CRM سرو
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1401/12/01
به اعتقاد سرو نو نرم افزار CRM یک ابزار است که از فرایند های فروش، بازاریابی، مشتری مداری که با اهداف سازمان مورد نظر برنامه ریزی شده اند پشتیبانی می کند. این شرکت می خواهد از روش های کهنه و قدیمی به دور باشد. این نرم افزار بیشتر به مشکلات و معضلات مشتریان می پردازد و درصدد این است که کاربران بتوانند براحتی و باسرعت اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند و بدون کمترین دوباره کاری بتوانند اطلاعات را ثبت کند برای اینکه سازمان شما بهترین استفاده از این نرم افزار را داشته باشد، باید برنامه ریزی دقیقی به کار گرفته شود.
سرو CRM نرمافزاری برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان است که در فرایند جذب مشتریان و خرید و پشتیبانی خدماتی را ارائه میکند. برقراری ارتباط موثر با مشتریان برای سازمانها و شرکتها امری ضروری است و نرمافزار سرو یا ابزارهایی که ارائه میدهد کمک میکند این امر به بهترین شکل انجام شود. اطلاع رسانی هوشمند و برنامه ریزی زمانی، تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتریان، ایجاد بانک اطلاعاتی جامع، مدیریت مالی و پشتیبانی فروش بخشی از امکاناتی است که سرو ارائه میدهد.
ویژگیها و امکانات نرمافزار CRM سرو
- مدیریت عملیات فروش
- گزارش های مدیریتی
- فروش در دست
-چاپ فرم ها از جمله پیش فاکتور و فاکتورگزارش های پیش فرض نموداری
- پرتال مشتریان
- مدیریت تامین کنندگان و سفارش خریدپرداخت ها
- تایم شیت
بازاریابی و کانال های ارتباطی
- یکپارچگی با Fax.ir
- یکپارچگی با SMS.ir
- یکپارچگی با Outlook
- خبر رسانی وظایف به اعضای گروه
- تقویم کاری
- نظرات(کامنت ها)نوت
نام
سرونو
ایمیل
info@sarvcrm.com
شماره تماس
: 1585 2201 021
آدرس
ایران, تهران, بلوار نلسون ماندلا, خیابان گلگشت, پلاک 8
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان نرم افزار CRM
تجزیه و تحلیل فروش
API پویا
داشبورد
گزارش فروش
باشگاه مشتریان
پنل پشتیبانی مشتریان
مدیریت تقویم
تقویم هنگام سازی با گوگل
آمار و گزارش
چاپ فاکتور
انبار
ثبت سند حسابداری
اتصال به Asterisk
گزارش ساز پویا
ارتباط با بانک اطلاعاتی
رمزگذاری اطلاعات
پشتیبانی قفل سخت افزاری
رمزگذاری در طول احراز هویت
دسترسی مبتنی بر نقش
پشتیبان گیری از اطلاعات
ایجاد سیاست قوی رمز عبور
مدیریت قراردادها
مدیریت پروژه
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر