Reamaze
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1398/11/11
یکی دیگر از نرم افزارهای پرطرفدار در زمینه میز کمک، نرم افزار Reamaze میباشد که در این مطلب، به بررسی نرم افزار Reamaze میپردازیم. همانطور که میدانید نرم افزارهای میز کمک، پشتیبانی کامل مشتریان را برعهده دارد و روابط شما را با مشتریانتان، قویتر میکند. در واقع میتوان گفت Reamaze، یک مرکز راهنما و ارتباطات مشتری مبتنی بر وب است که برای مشاغل، کمک میکند تا به پشتیبانی، تعامل و تبدیل مشتری به مشتری وفادار بپردازند و از این طریق، کسب و کارشان، سر و سامان گیرد. از ویژگیهای منحصر به فرد این نرم افزار میتوان به: مانند چت و تعامل اتوماتیک با مشتری و همچنین ادغام در رسانههای اجتماعی ، تلفن همراه و ایمیلها اشاره کرد. همچنین، نرم افزار Reamaze راهحلهای مدیریتی برای گردش کار تیمی، سوالات متداول، گزارش و بررسی رضایت مشتری، ارائه میدهد. اگر میخواهید یک تحول اساسی در رابطه با مشتریانتان، ایجاد کنید، حتما از این نرم افزار استفاده نمایید تا نحوه تغییر در سود و کسب درآمد را نیز به طور کامل مشاهده نمایید. این نرم افزار رایگان نبوده ولی برای اطمینان کاربران، نسخه آزمایشی رایگان ارائه میدهد. قیمت گذاری اصلی آن نیز از 20 دلار در هر ماه شروع میشود. ممنون که همراه زینسی هستید.
ویژگیها و امکانات نرم افزار Reamaze:
- ارائه راهحلهای مدیریتی برای گردش کار تیمی
- چت آنلاین
- ادغام در رسانههای اجتماعی
- بررسی رضایت مشتری
ویژگی ها
ویژگی به عنوان میز کمک
Alerts / Escalation
Customizable Branding
Email Integration
Interaction Tracking
Multi-Channel Communication
Real-time Chat
Service Level Agreement (SLA) Management
Automated Routing
Document Storage
IT Asset Management
Knowledge Base Management
Network Monitoring
Self Service Portal
Ticket Management
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر