نرم افزار انبارداری آسان
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1401/12/22
نرم افزار انبارداری آسان نرم افزاری است که نیاز به دانش اولیه در مورد انبارداری هم ندارد؛ یعنی شما اگر جزو کسانی هستید که در مورد انبارداری اطلاعاتی ندارید. به راحتی میتوانید با کمک این نرم افزار، انبار خود را مدیریت کنید. این نرم افزار عملیات مربوط به انبارگردانی را به صورت خیلی سریع و آسان انجام میدهد و قابلیت صدور رسید ورود کالا به انبار و خروج کالا از انبار را دارد.
ویژگیهای مهم نرم افزار انبارداری آسان
از ویژگیهای مهم این نرم افزار میتوان به امکان سریع ثبت رسید ورود و خروج کالا از طریق بارکد خوان را نام برد. کالاها در این نرم افزار، در سه لایه تعریف خواهند شد. همچنین امکان تعریف اشخاص و انبارهای موجود نیز وجود دارد.
همچنین از دیگر ویژگیهای آن میتوان به: ثبت ذخیره و چاپ حوالههای ورود و رسیدهای خروج را نام برد اگر تعداد انبارهای شما بیش از یک عدد است، میتوانید کالاهای موجود در انبار را به صورت جداگانه بررسی و مشاهده کنید.
امکان حواله برگشت از ورود و برگشت از خروج و ثبت ذخیره و چاپ سند انتقال کالا از یک انبار به انبار دیگر در نرم افزار رویت میشود.
ویژگیهای تخصصی نرم افزار انبارداری آسان
از ویژگیهای اختصاصی نرم افزار انبارداری آسان میتوان به امکان تعریف فرمول تولید کالا در نرم افزار انبارداری آسان اشاره کرد که بعد از تعریف فرمول، میتوانید در در بخش تولید کالا از آن استفاده نمایید. با این عمل (ثبت تولید کالا) موجودی کالای تولید شده اضافه میشود و از موجودی مواد اولیه نیز کسر خواهد شد.
این نرمافزار نیز مانند دیگر نرم افزارهای آسان، قابلیت چاپ در کاغذهای معمولی و کاغذهای حرارتی انواع حوالهها و اسناد انتقال را دارد. گزارشهایی که با کمک این نرم افزار میتوانید دریافت کنید، دریافت گزارش موجودی کالا، گزارش خروج کالا، گزارش ورود کالا، کاردکس کالاها و ... که دسترسی آن بر عهده مدیر آن میباشد.
از دیگر امکانات نرم افزار انبارداری آسان امکان تهیه پشتیبان و بازیابی آن اشاره کرد. در نرم افزار آسان کاربران با رمز عبور وارد نرم افزار میشود و در نتیجه لیست کاربران در ابتدا باید وارد این نرم افزار گردد.
امکانات نرم افزار انبارداری آسان
• مديريت ليست اشخاص (ذخيره و ویرایش)
• مديريت گروه اشخاص
• مدیریت لیست محصولات در سه سطح (گروه کالاها، زیر گروه و محصولات) به همراه درج سریال، بارکد و واحد
• ثبت حواله برگشت از ورود کالا
• ثبت حواله برگشت از خروج کالا
• ثبت درخواست خرید کالا با قابلیت تبدیل به حواله ورود
• امکان تعریف فرمول تولید کالا
• امکان ایجاد سال مالی جدید
• سایر امکانات نظیر دفترچه تلفن و یادآوری ها
• امکانات مرتب سازی گزارشات و تبدیل تمامی گزارشات به اکسل
• امکان تبدیل گزارشات به PDF
• مدیریت کاربران نرم افزار و تعیین سطح دسترسی کاربران به قسمت های مختلف
• امکان ارسال پیامک به اشخاص بصورت خودکار و گروهی
• تهيه پشتيبان از نرم افزار و بازيابی پشتيبان و بروزرسانی نرم افزار
• نصب و راه اندازی نرم افزار در تمامی سيستم ها تنها با چند کليک
• ثبت حواله تولید کالا با تعیین مجزای انبار تولید و انبار مواد اولیه
• قابلیت ورود از اکسل اشخاص و کالاها
• ویرایش پروفایل شرکت یا فروشگاه و ثبت لوگوی فروشگاه جهت نمایش در گزارشات
• گزارشات پایه شامل اشخاص و موجودی کالاها و کاردکس کالاها و...
• گزارشات اصلی شامل گزارشات ورود کالاها، خروج کالاها، انتقال کالاها و ... به صورت از تاریخ تا تاریخ و براساس شخص
• ثبت انبارها و مدیریت کالاهای موجود در انبار
• ثبت حواله ورود کالا به انبار و چاپ آن به صورت گرافیکی در کاغذهای معمولی و حرارتی فیش پرینتر
• صدور رسید خروج کالا از انبار و چاپ آن به صورت گرافیکی در کاغذهای معمولی و حرارتی فیش پرینتر
• ثبت انتقال کالا از یک انبار به انبار دیگر و چاپ آن به صورت گرافیکی در کاغذهای معمولی و حرارتی فیش پرینتر
نام
آسان سیستم مبنا
ایمیل
info@easysoft.ir
شماره تماس
04136692573
آدرس
تبریز، شهرک باغمیشه، خیابان شهریار، میدان ارغوان، پلاک 16، طبقه دوم
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان انبارداری
بهینه سازی انبار
مدیریت انبار کارخانه
بازپس گیری سفارش
مدیریت انبار خرده فروشی
پیش بینی فروش
3PL Management
چند انباری
وضعیت لحظه ای امار انبار
RFID و بارکدخوانی
مدیریت ارسال سفارش
کنترل کیفیت
اطلاع رسانی و اخطار
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر