RepairShopr

RepairShopr
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1399/04/28

RepairShopr؛ جزو دسته بندی میز کمک می‌باشد که در این مطلب به بررسی آن می‌پردازیم. RepairShopr نرم افزار تحت وب است که در سال 2010  در ایالت متحده، ساخته شد. این نرم افزار آنلاین، بر روی پلتفرم‌های مک، اندروید و آی او اس نیز قابل نصب می‌باشد و برای کسانی که می‌خواهند در اسرع وقت و از راه دور، سیستم خود را تعمیر کنند، مناسب می‌باشد. قیمت این نرم افزار بسته به ویژگی های آن، از 49 دلار از هر ماه شروع می شود تا 99.99 دلار نیز ادامه دارد. شما از طریق فرستادن ایمیل، می‌توانید پیگیر مشتری‌های خود باشید؛ که آیا تعمیر آن‌ها به درستی انجام شده است یا نه. به صورت پیش فرض، یک ایمیل در دو هفته اول و دیگری 90 روز بعد، به مشتری ارسال می‌شود. از ویژگی‌های منحصر به فرد این نرم افزار، مدیریت ارتباط با مشتری به روشی سازمان یافته و گزارش دهی کامل می‌باشد. هدف تولید نرم افزار، آن است که از یک سو نیازهای کاربران را برآورده کرده و از سوی دیگر کیفیت مناسب عملکرد سیستم تضمین نماید. این نرم افزار نیز سعی کرده است تا نیازهای کاربران را برآورده کند. ممنون که همراه زینسی هستید.


امکانات و ویژگی‌های نرم افزار RepairShopr:

- دارای تقویم یادآوری

- قابلیت ذخیره اسناد

- بازاریابی ایمیلی

- صورتحساب آنلاین

- پیگیری تاریخچه خدمات

- مدیریت سفارش کار

- امضای الکترونیک

- مدیریت موجودی

- تجزیه و تحلیل خدمات مشتری

- ردیابی پشتیبانی مشتری

- کنترل پاسخ ایمیل

نرم افزار RepairShopr
نرم افزار RepairShopr
نرم افزار RepairShopr
نرم افزار RepairShopr
نرم افزار RepairShopr
نرم افزار RepairShopr

نام

RepairShopr

ایمیل

help@repairshopr.com

وبسایت

ویژگی ها
ویژگی به عنوان میز کمک

Alerts / Escalation

Customizable Branding

Email Integration

Interaction Tracking

Multi-Channel Communication

Real-time Chat

Service Level Agreement (SLA) Management

Automated Routing

Document Storage

IT Asset Management

Knowledge Base Management

Network Monitoring

Self Service Portal

Ticket Management

نسخه‌های موجود

قبلا از این نرم‌افزار استفاده کرده‌اید؟

نوشتن نظر