نرم افزار شارژ ساختمان آسان (برنزی)
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1401/02/31
اگر شما مدیر یا ساکن یک ساختمان مسکونی هستید حتما با مشکلات محاسبه شارژ و مدیریت ساختمان آشنا هستید. نرم افزار شارژ ساختمان آسان به شما این امکان را می دهد تا به سادگی و بدون نیاز به صرف زمان و انرژی زیاد، امور ساختمان را مدیریت کنید.
با استفاده از این نرم افزار، شما می توانید هزینه های ساختمان را تعریف نموده و بر اساس آنها شارژ هر یک از واحدها را به تفکیک ساکن و مالک نشان دهد. همچنین میتوانید با تعریف حسابهای ساختمان و ثبت دریافت ها و پرداختی ها، امور مالی ساختمان را نیز مدیریت نمائید.
چندین گزارش از قبیل گزارش دریافتها، پرداختها، هزینه ها، شارژ واحدها و گزارش بدهکاران و بستانکاران و ... برای مدیران ساخته شده است تا موارد مورد نیاز خود را گزارش گیری کنند. همچنین در بخش تنظیمات میتوانید فونت های نمایش داده شده در گزارشات را به دلخواه خود اصلاح نمایید.
امکان تهیه پشتیبان و بازیابی آن نیز در نرم افزار وجود دارد. همچنین در این نرم افزار، لیست کاربران نیز تعبیه شده است که کاربر اصلی قابلیت تعریف و محدودسازی کابران دیگر را دارد و کاربران با نام و رمز عبور خود وارد نرم افزار میشوند.
امکانات نرم افزار شارژ ساختمان آسان
• مديريت ليست اشخاص
• مدیریت لیست واحدها (حداکثر تا 20 واحد)
• تعریف انواع هزینه ها با مشخصات زیر:
واحدهای مشمول (تمامی واحدها، واحدهای خالی و واحدهای پر)
نحوه تقسیم (مساوی، تعداد نفرات، متراژ و تعداد پارکینگ)
ثبت هزینه برای ساکن یا مالک
• ثبت گروهی شارژ ثابت واحدها با امکان تعیین نوع واحد و بلوک و محاسبه بصورت مبلغ ثابت و متراژ
• محاسبه شارژ ماهانه با امکان ثبت شارژ ثابت متنوع (شارژ ثابت واحدها، شارژ مبلغ ثابت و شارژ بر اساس متراژ)
• صدور صورتحساب شارژ واحدها به ساکنین و مالکین
• ایجاد و چاپ اعلانات
• ثبت و ویرایش دریافت ها و پرداخت ها و مدیریت حساب ها
• ثبت و ویرایش هزینه ها با امکان تعیین احتساب در محاسبه شارژ
• ثبت و ویرایش اسناد انتقالی
• امکان چاپ اسناد امور مالی در کاغذهای معمولی و حرارتی فیش پرینتر
• مدیریت بدهکاران و بستانکاران
• ویرایش پروفایل ساختمان و ثبت لوگوی ساختمان جهت نمایش در گزارشات
• تنظیم اندازه لوگو و فونت بخش های مختلف گزارشات
• گزارشات پایه شامل اشخاص و مانده حساب ها، واحدها و انواع هزینه ها، خلاصه وضعیت و بدهکاران و بستانکاران
• گزارشات اصلی شامل شارژ واحدها، دریافت ها، پرداخت ها، هزینه ها، اسناد انتقالی، معین اشخاص و امور مالی به صورت از تاریخ تا تاریخ و براساس شخص
• امکانات مرتب سازی و تعیین آیتم های چاپ در گزارشات
• سایر امکانات نظیر دفترچه تلفن، یادآوری ها
• مدیریت کاربران نرم افزار و تعیین سطح دسترسی کاربران به قسمت های مختلف
• امکان تبدیل گزارشات به اکسل و PDF
• تهيه پشتيبان از نرم افزار و بازيابی پشتيبان و بروزرسانی نرم افزار
• نصب و راه اندازی نرم افزار در تمامی سيستم ها تنها با چند کليک
نام
آسان سیستم مبنا
ایمیل
info@easysoft.ir
شماره تماس
04136692573
آدرس
تبریز، شهرک باغمیشه، خیابان شهریار، میدان ارغوان، پلاک 16، طبقه دوم
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان مدیریت هزینه های برج و ساختمان
انتخاب مدیر
یاداوری و تقویم
ماشین حساب داخلی
جریمه دیرکرد
صندوق ساختمان
انتقال وظایف مدیریت
گزارشگیری
اطلاعات ساختمان
تفکیک پرداختی ساکنین
ذخیره تصاویر و فایل ها
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر