AzureDesk
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1398/11/11
در این مطلب قصد داریم به بررسی نرم افزار AzureDesk بپردازیم. در بررسی نرم افزار AzureDesk به این نتیجه رسیدم که این نرم افزار، برای کلیه مشاغل مناسب میباشد؛ زیرا با حداقل هزینه در اختیار کاربران قرار گرفته و تقریبا به همه نیازهای نرم افزاری آنها پاسخ میدهد. نیازی نیست برای نرم افزار AzureDesk پول زیادی خرج کنید، برای شروع میتوانید از نسخه آزمایشی این نرم افزار استفاده کرده و به مدت 14 روز رایگان استفاده نمایید. قیمت گذاری اصلی آن از 12 دلار در ماه شروع میشود. این سیستم را میتوان سیستم مدیریت پشتیبانی مشتریان نیز به شمار آورد. با کمک این نرم افزار میتوانید با مشتریان خود چت کنید، بر شبکه نظارت داشته باشید، اسناد را ذخیره کنید و خیلی از کارهای دیگر که باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما خواهد شد. پس برای پیشرفت کسب و کارتان بهتر این نرم افزار مقرون به صرفه را استفاده کنید. هدف تولید نرم افزار، آن است که از یک سو نیازهای کاربران را برآورده کرده و از سوی دیگر کیفیت مناسب عملکرد سیستم تضمین نماید. توسعه دهندگان این نرم افزار نیز سعی کردهاند همه نیازهای کاربران خود را برآورده کنند.
ویژگیها و امکانات نرم افزار AzureDesk:
- ذخیره اسناد
- ادغام ایمیل
- ارتباطات چند کانال
- نظارت بر شبکه
- چت در زمان واقعی
- پورتال سلف سرویس
- مدیریت سطح توافق نامه خدمات (SLA)
ویژگی ها
ویژگی به عنوان میز کمک
Alerts / Escalation
Customizable Branding
Email Integration
Interaction Tracking
Multi-Channel Communication
Real-time Chat
Service Level Agreement (SLA) Management
Automated Routing
Document Storage
IT Asset Management
Knowledge Base Management
Network Monitoring
Self Service Portal
Ticket Management
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر