رستوران کسبه
بررسی کلی
آخرین آپدیت: 1399/08/25
با نرم افزار مدیریت کسبه رستوران، فست فود و کافی شاپ خود را آسان و دقیق مدیریت کنید. مدیریت رستوران امری پیچیده هست و علاوه بر تعریف منو، مدیریت مشتری و صدور فیش، نیاز است تا به محاسبه میزان فروش و انبار گردانی نیز بپردازید. شما میتوانید تمامی این اقدامات را با نرم افزار رستوران کسبه انجام دهید.
در نرم افزار مدیریت رستوران کسبه منوی خود را تعریف کنید و بسته به میزان موجودی، سفارشات خود را ثبت کنید. اگر ثبت سفارش به صورت بیرون بر هم دارید، پیک را نیز مشخص کرده و نوع سرویس را انتخاب کنید. صندوقهای مختلفی را تعریف کنید و کاربرانی که از برنامه استفاده میکنند را معرفی و بسته به نیاز سطح دسترسی برای آنها تعریف کنید. به این صورت افراد نمیتوانند فراتر از حد تعیین شده در برنامه دسترسی داشته باشند.
ارائه گزارشات فروش روزانه و ماهانه، نمایش نموداری و مدیریت مواد خام و آشپزخانه به شما کمک میکند تا مدیریت بهتری در رستوران خود داشته باشید و تمامی موارد لازم و ضروری را در نظر بگیرید. نرم افزار مدیریت رستوران کسبه قابلیت اتصال به پوز بانک ملی و شرکت آسان پرداخت را دارد. همچنین میتوانید نرم افزار را به آیدی کالر متصل کرده و در هنگام تماس، مشتریان خود را تشخیص دهید.
ویژگیها و امکانات نرم افزار رستوران کسبه
- امکان اتصال به پوز و آیدی کالر
- تعریف صندوقهای مختلف
- تعریف منو و صدور فیش
- امکان اتصال به مانیتور لمسی
- تعریف پیک و مدیریت حقوق و دستمزد آنها
نام
گروه نرم افزاری کسبه
ایمیل
info@kasabeh.org
شماره تماس
۰۷۱۳۲۳۵۸۱۳۶ -07132347329 - 09164437598
آدرس
شيراز، بيست متري سينما سعدي، تقاطع ارديبهشت، برج الکترونیک (برج IT)، واحد 62
وبسایت
ویژگی ها
ویژگی به عنوان مدیریت رستوران
صورتحساب و فاکتور
مدیریت کارکنان
مدیریت آشپزخانه
اتصال به دستگاه POS
مدیریت رزرواسیون
مدیریت لیست انتظار
اکانت شخصی سازی شده
مدیریت اموال
مدیریت منو
گزارشگیری و آنالیز
مدیریت میز
تعریف شعبه
مدیریت متمرکز شعب
تعریف سطح دسترسی
قبلا از این نرمافزار استفاده کردهاید؟
نوشتن نظر