Perfect Practice
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1399/07/01
از جمله کارهایی که موجب تعدد زیاد مشتریان در هر سازمان و شرکت میشود رضایت مشتریان است. در شرکتهای حقوقی هم رضایت مشتریان اهمیت بسیار زیادی دارد. رضایت مشتریان به هنگامی ایجاد میشود که شما در هر زمینهای خدمات خوبی به آنها ارائه کنید. یکی از راههای کسب رضایت از مشتری خدمات پس از فروش و پرسش و پاسخ در هر زمینهی فروش است.
یکی از برنامههایی که مردم با آن آشنایی دارند CRM است، CRM به معنی پرسش و پاسخ از مردم در خدمات پس از فروش است. در ابتدا که بخش CRM در هر شرکت فعال شده بود معمولا کارها به صورت دستی و سنتی انجام میگرفت اما هماکنون این کار به آسانی توسط نرم افزارهای مختلف انجام میگیرد. یکی از این نرمافزارها که در دفاتر حقوقی از آن استفادهی زیادی میشود نرم افزار Perfect Practice است. کاربرد این نرم افزار در خدمات پس از فروش و مدیریت پرونده میباشد.
از جمله خصوصیات این نرم افزار در کنار مدیریت حقوقی و مدیریت پرونده، بازاریابی بوده است. علاوه بر آن شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید تمام کارهای حسابداری و صورتحسابهای خود را انجام دهید. از جمله بهترین امکانات این نرم افزار میتوان به مدیریت قرارداد، مدیریت اسناد، مدیریت ایمیل، پیگیری هزینه، مدیریت کارها، مدیریت مشتری، مدیریت صورتحسابها، مدیریت زمان، یادداشتهای روزمره، استفادهی آفلاین اشاره کرد.
برخی از ویژگیها و امکانات نرمافزار Perfect Practice
_ مدیریت اسناد
- خدمات پس از فروش
- مدیریت هزینه
- مدیریت مشتری
ویژگی ها
ویژگی به عنوان مدیریت پرونده ها
ابزارهای همکاری
مدیریت ذخیره سازی پرونده ها
مدیریت ورود اطلاعات
امضای الکترونیک
تبدیل فرمت پرونده ها
تشخیص قلم نوری
پیگیری و رهگیری پذیرش
جمع آوری و تجمیع اسناد
حفظ و مستند سازی اسناد
بازیابی اطلاعات
دسترسی افلاین
ویژگی به عنوان مدیریت حقوقی
فاکتور و صورتحساب
یادداشت
مدیریت منازعه و تعارض (Conflict Management)
مدیریت ثبت دعاوی حقوقی (Docket)
مدیریت ایمیل
مدیریت شرح وظایف
امور وکالتی به غیر
مدیریت تقویم
مدیریت مشتریان
مدیریت قراردادها
مدیریت پرونده ها
رهگیری هزینه ها
رهگیری زمان
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظرنظرات
خورشید چگنی
12 شهریور 1399استفاده از آن را برای شرکت های نرم افزار توصیه میکنم