دیدار
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1401/12/01
نرم افزار CRM دیدار برای سهولت در امور مشتریان و محصولات شرکت ها تولید شده و می توانید پیگیری در امور مشتریان که ممکن است از خاطر پرسنل فراموش شود را براحتی انجام دهید. نرمافزار دیدار کمک میکند تا همکاری تیمی ارتقا یابد و موجب ارتقای کسب کار شما میشود. ارتقاء کسب و کار هم که با افزایش سودآوری مجموعه شما همراه میشود. دیدار خود را عاملی برای افزایش ۳۰۰ درصدی فروش معرفی میکند و علت این امر را به پیگیری دقیق، سرعتالعمل و نظم در پاسخگویی مرتبط میکند.
این نرم افزار دارای سخت افزاری است که علاوه بر قیمت مناسب با هر نوع تلفنی سازگاری دارد. همچنین باید خاطر نشان کرد که این نرم افزار تحت وب بوده و هنگامی که کسی با او تماس می گیرد بدون اینکه بداند پشت خط چه کسی است متوجه میشوید کسی که با شما تماس گرفته است مشتری، فرصت یا شخص جدید است. این نرم افزار دارای قابلیت مهمی می باشد که مشتریان براساس خرید یا فروششان دسته بندی میکند. از دیگر ویژگیهای نرمافزار دیدار راحتی و سادگی استفاده از آن هست و کاربر را گیج و گمراه نمیکند. همچنین در صورت ایجاد مشکل تیم پشتیبانی دیدار همواره با شما خواهند بود و تنها با یک تماس در اسرع وقت به پیگیری مشکل شما خواهند پرداخت.
ویژگی ها و امکانات نرم افزار CRM دیدار
- صدور و ارسال فاکتور و پیش فاکتور در کمتر از 30 ثانیه
- ایجاد فضایی راحت برای همکاری تیمی
- نمایش مکالمات گذشته با مشتری و یا معرفی فرد به عنوان مشتری جدید
- نمایش برنامه و لیست کارها در عنوانهای کارهای امروز، تعریف نشده، عقب افتاده و انجام شده
نام
دیدار
ایمیل
S.mirzaie@didarcrm.ir
شماره تماس
021-22353500
آدرس
تهران- سعادت آباد- بالاتر از چهار راه سرو- بلوار پیام- کوچه پنجم- پلاک 9
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان نرم افزار CRM
تجزیه و تحلیل فروش
API پویا
داشبورد
گزارش فروش
باشگاه مشتریان
پنل پشتیبانی مشتریان
مدیریت تقویم
تقویم هنگام سازی با گوگل
آمار و گزارش
چاپ فاکتور
انبار
ثبت سند حسابداری
اتصال به Asterisk
گزارش ساز پویا
ارتباط با بانک اطلاعاتی
رمزگذاری اطلاعات
پشتیبانی قفل سخت افزاری
رمزگذاری در طول احراز هویت
دسترسی مبتنی بر نقش
پشتیبان گیری از اطلاعات
ایجاد سیاست قوی رمز عبور
مدیریت قراردادها
مدیریت پروژه
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر