AzureDesk

AzureDesk
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1398/11/11

در این مطلب قصد داریم به بررسی نرم افزار AzureDesk بپردازیم. در بررسی نرم افزار AzureDesk  به این نتیجه رسیدم که این نرم افزار، برای کلیه مشاغل مناسب می‌باشد؛ زیرا با حداقل هزینه در اختیار کاربران قرار گرفته و تقریبا به همه نیازهای نرم افزاری آن‌ها پاسخ می‌دهد. نیازی نیست برای نرم افزار AzureDesk پول زیادی خرج کنید، برای شروع می‌توانید از نسخه آزمایشی این نرم افزار استفاده کرده و به مدت 14 روز رایگان استفاده نمایید. قیمت گذاری اصلی آن از 12 دلار در ماه شروع می‌شود. این سیستم را می‌توان سیستم مدیریت پشتیبانی مشتریان نیز به شمار آورد. با کمک این نرم افزار می‌توانید با مشتریان خود چت کنید، بر شبکه نظارت داشته باشید، اسناد را ذخیره کنید و خیلی از کارهای دیگر که باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما خواهد شد. پس برای پیشرفت کسب و کارتان بهتر این نرم افزار مقرون به صرفه را استفاده کنید. هدف تولید نرم افزار، آن است که از یک سو نیازهای کاربران را برآورده کرده و از سوی دیگر کیفیت مناسب عملکرد سیستم تضمین نماید. توسعه دهندگان این نرم افزار نیز سعی کرده‌اند همه نیازهای کاربران خود را برآورده کنند.


ویژگی‌ها و امکانات نرم افزار AzureDesk:

- ذخیره اسناد

- ادغام ایمیل

- ارتباطات چند کانال

- نظارت بر شبکه

- چت در زمان واقعی

- پورتال سلف سرویس

- مدیریت سطح توافق نامه خدمات (SLA)

نرم افزار AzureDesk
نرم افزار AzureDesk
نرم افزار AzureDesk
نرم افزار AzureDesk
نرم افزار AzureDesk
نرم افزار AzureDesk
نرم افزار AzureDesk
نرم افزار AzureDesk
نرم افزار AzureDesk
نرم افزار AzureDesk

نام

AzureDesk

ایمیل

support@azuredesk.co

وبسایت

ویژگی ها
ویژگی به عنوان میز کمک

Alerts / Escalation

Customizable Branding

Email Integration

Interaction Tracking

Multi-Channel Communication

Real-time Chat

Service Level Agreement (SLA) Management

Automated Routing

Document Storage

IT Asset Management

Knowledge Base Management

Network Monitoring

Self Service Portal

Ticket Management

نسخه‌های موجود
نسخه اندروید AzureDesk
اندروید
نسخه iOS AzureDesk
iOS
نسخه ویندوز AzureDesk
نسخه لینوکس AzureDesk
لینوکس

قبلا از این نرم‌افزار استفاده کرده‌اید؟

نوشتن نظر