CRM الماس
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1399/10/10
نرم افزار CRM الماس، برای مشتری مداری در جهت برنامهریزی، زمانبندی و کنترل فعالیتهای قبل و بعد از فروش سازمانها یا مشتریان و تعامل با کارمندان و مشتریان تحت وب یا تلفنی صورت میگیرد. امکاناتی که این نرمافزار در زمینه خرید و فروش و همچنین کارکنان در اختیار سازمان میگذارد به شرح زیر است:
- لیست تمام کالاها و انبارها
- صدور فاکتورها و ذخیره آنها
- بخشهای جستجوی مخاطبین و مشاهدهی اطلاعات آنها
- ثبت اطلاعات تماس
- ثبت وظایف
- ارسال پیامک
- ثبت گزارشاتی نظیر گزارشهایی از تماسها و گزارشهایی از وظایف کارمندان،گزارش میزان خرید و فروش و گزارش سود و زیان حاصل از آن بصورت جدا، گزارش تمام فکس ها و ایمیل های ارسال شده و دریافت شده، گزارش از تمام اقدامات مشتری
- اعمال حسابداری نظیر ثبت فیشهای دریافتی، ثبت دریافت وجوه نقد، مدیریت چک، ثبت سند حسابداری
مدیریت وظایف مشتریان
با استفاده از نسخه اندروید این نرمافزار هم میتوانید در خارج از شرکت به تمام امور شرکت رسیدگی کرد.
* این نرمافزار دارای دارای پکیج آموزشی است.
* این نرم افزار به مدت ۳۰ روز از گارانتی طلایی برخوردار است و به هر دلیل اگر از آن ناراضی بودید میتوانید آن را به شرکت برگردانید.
* برای تهیه نرمافزار CRM الماس میتوانید پی از تعیین نرم افزار انتخابی خود، به ثبت سفارش یپردازید.
نام
سی ار ام الماس
ایمیل
sale@almascrm.com
شماره تماس
02122927844
آدرس
تهران میرداماد
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان نرم افزار CRM
تجزیه و تحلیل فروش
API پویا
داشبورد
گزارش فروش
باشگاه مشتریان
پنل پشتیبانی مشتریان
مدیریت تقویم
تقویم هنگام سازی با گوگل
آمار و گزارش
چاپ فاکتور
انبار
ثبت سند حسابداری
اتصال به Asterisk
گزارش ساز پویا
ارتباط با بانک اطلاعاتی
رمزگذاری اطلاعات
پشتیبانی قفل سخت افزاری
رمزگذاری در طول احراز هویت
دسترسی مبتنی بر نقش
پشتیبان گیری از اطلاعات
ایجاد سیاست قوی رمز عبور
مدیریت قراردادها
مدیریت پروژه
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر