مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1398/08/18
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) این امکان را برای سازمانها فراهم میکند تا تمامی امور مشتریان خود را به شکل کاملا یکپارچه مدیریت کند. در بررسی این نرم افزار سه هدف اصلی فروش، بازاریابی و خدمات از نکات قابل ذکر و مهم آن می باشد. مدیریت ارتباط مشتریان باعث می شود در صورت نیاز بتوان موجودیتها، فرمها، گردش کارها و ... را مطابق با نیاز سازمان توسعه داد. از قابلیت های مهم این نرم افزار انعطاف پذیری آن می باشد. درمورد امنیت اطلاعات نیز این نرم افزار بدرستی برنامه ریزی شده است، بهگونهای که اهداف ذیل را پشتیبانی می کند: برای کاربران، تنها اطلاعاتی که برای انجام کارهایشان نیاز دارند فراهم شود و اطلاعات غیرمرتبط به جایگاه آنها در سازمان نمایش داده نمی شود و پشتیبانی از پروژههای که بصورت تیمی کار می شود. از ویژگی های دیگر این نرم افزار به کارکرد آفلاین آن می توان اشاره کرد.
ویژگی ها و امکانات <نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) >
-مدیریت وظایف بازاریابی
-بازاریابی ایمیلی و سنجش اثربخشی آن
-مدیریت وظایف کارشناسان فروش
-مدیریت قراردادها
-مدیریت موردهای خدماتی
-گزارشات و داشبوردهای مدیریتی متنوع
-مدیریت وظایف وصول مطالبات
-امکان گرفتن خروجی نظرسنجیها در قالب فرمتهای اکسل و ورد و ...
-مدیریت دسترسی مشتریان به بخشهای پورتال بر اساس دسترسیهای CRM و رتبه مشتری
نام
سامانه مدیریت ارتباط با مشتری
ایمیل
info@bmsd.ir
شماره تماس
43919000 (21) 98+
آدرس
تهران- میدان ونک- خیابان ونک- مرکز تجاری و اداری آئینه ونک- طبقه هفتم- واحد 705
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان نرم افزار CRM
تجزیه و تحلیل فروش
API پویا
داشبورد
گزارش فروش
باشگاه مشتریان
پنل پشتیبانی مشتریان
مدیریت تقویم
تقویم هنگام سازی با گوگل
آمار و گزارش
چاپ فاکتور
انبار
ثبت سند حسابداری
اتصال به Asterisk
گزارش ساز پویا
ارتباط با بانک اطلاعاتی
رمزگذاری اطلاعات
پشتیبانی قفل سخت افزاری
رمزگذاری در طول احراز هویت
دسترسی مبتنی بر نقش
پشتیبان گیری از اطلاعات
ایجاد سیاست قوی رمز عبور
مدیریت قراردادها
مدیریت پروژه
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر