آسو
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1399/05/01
نرم افزار آسو یک نرم افزار CRM مخصوص شرکتهاست. با استفاده از نرمافزار CRM آسو مدیران شرکتها میتوانند با ثبت اطلاعات تماس مشتریان، امور مربوط به آنها را ردیابی و پیگیری نمایند. با نرم افزار CRM آسو دیگر هیچ کاری از امور فراموش نمیشود و همهی افراد پیگیر کار خود بوده و در صورت نیاز، آن را به دیگری محول مینمایند. در نرم افزار آسو با ثبت سوابق، مشتریان در تماسهای بعدی مجبور نیستند مشکلات و یا مسایل مطرح شده خود را به دفعات برای افراد مختلف شرکت تشریح نمایند. از ویژگیها و قابلیتهای نرم افزار CRM آسو میتوان به امکان مشاهده نام و تمام مشخصات مشتری بلافاصله و به طور اتوماتیک با استفاده از کالر آیدی (Caller ID)جلوگیری از پراکندگی اطلاعات مربوط به مشتریان و به اشتراک گذاشتن اطلاعات بین گروههای مختلف کاری شرکت (مانند اطلاعات تماس مشتریان، شرح مشکلات، چگونگی پیگیریها) از جمله ویژگیهای این نرم افزار است.
نام
همورا
ایمیل
mail [at] hammura.com
شماره تماس
021-44264163
آدرس
تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، بلوار مرزداران، قبل از بزرگراه یادگار امام (ره)، پلاک 178، ساختمان نگین آسمان، بلوک آ، طبقه 3، دپارتمان فروش واحد 10، دپارتمان فنی واحد 12
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان نرم افزار CRM
تجزیه و تحلیل فروش
API پویا
داشبورد
گزارش فروش
باشگاه مشتریان
پنل پشتیبانی مشتریان
مدیریت تقویم
تقویم هنگام سازی با گوگل
آمار و گزارش
چاپ فاکتور
انبار
ثبت سند حسابداری
اتصال به Asterisk
گزارش ساز پویا
ارتباط با بانک اطلاعاتی
رمزگذاری اطلاعات
پشتیبانی قفل سخت افزاری
رمزگذاری در طول احراز هویت
دسترسی مبتنی بر نقش
پشتیبان گیری از اطلاعات
ایجاد سیاست قوی رمز عبور
مدیریت قراردادها
مدیریت پروژه
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر