Best Case
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1399/12/01
مدیریت هر شرکت و هر دفتری مشکلات زیادی در پی دارد، امروزه بحث مدیریت یک مرکز توام با نرم افزار و اپلیکیشن متفاوت است. سهولت و آسانی کار با اپلیکیشن علاوه بر صرفه جویی در زمان شما موجب مدیریت دفاتر با کمترین مشکلات میشود. شما در زمینه مدیریت دفاتر حقوقی بیش از هرچیزی نیازمند تهیه و تشکیل پروندههای موکلین خود هستید. شاید یکی از کارهایی که وقت زیادی از شما را طلب میکند همین تنظیم سند مختلف باشد.
برای سهولت در این کار میتوانید از اپلیکیشن Best Case استفاده کنید. اپلیکیشن Best Case تمام مواردی که وکلا برای تهیه و تنظیم سند نیاز دارند با مادهی قانونی ماده شمارهی ۷، ۹ ، ۱۱، ۱۲ و ۱۵ را طبق اطلاعات داده شده بدون نیاز به نوشتههای دستی خسته کننده تنظیم میکند. یکی دیگر از بهترین مزیتهای این اپلیکیشن وجود فرم مخصوص برای هر سند است. با این وجود شما میتوانید بدون اتلاف زمان زیادی فرم مربوطه را به دست مشتری داده و به آسانی طبق آن سند مربوطه را تهیه کنید.
یکی دیگر از چیزهایی که موجب اتلاف زمان زیادی میشود ثبت دفاتر دعاوی حقوقی است که شما به آسانی در این اپلیکیشن میتوانید مدارک را در دفتر ثبت دعاوی ثبت کنید. نقاط مثبت و منفی این پلتفرم از نگاه شما چیست؟ ممنون که همراه زینسی هستید.
برخی از ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن Best Case:
_ تنظیم ثبت دفاتر دعوی
_ تنظیم سند
_رزرو وقت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان مدیریت حقوقی
فاکتور و صورتحساب
یادداشت
مدیریت منازعه و تعارض (Conflict Management)
مدیریت ثبت دعاوی حقوقی (Docket)
مدیریت ایمیل
مدیریت شرح وظایف
امور وکالتی به غیر
مدیریت تقویم
مدیریت مشتریان
مدیریت قراردادها
مدیریت پرونده ها
رهگیری هزینه ها
رهگیری زمان
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر