مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1398/08/18

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) این امکان را برای سازمان‌­ها فراهم می‌­کند تا تمامی امور مشتریان خود را به شکل کاملا یکپارچه مدیریت کند. در بررسی این نرم افزار سه هدف اصلی فروش، بازاریابی و خدمات از نکات قابل ذکر و مهم آن می باشد. مدیریت ارتباط مشتریان باعث می شود در صورت نیاز بتوان موجودیت­‌ها، فرم‌­ها، گردش کارها و ... را مطابق با نیاز سازمان­ توسعه داد. از قابلیت های مهم این نرم افزار انعطاف پذیری آن می باشد. درمورد امنیت اطلاعات نیز این نرم افزار بدرستی برنامه ریزی شده است، به‌گونه‌ای که اهداف ذیل را پشتیبانی می کند: برای کاربران، تنها اطلاعاتی که برای انجام کارهایشان نیاز دارند فراهم شود و اطلاعات غیرمرتبط به جایگاه آنها در سازمان نمایش داده نمی شود و پشتیبانی از پروژه‌های که بصورت تیمی کار می شود. از ویژگی های دیگر این نرم افزار به کارکرد آفلاین آن می توان اشاره کرد.


ویژگی ها و امکانات <نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) >

      -مدیریت وظایف بازاریابی

      -بازاریابی ایمیلی و سنجش اثربخشی آن

      -مدیریت وظایف کارشناسان فروش

      -مدیریت قراردادها

      -مدیریت موردهای خدماتی

      -گزارشات و داشبوردهای مدیریتی متنوع

      -مدیریت وظایف وصول مطالبات

      -امکان گرفتن خروجی نظرسنجی‌ها در قالب فرمت‌های اکسل و ورد و ...

      -مدیریت دسترسی مشتریان به بخش‌های پورتال بر اساس دسترسی‌های CRM و رتبه مشتری

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

نام

سامانه مدیریت ارتباط با مشتری

ایمیل

info@bmsd.ir

شماره تماس

43919000 (21) 98+

آدرس

تهران- میدان ونک- خیابان ونک- مرکز تجاری و اداری آئینه ونک- طبقه هفتم- واحد 705

وبسایت

ویژگی ها
ویژگی به عنوان نرم افزار CRM

تجزیه و تحلیل فروش

API پویا

داشبورد

گزارش فروش

باشگاه مشتریان

پنل پشتیبانی مشتریان

مدیریت تقویم

تقویم هنگام سازی با گوگل

آمار و گزارش

چاپ فاکتور

انبار

ثبت سند حسابداری

اتصال به Asterisk

گزارش ساز پویا

ارتباط با بانک اطلاعاتی

رمزگذاری اطلاعات

پشتیبانی قفل سخت افزاری

رمزگذاری در طول احراز هویت

دسترسی مبتنی بر نقش

پشتیبان گیری از اطلاعات

ایجاد سیاست قوی رمز عبور

مدیریت قراردادها

مدیریت پروژه

نسخه‌های موجود
نسخه اندروید مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
نسخه ویندوز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
نسخه لینوکس مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
لینوکس
نسخه مکینتاش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
مکینتاش

قبلا از این نرم‌افزار استفاده کرده‌اید؟

نوشتن نظر