Deskero

بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1398/11/17
یکی دیگر از نرم افزارهای میز کمک که تاثیر زیادی در پشتیبانی و ارتباط بیشتر با مشتریان دارد، نرم افزار Deskero میباشد. این نرم افزار تحت وب بوده و در سال 2012 در ایتالیا، ساخته شده است . نرم افزار Deskero رایگان نبوده و با توجه به ویژگیهای مختلف آن، با قیمتهای 9، 30 و 120 دلار در ماه عرضه میشود و دارای نسخه آزمایشی رایگان نمیباشد. این نرم افزار آنلاین، مناسب برای مشاغلی هست که میخواهند به صورت اینترنتی پاسخگوی مشتریان خود باشند. این نرم افزار قابلیت مدیریت اسناد را نیز دارا میباشد. در بررسی نرم افزار Deskero به این نتیجه رسیدیم که این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا مشکلات نرم افزاری خود را با پشتیبانی در میان بگذارید و حتی قابلیت ارسال فایل را نیز دارا میباشد که پشتیبانان درصدد پاسخ برای سوال شما برمیآیند. یکی از ویژگیهای جالب این برنامه، امکان چت مستقیم است. شما قادر هستید از طریق فیس بوک، ایمیل، توییتر، چت، اس ام اس و وبسایت با پشتیبانی در تماس باشید و جواب خود را دریافت کنید. یکی دیگر از ویژگیهای منحصر به فرد نرم افزار Deskero این است که پشتیبانان میتوانند، نمودار تعداد تماسهای دریافتی از هر یک را، مشاهده کنند.
امکانات و ویژگیهای نرم افزار Deskero:
- امکان رتبه دهی به جوابهای پشتیبانان
- امکان مشاهده نمودار پیامهای خوانده شده و ناخوانده
- قابلیت سفارشیسازی نرم افزار
- قابلیت چت با مشتریان
- مدیریت سوالات
ویژگی ها
ویژگی به عنوان میز کمک
Alerts / Escalation
Customizable Branding
Email Integration
Interaction Tracking
Multi-Channel Communication
Real-time Chat
Service Level Agreement (SLA) Management
Automated Routing
Document Storage
IT Asset Management
Knowledge Base Management
Network Monitoring
Self Service Portal
Ticket Management
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر