Salesforce Sales Cloud
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1400/01/29
در این مطلب به بررسی نرم افزار مدیریت رهبری Salesforce Sale Cloud میپردازیم. نحوهی ارائه CRM شرکت Salesforce به صورت Cloud میباشد. این نرم افزار برای مدیریت ارتباط با مشتری و انجام سریعتر و آسانتر معاملات، توسعه داده شده است. پلتفرم Chatter به کاربران این امکان را میدهد که اطلاعات لازم و مورد نیازشان را به صورت لحظه به لحظه از طریق این نرم افزار، دریافت کنند. همچنین این ابزار کمک میکند که کاربران در هر زمان و مکان به اطلاعات مورد نیاز خود از طریق مرورگر و یا نسخه نصب شده بر موبایل یا رایانه دسترسی داشته باشند. این نرم افزار بر روی سیستم عاملهای اپل، اندروید و ویندوز سازگاری داشته و قابل نصب بر این سیستم عاملها میباشد. CRM میان کاربران محبوب بوده و شرکت بسیار قوی و منحصر به فردی در میان رقیبان خود محسوب میشود. قیمت گذاری این نرم افزار از 25$ در ماه شروع شده و با توجه به استفاده از ویژگیهای مختلف این نرم افزار، هزینه قابل پرداخت بیشتر میشود و به این دلیل بعضی از شرکتها، در انتخاب این نرم افزار مردد میشوند. همچنین این نرم افزار برای اطمینان کاربران خود یک نسخهی آزمایشی نیز ارائه داده است. ممنون که همراه زینسی هستید.
ویژگیها و امکانات نرم افزار Salesforce Sale Cloud:
- قابلیت پیش بینی درآمد از یک منبع خاص
- دارای نسخه آزمایشی
- امکان دسترسی در هر زمان و هر مکان
- پیگیری فعالیتها
- یادآوریها
- امکان دریافت انواع گزارشات
ویژگی ها
ویژگی به عنوان مدیریت رهبری
API
Activity Dashboard
Activity Tracking
Automatic Notifications
CRM Integration
Calendar Management
Custom Fields
Customizable Reporting
Customizable Templates
Customizable Templates
Email Integration
Reminders
Reporting & Statistics
Third Party Integration
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر