری را ردیابی کنند، زمان قابل پرداخت و غیر قابل تعویض را ثبت کنند و بر سودآوری پروژه خود نظارت داشته باشند. برنامه موبایل SherpaDesk ،نرم افزار مناسبی برای سازمان‌هایی است که در این زمینه تکنیک‌هایی دارند و نیاز به صرفه جویی زمان و هزینه خود دارند. این نرم افزار رایگان نبوده ولی برای اطمینان کاربرانش، نسخه آزمایشی رایگان ارائه می‌دهد. قیمت گذاری اصلی آن از 13 دلار در هر ماه شروع می‌شود. از ویژگی‌های منحصر به فرد این نرم افزار می‌توان به: تجزیه و تحلیل ، صورتحساب ، مدیریت پروژه ، پیگیری زمان و صورتحساب آسان، علامت گذاری کامل، تنظیم کامل و ... اشاره کرد. هدف تولید نرم افزار، آن است که از یک سو نیازهای کاربران را برآورده کرده و از سوی دیگر کیفیت مناسب عملکرد سیستم تضمین نماید، توسعه دهندگان این نرم افزار، سعی کرده‌اند همه نیازهای کاربران را برآورده کنند.


ویژگی‌ها و امکانات نرم افزار SherpaDesk:

- ادغام ایمیل

- پیگیری تعامل

- ارتباطات چند کانال

- چت آنلاین

- مدیریت سطح توافق نامه خدمات (SLA)

نرم افزار SherpaDesk
نرم افزار SherpaDesk
نرم افزار SherpaDesk
نرم افزار SherpaDesk
نرم افزار SherpaDesk
نرم افزار SherpaDesk
نرم افزار SherpaDesk
نرم افزار SherpaDesk
نرم افزار SherpaDesk
نرم افزار SherpaDesk

نام

SherpaDesk

ایمیل

info@sherpadesk.com

وبسایت

ویژگی ها
ویژگی به عنوان میز کمک

Alerts / Escalation

Customizable Branding

Email Integration

Interaction Tracking

Multi-Channel Communication

Real-time Chat

Service Level Agreement (SLA) Management

Automated Routing

Document Storage

IT Asset Management

Knowledge Base Management

Network Monitoring

Self Service Portal

Ticket Management

نسخه‌های موجود
نسخه اندروید SherpaDesk
نسخه ویندوز SherpaDesk
ویندوز
نسخه لینوکس SherpaDesk
لینوکس
نسخه مکینتاش SherpaDesk
مکینتاش

قبلا از این نرم‌افزار استفاده کرده‌اید؟

نوشتن نظر