نرم افزار مطب کلینیک 24
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1402/06/22
در جهان امروزی که استفاده از سیستم های مدیریت به عنوان یک راهبرد اساسی جهت انجام کلیه فعالیتهای شغلی پذیرفته شده است و استفاده از نرم افزارهای اتوماسیون بیش از پیش در حال افزایش است، نرم افزار مطب کلینیک 24 یک گزینه ایده آل به شمار میآید. نرم افزار کلینیک 24 میتواند به شما کمک کند تا مرکز پزشکی را کاملا در مدیریت خود داشته باشید و بتوانید ضمن ارائه خدمات مناسب به مراجعین با استفاده از گزارشات متنوع، نسبت به برنامه ریزی جهت توسعه مرکز خود اقدام نمایید.
امکانات نرم افزار مطب کلینیک 24
در ادامه به بررسی امکانات اتوماسیون جامع مدیریت مطب کلینیک ۲۴ میپردازیم
۱. امکانات سیستم پذیرش نرم افزار مطب
در بخش سیستم پذیرش نرم افزار کلینیک 24 با امکاناتی مانند مدیریت پرونده بیماران، مدیریت اطلاعات پایه، مدیریت بیمه و لیست بیمه، مدیریت سیستم نرمافزار، سیستم ارسال پیامکهای دستی و هوشمند، یادآور پیامکی، آمار فعالیتهای مرکز، سامانه نوبت دهی و تلفن گویا روبرو هستیم.
بخش حسابداری نرم افزار کلینیک 24 دارای امکاناتی مانند صورت و وضعیت شیفت جاری، گزارش صندوق و شیفت، مدیریت درآمد و هزینهها، لیست بدهکاران، ارائه انواع گزارشهای متنوع بر اساس درآمد، هزینه معرف خدمت پزشک و تاریخ، همچنین گزارش سایر پرداختها مانند چک و کارتخوان، کارکرد پزشکان و پرستاران، مدیریت گروههای هزینه، گروهبندی درآمدها بر اساس پزشکان و خدمات کارت هوشمند، پرونده سلامت دانشجویان، شناسایی بیماران در موقع پذیرش و نوبت دهی با کارت هوشمند است.
در بخش انبارداری نیز با امکاناتی مانند تعریف انبارهای مرکز تعریف داروها و کالاها، تعریف فروشندگان و تهیه کنندگان کالا، انبارگردانی استاندارد، ثبت فاکتورهای خرید کالا، مدیریت انبار، استوک اورژانس، فروش کالا و تجهیزات به بیماران در پذیرش و ... روبرو هستیم.
۲.سیستم درمان نرم افزار مطب
بخش سیستم درمان نرمافزار مطب دارای امکاناتی مانند سیستم پزشکی نرمافزار مطب، معاینه عمومی و ارائه گزارشهاست.
۳.چارتهای تخصصی پزشکی نرم افزار مطب
از امکانات بخش چارتهای تخصصی پزشکی نرمافزار مطب میتوان به چارت اطفال، انواع نمودارهای رشد در محدودههای مختلف رشدی، پرونده الکترونیک نوزاد و پایش رشد کودک، مشخص نمودن جایگاه فرد در بین منحنیهای استاندارد، فرم تخصصی لیزر، فرم ماساژ، چارت تخصصی طب سوزنی، امکان انتخاب حالت درمان، تعیین سطح درمان، چارت تخصصی ایمپلنت، ثبت عمل انجام شده، چارت تخصصی زنان، پرونده بارداری، ثبت سونوگرافیهای انجام شده، چارت تخصصی قلب و عروق و ... اشاره کرد.
امکانات عمومی نرم افزار مطب کلینیک 24
از امکانات عمومی نرم افزار مطب نیز میتوان به داشتن دفترچه تلفن اشخاص و شرکتها، ماشین حساب، اصلاح آرشیو، مدیریت وب کم، مدیریت و اصلاح پروندههای تکراری اشاره کرد.
پشتیبانی نرم افزار کلینیک 24
پشتیبانی نرمافزار مدیریت مطب راستین طب به صورت آنلاین از طریق واتساپ و تماس تلفنی خواهد بود. همچنین میتوانید از طریق ایمیل نیز با کارشناسان کلینیک 24 ارتباط برقرار کنید.
در بخش پشتیبانی نرم افزار مطب کلینیک 24 شما میتوانید انواع فیلمهای آموزشی نرمافزار و فایلهای راهنما را دریافت و نرمافزارهای مورد نیاز را دانلود کنید.
ویژگیها و امکانات نرم افزار کلینیک 24
- مدیریت درآمد و هزینه های مرکز
- بیلان و گزارش های حسابداری و مدیریتی
- مدیریت سوابق درمانی بیماران و مراجعه کنندگان با فرم های مختلف
- قلم نوری، تایپی، گزینه های آماده و فرم های تخصصی
- آرشیو و اسکن، سامانه پیامک و تلگرام، نوبت دهی اینترنتی، نوبت دهی تلفن گویا، کارت هوشمند ، چاپ نسخه و ...
- نصب و راه اندازی و آموزش حضوری و تسویه حساب بعد از رضایت شما
- پیاده سازی کامل مرکز با اتوماسیون پشتیبانی سال اول رایگان
- ارائه قرارداد معتبر و قیمت عالی و کیفیت و رضایت کامل شما
نام
شرکت مهندسی کلینیک24
ایمیل
clinic24h@gmail.com
شماره تماس
۰۹۱۳۷۳۸۷۰۶۲
آدرس
اصفهان/خیابان شمس آبادی/چهارراه عبای آباد/روبروی بانک اقتصاد نوین/بن بست بامداد/ساختمان بامداد
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان مدیریت مطب
مدیریت تماس
تقویم و تعیین وقت
نوبت دهی آنلاین
پنل SMS
ویرایش و کنسلی نوبت
پرونده سازی
جستجوی پیشرفته
ساخت پروفایل (چند پزشکی)
اولویت بندی
پیش بینی مراجعه
خرید اشتراک
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر