حسابداری ابری راهکاران

حسابداری ابری راهکاران
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1402/01/19

نرم افزار حسابداری راهکاران ، یک سیستم حسابداری ابری است که توسط مجموعه همکاران سیستم طراحی و تولید شده است. این نرم افزار برای شرکت‌های بزرگ با حداقل ۲۰ کاربر در ارتباط با سیستم حسابداری مناسب خواهد بود. حسابداری ابری راهکاران، بسیاری از مشکلات سیستم‌های حسابداری را حل کرده و به سازمان‌ها کمک می‌کند تا حجم بالای تراکنش‌های خود را با سرعت بالا و دقت بالایی ثبت کنند.

نرم افزار حسابداری راهکاران

حسابداری ابری و تحت وب راهکاران این امکان را برای کاربران خود ایجاد می‌کند تا بتوانند حجم بالایی از تراکنش‌های مالی خود را با سرعت و دقت بالا و کمترین خطای کاربری ثبت کنند.

با نرم افزار راهکاران نباید نگران حفظ داده‌های خود باشید، زیرا در حسابداری ابری راهکاران، اطلاعات به طور کامل ثبت و نگهداری می‌شوند و امکان از بین رفتن ناگهانی آن‌ها وجود ندارد. همچنین شما می‌توانید به راحتی و سریع گزارش‌های سازمانی خود را دریافت کنید.

در حسابداری راهکاران ابری، شما می‌توانید اطلاعات مالی و گزارشات مالی خود را به طور یکپارچه تهیه کنید. همچنین در سیستم دفتر کل این برنامه می‌توانید حساب‌های خود را تا ۹ سطح طبقه بندی کنید. 

حسابداری ابری راهکاران همکاران سیستم ویژگی‌های دیگری نیز دارد و می‌توان به گزارش دهی IFRS، بانکداری آنلاین، پشتیبانی از حسابدای شعب غیر مستقل، ارائه گزارش مالیات برارزش افزوده و اظهارنامه‌های مالیاتی اشاره کرد.

همه سازمان‌ها خواستار ثبت و ضبط تراکنش‌های مالی را با کارایی بیشتر و در کمترین خطای کاربری هستند، این کار با کمک نرم افزار حسابداری آنلاین راهکاران میسر خواهد شد.

با کمک این نرم افزار امکان ثبت و نگهداری اسناد حسابداری با سرعت و دقت بیشتر وجود دارد. علاوه بر سرعت و دقت بیشتر یکپارچگی بین سیستم‌ها در کمترین زمان ممکن حفظ خواهد شد. همچنین با کمک نرم افزار راهکاران ابری می‌توانید گزارش‌های قانونی سازمان خود را به آسانی تهیه کنید.

سیستم‌های نرم افزار‌های حسابداری ابری راهکاران ابری

مجموعه نرم افزار‌های حسابداری ابری راهکاران ابری به چند سیستم تقسیم می‌شود که شما می‌توانید با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید.

نرم افزار دفتر کل ابری 

یکی از سیستم‌های مهمی‌ که این نرم افزار دارد، دفتر کل ابدی است. با کمک این سیستم امکان تهیه اطلاعات و گزارش‌های مالی به صورت یکپارچه وجود دارد.

در این سیستم شما می‌توانید حساب‌های خود را تا ۹۰۰ ردیف طبقه بندی کنید. همچنین امکان پشتیبانی از چند ارز وجود دارد. گزارش دهی IFRS، تعریف الگوی سند اتوماتیک و پشتیبانی از عملیات شعبه غیر مستقل نیز از امکانات این سیستم است. 

نرم افزار دریافت و پرداخت ابری

در سیستم دریافت و پرداخت ابری، امکان دریافت آسان گزارش‌های کنترلی و تحویلی وجود دارد. با کمک این سیستم می‌توانید امور بانکی خود را پیدا کنید. این سیستم جزو بخش مهمی‌ از نرم افزار حسابداری ابری است که با دیگر ماژول‌های حوزه فروش پخش و به صورت یکپارچه عمل می‌کند. 

از ویژگی‌های مهم سیستم دریافت و پرداخت راهکاران می‌توان به مدیریت ضمانت‌نامه و مغایرت گیری اتوماتیک و بانکداری آنلاین اشاره کرد.

نرم افزار دارایی‌های ثابت ابری

اگر می‌خواهید اموال و دارایی‌های سازمان خود را به شکل موثرتری مدیریت کنید، سیستم دارایی‌های ثابت راهکاران ابری به کمک شما می‌شتابد. با کمک این سیستم می‌توانید محاسبات استهلاک دارایی‌ها را انجام دهید و گزارش‌های متنوع مدیریتی و کاربری در مورد ردیابی آخرین تغییرات وضعیت فیزیکی را دریافت نمایید. همچنین امکان محاسبات مالی دارایی‌ها نیز وجود دارد.

نرم افزار صورت‌های مالی ابری

در سیستم صورت‌های مالی راهکاران ابری، امکان گزارش گیری و طبقه بندی اطلاعات گردش مالی وجود دارد. در کمترین زمان ممکن به شما می‌توانید گزارش صورت‌های مالی سازمان را دریافت کنید. قابل ذکر است که این گزارش‌ها قابلیت اتکای بالایی خواهند داشت.

یکپارچه عمل کردن سیستم صورت‌های مالی با دیگر ماژول‌های دفتر کل دریافت و پرداخت و دارایی ثابت جزو مزیت‌های آن است. از دیگر ویژگی‌های سیستم صورت‌های مالی راهکاران ابری می‌توان به ویژگی جمع آوری اطلاعات از دیگر سیستم‌ها در قالب یادداشت در اکسل اشاره کرد.

همچنین امکان اضافه کردن امکانات سیستم صورت‌های مالی در اکسل وجود دارد و شما می‌توانید کاربرگ 60*20 را تهیه کنید. امکان صدور اسناد، تعدیل طبقه بندی و سنواتی به شکل اتوماتیک نیز این سیستم وجود دارد.

نرم افزار تسهیلات مالی ابری

همه فرآیندهای وام و تسهیلات ارزی و سیستم تسهیلات مالی راهکاران ابری به شکل سیستماتیک مدیریت خواهد شد. در این سیستم می‌توانید انواع محاسبات مالی شامل محاسبه بهره‌های سررسید را انجام دهید. شناسایی حصه جاری تسهیلات بلند مدت و دریافت گزارشات تسهیلات مالی نیز از دیگر ویژگی‌های سیستم است.


ویژگی‌ها و امکانات حسابداری ابری همکاران

- گزارش دهی IFRS

- پشتیبانی از عملیات شعب غیر مستقل

- تعریف الگوی سند اتوماتیک برای اسناد پرکاربرد

- چند ارزی

- ارائه گزارشات مالیاتی و اظهارنامه مالیاتی

- دارای سیستم‌های هوش تجاری

- سیستم انبار و لجستیک

- دارای سیستم خزانه داری

نرم افزار حسابداری ابری راهکاران
نرم افزار حسابداری ابری راهکاران
نرم افزار حسابداری ابری راهکاران
نرم افزار حسابداری ابری راهکاران
نرم افزار حسابداری ابری راهکاران
نرم افزار حسابداری ابری راهکاران
نرم افزار حسابداری ابری راهکاران
نرم افزار حسابداری ابری راهکاران

نام

همکاران سیستم

ایمیل

VOC@systemgroup.net

شماره تماس

۰۲۱-۸۵۲۰

آدرس

تهران، خیابان ولیعصر، بالا‌تر از میدان ونک، خیابان عطار، پلاک ۸

وبسایت

ویژگی ها
ویژگی به عنوان حسابداری ابری

تعریف کالا و خدمت

داشبورد مدیریتی

تعریف سطوح کاربری

صدور فاکتور و پرداخت آنلاین

پشتیبانی آنلاین 24/7

گزارش سود و زیان

مدیریت انبار

گزارشات دارایی

مدیریت حقوق و دستمزد

تعریف حساب های بانکی

امکان استفاده از دستگاه بارکدخوان

اتصال به دستگاه POS

نسخه‌های موجود
نسخه اندروید حسابداری ابری راهکاران
اندروید
نسخه iOS حسابداری ابری راهکاران
iOS
نسخه ویندوز حسابداری ابری راهکاران
ویندوز
نسخه لینوکس حسابداری ابری راهکاران
لینوکس
نسخه مکینتاش حسابداری ابری راهکاران
مکینتاش

قبلا از این نرم‌افزار استفاده کرده‌اید؟

نوشتن نظر