RepairShopr
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1399/04/28
RepairShopr؛ جزو دسته بندی میز کمک میباشد که در این مطلب به بررسی آن میپردازیم. RepairShopr نرم افزار تحت وب است که در سال 2010 در ایالت متحده، ساخته شد. این نرم افزار آنلاین، بر روی پلتفرمهای مک، اندروید و آی او اس نیز قابل نصب میباشد و برای کسانی که میخواهند در اسرع وقت و از راه دور، سیستم خود را تعمیر کنند، مناسب میباشد. قیمت این نرم افزار بسته به ویژگی های آن، از 49 دلار از هر ماه شروع می شود تا 99.99 دلار نیز ادامه دارد. شما از طریق فرستادن ایمیل، میتوانید پیگیر مشتریهای خود باشید؛ که آیا تعمیر آنها به درستی انجام شده است یا نه. به صورت پیش فرض، یک ایمیل در دو هفته اول و دیگری 90 روز بعد، به مشتری ارسال میشود. از ویژگیهای منحصر به فرد این نرم افزار، مدیریت ارتباط با مشتری به روشی سازمان یافته و گزارش دهی کامل میباشد. هدف تولید نرم افزار، آن است که از یک سو نیازهای کاربران را برآورده کرده و از سوی دیگر کیفیت مناسب عملکرد سیستم تضمین نماید. این نرم افزار نیز سعی کرده است تا نیازهای کاربران را برآورده کند. ممنون که همراه زینسی هستید.
امکانات و ویژگیهای نرم افزار RepairShopr:
- دارای تقویم یادآوری
- قابلیت ذخیره اسناد
- بازاریابی ایمیلی
- صورتحساب آنلاین
- پیگیری تاریخچه خدمات
- مدیریت سفارش کار
- امضای الکترونیک
- مدیریت موجودی
- تجزیه و تحلیل خدمات مشتری
- ردیابی پشتیبانی مشتری
- کنترل پاسخ ایمیل
ویژگی ها
ویژگی به عنوان میز کمک
Alerts / Escalation
Customizable Branding
Email Integration
Interaction Tracking
Multi-Channel Communication
Real-time Chat
Service Level Agreement (SLA) Management
Automated Routing
Document Storage
IT Asset Management
Knowledge Base Management
Network Monitoring
Self Service Portal
Ticket Management
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر