نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام
نرم افزار نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام
نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام
0 نظر
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1402/06/24

یکی از نرم افزارهای مفید و کاربردی در زمینه مدیریت مطب، نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام نام دارد. نرم افزار الگام نظم دهی و کنترل امور مربوط به مرکز درمانی را آسان می‌کند‌. نرم افزار مدیریت کلینیک الگام  دارای قابلیت‌های متعددی چون مدیریت اعضای مطب و کلینیک، دریافت شهریه‌ها و تعریف زمان کلاس، کنترل ورود و خروج اعضا، زمانبندی هوشمند، مدیریت هوشمند کمد‌های هر سالن است.

همچنین از دیگر امکانات نرم افزار الگام تعیین مدت زمان استفاده از کمد، واگذاری قفل، کلاس‌های آموزش خصوصی، فروش وسایل، تجهیزات مطب و مدیریت بوفه، انتساب شیفت‌ها، مربیان و کارکنان، دریافت گزارشات حسابداری و مالی و نمودار‌های مختلف، دارابودن اپلیکیشن و ارائه گزارشات مختلف است. با استفاده از نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام امکان شخصی سازی و یکپارچگی اطلاعات فراهم است.

امکانات نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام

در ادامه امکانات بیشتری از نرم‌افزار الگام را توضیح می‌دهیم:

مدیریت اعضای مطب و کلینیک

شما با کمک نرم‌افزار الگام می‌توانید مدیریت اعضای مطب و کلیک را بر عهده بگیرید. همچنین امکان دریافت شهریه‌ها و تعریف زمان کلاس در این بخش وجود دارد.

کلاس‌های مطب

همه کلاس‌های برگزار شده در مطب را می‌توانید برنامه‌ریزی خودکار کنید و مراحل ثبت نام را نیز انجام دهید.

مدیریت پرسنل

در این نرم‌افزار امکان مدیریت پرسنل که یکی از مهم‌ترین بخش‌های مطب است، وجود دارد. شما می‌توانید شیفت‌ها را در بین پرسنل تقسیم بندی کنید و همچنین مربیان و کارکنان مطب را نیز مدیریت نمایید.

کنترل ورود و خروج اعضا

مطب و کلینیک نیز مانند هر سازمان دیگری نیاز به کنترل ورود و خروج اعضا دارد. در نرم‌افزار الگام امکان کنترل تردد کارکنان، اعم از ورود و خروج اعضا با استفاده از کارت‌های هوشمند و سیستم‌های بیومتریک وجود دارد

کلاس‌های آموزشی خصوصی

با کمک این نرم‌افزار می‌توانید آموزش خصوصی را مدیریت کنید. مثلاً مراحل ثبت نام، تعریف تعداد جلسات، ارزیابی تمرینات، برنامه‌ریزی روزهای حضور مربی توسط نرم‌افزار الگام مدیریت می‌شود.

مدیریت بخش حسابداری و مالی

بخش حسابداری و مالی جزو مهم‌ترین قسمت‌های یک مطب با کلینیک به شمار می‌آید. با کمک نرم‌افزار حسابداری الگام شما می‌توانید گزارش‌های مربوط به امور مالی و حسابداری و نمودارهای مختلف از آن را دریافت کنید.

زمانبندی هوشمند

یکی دیگر از امکاناتی که نرم‌افزار الگام به کاربران خود ارائه می‌دهد، زمانبندی هوشمند است. شما با کمک این امکان می‌توانید ساعت کلاس‌ها را تنظیم کنید و از تقویم استفاده نمایید و همچنین رزرو آنلاین انجام دهید.

فروش وسایل تجهیزات مطب و مدیریت بوفه

با کمک نرم‌افزار الگام می‌توانید مدیریت بوفه را بر عهده بگیرید و موجودی انبار خود را چک کنید. همچنین فرایند پرداخت خرید و فروش وسایل و تجهیزات مطب نیز بر عهده این نرم‌افزار است.

مدیریت قفل‌ها

با کمک نرم‌ افزار الگام می‌توانید کمدهای هر سالن، مدت زمان استفاده از کمد و واگذاری قفل را به صورت هوشمندانه مدیریت کنید.

مزایای نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام

نرم‌افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام دارای مزیت‌های بسیار زیادی است که در ادامه به سه تا از مهم‌ترین مزیت‌های آن اشاره می‌کنیم:

شخصی سازی

هر مطب و کلینیک، استراتژی و مدیریتی مخصوص به خود را دارد که با دیگر مطب‌ها متفاوت است. یکی از مزیت‌های مهم نرم‌افزار کلینیک و مطب الگام، شخصی سازی است. شما با کمک این نرم‌افزار می‌توانید امکانات خود را با توجه به نیاز مشتری و کلینیک خود شخصی‌سازی کنید.

افزایش بهره‌وری مطب

با استفاده از نرم‌افزار الگام به افزایش بهره‌وری مطب و کلیک خود کمک کنید. با استفاده از این نرم‌افزار نظم در مجموعه شما افزایش پیدا می‌کند و زمان‌های پرت به حداقل ممکن خواهد رسید.

یکپارچگی اطلاعات

همه امکانات ارائه شده در نرم‌افزار مطب الگام به صورت یکپارچه عمل می‌کند. در واقع تمامی اطلاعات از مرحله ثبت نام تا پرداخت و پایان دوره همگی به صورت یکپارچه نمایش داده می‌شود.

دانلود دموی رایگان

این نرم‌افزار برای راحتی کاربران یک دموی رایگان در نظر گرفته است. برای دانلود نسخه دموی رایگان می‌توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید.

از امکانات عمومی نرم‌ افزار مدیریت مطب الگام می‌توان به تشکیل پرونده و پذیرش، گزارش‌های متنوع، مراجعات بیماران، نوبت دهی بیمار، سامانه پیامکی، مدیریت امور مالی، ارتباط با وب سایت، چاپ قبض، تعریف پزشک و شیفت‌های کاری تعریف بخش‌های مختلف اشاره کرد.


امکانات و ویژگی‌های نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام

- دارای دموی رایگان

- یکپارچگی اطلاعات

- امکان شخصی سازی

- مدیریت قفل‌ها

نرم افزار نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام
نرم افزار نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام
نرم افزار نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام
نرم افزار نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام
نرم افزار نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام
نرم افزار نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام
نرم افزار نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام
نرم افزار نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام

نام

شرکت مهندسی الگام

ایمیل

info@arsessproject.com

شماره تماس

09106970136-02691007044

آدرس

کرج سه راه گوهردشت مابین میثم ۸ و ۹ جنب رایتل ساختمان پاسارگاد طبقه ۶ واحد ۱۲

وبسایت

ویژگی ها
ویژگی به عنوان مدیریت مطب

مدیریت تماس

تقویم و تعیین وقت

نوبت دهی آنلاین

پنل SMS

ویرایش و کنسلی نوبت

پرونده سازی

جستجوی پیشرفته

ساخت پروفایل (چند پزشکی)

اولویت بندی

پیش بینی مراجعه

خرید اشتراک

نسخه‌های موجود
نسخه وب نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام
نسخه وب
نسخه اندروید نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام
اندروید
نسخه iOS نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام
iOS
نسخه ویندوز نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام
نسخه لینوکس نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام
لینوکس
نسخه مکینتاش نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک الگام
مکینتاش

قبلا از این نرم‌افزار استفاده کرده‌اید؟

نوشتن نظر