نرم افزار جامع رستورانی سپند
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1399/09/22
با نرم افزار جامع رستورانی سپند میتوانید از مدیریت رستوران به روش قدیمی رها شوید و با سبکی جدید و راحتتر، رستوران یا فست فود خود را مدیریت کنید. شما میتوانید بسته به نوع و سبک فضا و سفارش گیری خود این برنامه را متناسب با نیاز کاربری خود تنظیم کنید. در این برنامه علاوه بر مدیریت فروش، امکان انبار داری و مدیریت انبار نیز در نظر گرفته شده و دو امر مهم رستوران داری را در کنار هم جای داده است. با استفاده از نرم افزار سپند شما میتوانید دید و مدیریتی کامل بر صندوقها،تنوع غذا و نوشیدنی، آشپزخانه، سالن و انبار داشته باشید.
در نرم افزار جامع رستورانی سپند مدیریت انبار داری را میسر کرده، میتوانید تعداد انبار را تعریف، مواد اولیه و مصرفی را مشخص کرده، قیمت تمام شده محصول را مشخص و ورود و خروج کالا از انبار را مدیریت و کنترل کنید. همچنین با دریافت گزارشات کاملی از تمامی انبارها مدیریت کاملی بر روی مواد اولیه و انبار خود داشته باشید. برای دریافت نرم افزار رستورانی سپند با کارشناسان فروش ناشر، تماس حاصل فرمایید.
ویژگیها و امکانات نرم افزار جامع رستوران سپند
- نمایش پلن میزهای سالن
- امکان انجام چند عملیات به طور همزمان
- امکان ثبت رزرو
- امکان انتخاب تم محیط گرافیکی
- قابلیت اتصال به اسنپ فود
- انبار داری و بررسی موجودی انبار
- مدیریت اموال و دارایی
- مدیریت پیک
- دریافت گزارشات مختلف
نام
سامان داده پرداز سپند
ایمیل
sepand.soltani@gmail.com
شماره تماس
۰۲۱-۵۷۶۵۱
آدرس
تهران خیابان ولیعصر ، پایین تر از مطهری ، جنب بانک پاسارگاد ، ساختمان 1965 ، طبقه 4 ، واحد 12
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان مدیریت رستوران
صورتحساب و فاکتور
مدیریت کارکنان
مدیریت آشپزخانه
اتصال به دستگاه POS
مدیریت رزرواسیون
مدیریت لیست انتظار
اکانت شخصی سازی شده
مدیریت اموال
مدیریت منو
گزارشگیری و آنالیز
مدیریت میز
تعریف شعبه
مدیریت متمرکز شعب
تعریف سطح دسترسی
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر