تأمین اجتماعی من | my tamin
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1399/11/27
تأمین اجتماعی من اپلیکیشنی است که توسط سازمان تأمين اجتماعی برای ارائهی بهتر خدمات و اطلاعرسانی به مشتریان خود طراحیشده است. سازمان تأمين اجتماعی به عنوان یکی از بزرگترین سازمانهای بیمه در کشور، جمعیت زیادی از کارگران و صاحبان مشاغل آزاد را تحت پوشش خود قرار داده است. با فراگیر شدن استفاده از تلفن همراه، این سازمان اپلیکیشن خود را برای سهولت استفاده و کاهش مراجعه حضوری برای استفاده از خدمات در اختیار کاربران قرار گرفته است.
در برنامهی تأمین اجتماعی من میتوانید نزدیکترین مراکز ارائهدهندهی خدمات مختلف به خود را پیدا کنید و در صورت نیاز به صورت غیرحضوری نوبت بگیرید. همچنین این امکان برای بیمهشدگان، مستمریگیران و کارفرمایان فراهم شده است که با ورود اطلاعات از تمامی سوابق بیمهای خود در سازمان آگاه شوند، استعلام فیش حقوقی بگیرند، سوابق درمانی خود را مشاهده کنند و یا به عنوان کارفرما از وضعیت بدهی و جزئیات وضعیت بیمهشدگان خود اطلاع کسب کنند و اگر نیاز به فرم خاصی داشتند بدون نیاز به مراجعه حضوری، به آن دسترسی داشته باشند. علاوه بر این خدمات، تأمین اجتماعی از طریق این اپلیکیشن به اطلاعرسانی درمورد جدیدترین اخبار، آشنایی با قوانین و خدمات ارائهشدهی سازمان میپردازد. درمجموع سازمان تأمین اجتماعی توانسته است با این اپلیکیشن تسهیلات خوبی در ارائهی خدمات فراهم آورد.
ویژگیها و امکانات تأمین اجتماعی من
- اطلاعرسانی در مورد اخبار و خدمات سازمان تأمین اجتماعی
- ارائه خدمات غیرحضوری به بیمهشدگان، مستمریگیران و کارفرمایان
- کسب اطلاع از سوابق بیمهای خود
- استعلام فیش حقوقی
- کسب اطلاعات درمورد مراکز ارائهدهندهی خدمات
- رابط کاربری خوب و آسان
ویژگی ها
ویژگی به عنوان بیمه
پرداخت آنلاین
بیمه وسایل نقلیه
بیمه اشخاص
بیمه اموال
بیمه مسئولیت
یاد آور
اعلام تاریخ سررسید
بیمه سلامت
نمایش سوابق
گزارش گیری
مسافر
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر