LiquidPlanner
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1399/01/22
توسعه و رشد کسب و کار در هر شرایطی، وظیفه مدیر و اعضای تیم میباشد در واقع همه اعضای تیم باید در هر شرایطی بتوانند به پیشبرد اهداف و رشد کسب و کارشان تمرکز کنند. با گسترش بیماریهای سرایت کننده مانند ویروس کرونا در سطح جهان، همه کسب و کارها مجبور به دورکاری هستند. خوشبختانه پلتفرمهای مختلفی برای انجام وظایف اعضای تیم به صورت دورکاری وجود دارد. یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای ابزار همکاری و مدیریت پروژه آنلاین، LiquidPlanner میباشد. هدف اصلی توسعه پلتفرم LiquidPlanner رشد و توسعه کسب و کارها در هر شرایط بحرانی میباشد. با کمک LiquidPlanner میتوانید از راه دور وظایف سازماندهی شدهای برای تیم خود تعیین کرده و در پیشبرد آنها نظارت داشته باشید. همکاری تیمی در هر پروژهای مهم است و این پلتفرم در کنار ایجاد فضای کاری مجازی و آسان برای اعضای تیم، امکان برنامهریزی دقیقی برای اعضای تیم فراهم کرده است. شما میتوانید رشد کسب و کار و پیشبرد فعالیتهایتان را از طریق گزارشهای ارائه داده شده توسط LiquidPlanner را مشاهده نمایید. در حالت کلی LiquidPlanner یک روش انعطاف پذیر و واقع گرایانه برای رسیدگی به وظایف اعضای تیم و نیازهای تیم میباشد. یک ویژگی منحصر به فرد پلتفرم LiquidPlanner این است که شما میتوانید چند پروژه را به صورت همزمان نیز پیش ببرید. نقاط مثبت و منفی این پلتفرم از نگاه شما چیست؟ ممنون که همراه زینسی هستید.
ویژگیها و امکانات LiquidPlanner:
- برنامه ریزی و سازمان چند پروژه
- پورتال یکپارچه برای پروژهها
- امکان همکاری و به اشتراک گذاری فایل
- امکان اشتراک گذاری اسناد و اظهار نظر
- تجزیه و تحلیل و گزارش روند لحظهای
· ایمیل و تقویم یکپارچه سازی
- چک لیست در هر کار و پروژه
ویژگی ها
ویژگی به عنوان مدیریت پروژه
قابلیت ساخت تمپلت
تعیین نقش و وظیفه
نمودار گانت
چت خصوصی
مشاهده روند لحظه ای کار
کانیان بورد
سینک با گوگل
اضافه کردن extension
محرمانگی اطلاعات
ویژگی به عنوان ابزارهای همکاری
طوفان فکری
مدیریت تماس
تالار گفتگو
مدیریت پروژه
مدیریت وظایف (Tasks)
ویدیو کنفرانس
مدیریت تقویم
مدیریت محتوا
مدیریت پرونده ها
Real Time Editing
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر