Osprey Approach
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1399/07/02
وجود اپلیکیشنهای متفاوت در دنیای رو به رشد امروزه موجب سهولت در انجام کارها شده است. امروزه یکی از کارهایی که سختیهای خود را دارد ادارهی دفاتر حقوقی میباشد. به همین سبب ادارهی این دفاتر به مرور زمان با اضافه شدن مشتریان به مشکل میخورد و انجام کارها به صورت دستی و سنتی زمان زیادی از شما میگیرد. امروزه حتی برای انجام کارهای دفاتر حقوقی اپلیکیشنهایی نوشته شده است.
یکی از این اپلیکیشنها ، اپلیکیشن Osprey Approach میباشد. این اپلیکیشن در بخش مالی تمام کارها مانند: جداسازی پرداختهای آنلاین با پرداختهای حضوری، امکان رزرو مشاوره و پرداخت آنلاین، امکان نمایش صورت حسابها در قالب نموداری، امکان نمایش افزایش و یا کاهش سود حاصل از عملکردتان نسبت به ماههای قبل را برای شما فراهم میکند.
از طرف دیگر این اپلیکیشن به مدیریت تمام اسناد و مدارک شما میپردازد. به این صورت که تمام اسناد و مدارک مربوط به مشتریان و مربوط به امور دادگاهی را میتوانید اسکن کرده و به صورت جداگانه از هم فایل بندی کنید و در حساب هر مشتری قرار دهید. از جمله مزیتهای دیگر این اپلیکیشن پیگیری زمان است که موجب میشود تا در زمان هر مشاوره به صورت خودکار به مشتری زمان آن یادآوری شود.
برخی از ویژگیها و امکانات اپلیکیشن Osprey Approach:
- رزرو آنلاین
- افزایش سود
- فایل بندی
- مدیریت ایمیل
ویژگی ها
ویژگی به عنوان مدیریت حقوقی
فاکتور و صورتحساب
یادداشت
مدیریت منازعه و تعارض (Conflict Management)
مدیریت ثبت دعاوی حقوقی (Docket)
مدیریت ایمیل
مدیریت شرح وظایف
امور وکالتی به غیر
مدیریت تقویم
مدیریت مشتریان
مدیریت قراردادها
مدیریت پرونده ها
رهگیری هزینه ها
رهگیری زمان
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر