فرادیس
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1399/07/13
نرم افزار CRM فرادیس به کسب و کار شما کمک میکند تا با بررسی فرایندهای ارتباط با مشتری فروش خود را افزایش و هزینههای خود را کنترل کنید. با سی آر ام فرادیس شما بدون اینکه در شرکت حاضر باشید می توانید تمام وظایف روزانه پرسنل را و زمان شروع فعالیت و مدت زمان رسیدگی به وظایف آنها را کنترل و بررسی کنید و ارتباط کارشناسان خود را با مشتریان ثبت و بررسی کنید. به این صورت شما میتوانید در جهت ارتباط بهتر کاشناسان خود اقدام کنید و مشتریان را به مشتری دایم تبدیل کنید.
ارتباط با مشتری فرادیس اطلاعات مشتریان و اشخاص را در هر کسب و کاری متناسب با زمینه فعالیت خود و تاریخ خرید و فروشهای آن ها در دسترس شما قرار خواهد داد و تمام گزارشات فروش را طی یک نمودار برای شما نمایان می کند.بررسی و مدیریت فرایند ارتباط با مشتری موجب فروش بیشتر و ترغیب مشتری به خرید میشود.
ویژگیها و امکانات نرم افزار CRM فرادیس
-گزارشات نموداری فروش
- ایجاد و تعریف فیلدهای اختصاصی
- ورود و دریافت اطلاعات از طریق فایل اکسل
-مدیریت یادداشت
-نمایش مشتریان بر روی نقشه
-مدیریت پرونده های مشتریان
-جستجوی سریع مشتریان
-مدیریت وظایف و تعریف وظایف روزانه پرسنل
- آلارم برای مشتریان فراموش شده
- یادآوری جلسات کاری
نام
فرادیس
شماره تماس
۰۳۱۳۶۲۶۴۴۱۵
آدرس
اصفهان -خیابان حکیم نظامی سنگ تراشهای شرقی کوی مهتاب پلاک ۵
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان نرم افزار CRM
تجزیه و تحلیل فروش
API پویا
داشبورد
گزارش فروش
باشگاه مشتریان
پنل پشتیبانی مشتریان
مدیریت تقویم
تقویم هنگام سازی با گوگل
آمار و گزارش
چاپ فاکتور
انبار
ثبت سند حسابداری
اتصال به Asterisk
گزارش ساز پویا
ارتباط با بانک اطلاعاتی
رمزگذاری اطلاعات
پشتیبانی قفل سخت افزاری
رمزگذاری در طول احراز هویت
دسترسی مبتنی بر نقش
پشتیبان گیری از اطلاعات
ایجاد سیاست قوی رمز عبور
مدیریت قراردادها
مدیریت پروژه
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر