کاربردی

معرفی 7 نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان تضمینی

به دنبال شغل دوم هستید، اما دوست ندارید که خارج از خانه کار کنید؟ کار با نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان بهترین گزینه برای شما است. برای کار با این نرم افزارها هیچ نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت، تنها باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. با این نرم افزارهای کسب درآمد رایگان به راحتی می‌توانید در منزل با گوشی خود درآمدزایی کنید. با ادامه این مقاله از زینسی همراه ما باشید که با نرم افزارهای کسب درآمد رایگان در ایران آشنا شوید.

چرا نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان ؟

این روزها بازار کسب درآمد از طریق نرم افزارها بسیار داغ است. اما از آن جایی که این نوع کسب و کار هنوز نوپاست بسیاری از افراد از آن اطلاعات کافی ندارند.

همین امر سبب شده است که افراد تازه وارد به دنبال سایت‌های خارجی برای کسب درآمد باشند. اگرچه کار با سایت‌های خارجی درآمد دلاری برای شما به همراه دارد، اما آیا می‌توانید این درآمد را نقد کنید؟

درآمد دلاری از سایت های خارجی
مشکل تبدیل درآمد به ریال از سایت های درآمد خارجی

با توجه به تحریم‌های کشور ما کسب درآمد از سایت‌های خارجی به همان شیرینی و آسانی که فکر می‌کنید، نیست. تنها راه این است که به شیوه‌ای تحریم‌ها را دور بزنید و درآمدزایی کنید که این کار نیز بسیار دشوار خواهد بود. از این رو بهترین و آسان‌ترین راه این است که از این کار منصرف شوید و از نرم افزارهای کسب درآمد رایگان در داخل ایران استفاده کنید.

معرفی نرم افزارهای کسب درآمد ایرانی

این نرم افزارها نیز رویایی شما برای رسیدن به درآمد مورد نظرتان برآورده می‌کنند. تنها باید برای کار با آن‌ها زمان بگذارید. در ادامه نرم افزارهای مهم در این حوزه را برایتان معرفی خواهیم کرد:

۱- درآمد با موبایل 100% رایگان

شاید نام این اپلیکیشن کمی عجیب به نظر برسد اما می‌توانید آن را از کافه بازار دانلود کنید. سازنده این برنامه ادعا دارد که ظرفیت افرادی که در این برنامه عضو می‌شوند، محدود است. از این رو تنها کسانی که به دنبال کسب درآمد واقعی هستند، وارد این برنامه شوند.

یکی از نکات قابل ملاحظه در مورد این اپلیکیشن رایگان بودن آن است. همچنین کاربران امکان ارتباط با اپراتور این اپلیکیشن را نیز دارند. از این رو هر ابهامی که در استفاده از این برنامه برای شما پیش می‌آید، کافیست که از اپراتورهای آن بپرسید.

زمانی که این برنامه را نصب می‌کنید، با منوهای مختلفی مواجه می‌شوید که شامل موارد زیر می‌شود:

  • آموزش برنامه؛
  • نصب نرم افزار؛
  • محتویات آپدیت جدید؛
  • درباره ما و غیره.

هر کدام از این منوها اطلاعات لازم در مورد این دستگاه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

۲- کارنت؛ نرم افزار کسب درآمد ایرانی

اپلیکیشن کارنت با هدف کسب درآمد در خانه و از طریق اینترنت آغاز به کار کرده است. از آن جایی که هیچ محدودیتی برای کاربران این برنامه وجود ندارد، هر فردی در هر مکان و شرایطی امکان استفاده از کارنت را خواهد داشت.

اپلیکیشن کارنت
امکان کسب درآمد بدون محدودیت در اپلیکیشن کارنت

حتی امکان کسب درآمد برای افراد زیر 18 سال نیز از طریق این برنامه فراهم شده است.

تنها شرایطی که کاربران باید دارا باشند، به موارد زیر محدود می‌شود:

  • دسترسی به اینترنتی؛
  • دانش عمومی کار کردن با تبلت و گوشی.

در مورد درآمد در کار با ابن اپلیکیشن هیچ میزان دقیقی وجود ندارد؛ زیرا هر فرد با توجه به موقعیت و شرایط خود ساعات متفاوتی را به کار مشغول می‌شود.

۳- آپاناژ

آپاناژ نیز نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان موجود در کافه بازار است که برای درآمدزایی در خانه گزینه ایده‌آلی به شمار می‌آید. با این نرم افزار تنها با مشاهده کلیپ برای خودتان کسب درآمد خواهید کرد.

آپاناژ سعی کرده است با کلیپ‌های آموزنده کاربران خود را سرگرم نگه دارد. به این ترتیب کاربر در کار با این اپلیکیشن احساس خستگی نخواهد کرد. نکته دیگری که این برنامه را جذاب می‌کند، برگزاری مسابقات مختلف برای کاربران است. در صورتی که کاربر در این مسابقه‌ها برنده شود، امتیاز خواهد گرفت. این امتیازها امکانات ویژه و خاصی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

البته برای استفاده از این قابلیت برنامه ابتدا باید ثبت نام کنید. توجه داشته باشید که این نرم افزار کسب درآمد رایگان است و شما برای کار با آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید.

طبق بررسی کارشناسان زینسی، آپدیتی برای نرم افزار آپاناژ ارائه نشده است، اگر سازنده برنامه هستید، با ما ارتباط بگیرید. 

۴- کسب درآمد از تبلیغات کلیکی

این نرم افزار کسب درآمد ایرانی از طریق کافه بازار در دسترس است. برای استفاده از این نرم افزار تنها باید آن را دانلود و نصب کنید. توجه داشته باشید که در استفاده از این نرم افزار حتی نیاز به یک ریال هم ندارید، این درحالیست که از کار کردن با این اپلیکیشن به درآمد میلیونی ماهانه خواهید رسید.

کسب درآمد از تبلیغات کلیکی
کسب درآمد از تبلیغات کلیکی

در این برنامه روشی قانونی برای کسب درآمد آسان از اینترنت به شما آموزش داده می‌شود. سازنده این برنامه به شما توصیه می‌کند که حتما چهار فصل آخر برنامه را مطالعه کنید. او ادعا می‌کند که مهمترین آموزش‌ها در این قسمت قرار داده شده‌اند.

۵- کسب درآمد یا کسب و کار موفق

نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان کسب و کار موفق یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که شما را به درآمد مطلوبتان نزدیک می‌کند.

نکته جالب توجه در مورد این برنامه این است که هیچ محدودیت سنی برای کاربران آن وجود ندارد. حتی هیچ تفاوتی ندارد که شما در کدام نقطه از کشور هستید، این برنامه زمینه‌ای را فراهم کرده است که به درآمد مطلوب خود برسید.

در این نرم افزار کسب درآمد رایگان ایده‌های زیادی برای درآمدزایی وجود دارد. از میان 50 ایده برای کسانی است که هیچ سرمایه‌ای ندارند و بیش از 100 ایده برای کسانی وجود دارد که سرمایه‌ای در دست دارند، اما نمی دانند که چه طور از آن به سود برسند. از این رو این امکان برای شما وجود دارد که کسب و کارتان را با توجه به علاقه و شرایط خود انتخاب کنید.

یکی از بخش‌های جذاب این برنامه این است که شما می‌توانید مشاوره و راهنمایی‌های افراد موفق را در مسیر کسب درآمد خود داشته باشید.

طبق بررسی کارشناسان زینسی، آپدیتی برای نرم افزار کسب و کار موفق ارائه نشده است و در کافه بازار یافت نمی‎شود، اگر سازنده برنامه هستید، با ما ارتباط بگیرید. 

۶- فیلو

اگر به دنبال نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان هستید، فیلو گزینه متفاوتی برای شما خواهد بود. این نرم افزار محیطی متشکل از ویدیوهای برگزیده است که تمام آن‌ها توسط کاربران این اپلیکیشن بارگذاری شده‌اند. این برنامه هزاران ویدیو در دسته های طنز، تناسب اندازم، فوتبال، فیلم، سریال و غیره دارد.

اپلیکیشن فیلو
کسب درامد از طریق اپلیکیشن فیلو

اپلیکیشن فیلو به عنوان نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان به شما یادآوری می‌کند که ویدیوهایی که در گوشی یا در کامپیوتر خود دارید، بسیار ارزشمند هستند. زیرا شما انتشار هر کدام از این ویدیوها می‌تواند شما را به درآمد مورد نظرتان نزدیک کند.

کافیست که ویدیوهای خود را در این نرم افزار آپلود کنید. کسب درآمد از این برنامه به این صورت است که شما سهمی از درآمد حاصل از تبلیغات در ویدیوهای خود دریافت می‌کنید.

آن چیزی که این نرم افزار کسب درآمد رایگان را از سایر نرم افزارهای ایرانی متمایز می‌کند، محیط جذاب و سرگرم کننده آن است. شما می‌توانید اوقات فراغت خود را در این محیط بگذرانید و با مشاهده ویدیوهای مورد علاقه خود سرگرم شوید.

7. کیودی بازی آنلاین | QDay سوال جواب

اگر به دنبال یک بازی ایرانی برای کسب درآمد هستید، بازی آنلاین کیودی مخصوص شماست. در طول روز با بازی در این اپلیکیشن می‌توانید درآمد نقدی کسب کنید.

نحوه بازی در این اپلیکیشن به صورت سوال و جواب است. با پاسخ صحیح به سوالات می‌توانید جوایز نقدی برنده شوید. در این بازی لیگ‌ها و دسته‌بندی‌های متنوع با جوایز میلیونی وجود دارد.  بنابر ادعای سازندگان برنامه، بعد از اعلام درخواست واریز تا 48 ساعت پول به حساب‌تان واریز خواهد شد.

زینسی پلتفرم معرفی تخصصی نرم افزارهای ایرانی و خارجی

در این مقاله با 6 نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان آشنا شدیم که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشتند. حال نوبت شماست که با توجه به سلیقه خود یکی از این برنامه‌ها را انتخاب کنید و به درآمدزایی برسید. البته به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از شروع کار با نرم افزاری خاص، از نظرات کاربران این نرم افزارها استفاده کنید. قسمت پرسش و پاسخ کافه بازار تجربه بسیاری از کاربران این برنامه‌ها را برای شما نمایان می‌کند. زینسی اطلاعات خود را در این متن با شما به اشتراک گذاشت. شما نیز اگر تجربه کار با هر کدام از نرم افزارهای نام برده در این متن را داشتید، نظرات خود را با ما در قسمت پرسش و پاسخ در میان بگذارید.

سوالات متداول

نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان وجود دارد؟

بله، برخی از نرم افزارها و اپلیکیشن‌ها وجود دارند که در داخل ایران نیز منجر به کسب درآمد به تومان می‎‌شوند.

درآمد با موبایل چگونه است؟

با دانلود برخی از اپلیکیشن‌ها و مطالعه روش‌های درآمدزایی آن‌ها می‌توانید برای خودتان درآمد داشته باشید.

نرم افزار کسب درآمد ایرانی از چه روش‌هایی برای ایجاد درآمد استفاده می‌کند؟

با مشاهده فیلم، تبلیغات و … نرم افزارها برای شما درآمدزایی ایجاد می‌کنند.

برنامه کسب درامد با دیدن فیلم خارجی وجود دارد؟

بله، در برنامه‌هایی مانند FusionCash و InboxDollars می‎توانید با مشاهده فیلم درآمد کسب کنید.

اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات ایرانی کدام است؟

آپاناژ عنوان اپلیکیشنی است که شما بتوانید با دیدن تبلیغات ایرانی درآمد کسب کنید.
3.6/5 - (76 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫49 دیدگاه ها

  1. به درد من که نخورد هیچکدوم … یه زمانی همشو امتحان کردم ولی به درآمد خوب نمیرسونه. حتی خارجی هم امتحان کردم. الان در تلاشم ارز دیجیتال یاد بگیرم از بس همه ازشون پول پارو میکنن انگیزه ایجاد میکنه.

  2. سلام محمدرضای عزیز
    معمولاً این مجموعه ها نسخه تحت وب هم دارند شما می توانید از این نسخه ها استفاده کنید

  3. سلام وقت بخیر.
    با جستجوی این نرم افزار در صفحه اول زینسی، شما میتوانید لینک های دانلود یا ناشر نرم افزار را پیدا کنید

  4. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  5. سلام دوست عزیز
    حتما معرفی میکنیم. ممنون از نظر ارزشمند شما

  6. با وجود متاورس و ارز دیجیتال فکر نکنم کسی سراغ نرم افزار کسب درآمد ایرانی بره

  7. نرم افزار کسب درآمد ایرانی خوبه نمیگم بده ولی سودشون خیلی ناچیزه متاسفانه کاش کمی بیشتر بشه.

  8. سلام
    متاسفانه اینقدر این تحریم مارو اذیت کرده وگرنه سایتهای خارجی زیادی برای کسب درآمد دلاری وجود داره که حتی اگه ازشون پول هم دربیارید برداشت نمیتونید بکنید چون ویزاکارت وپی پال و…میخواد که مابعلت تحریم خیلی مشکل داریم

  9. من درست متوجه شدم نوشته رایگان اونم100% رایگان کسب وکار ایرانی و…………….فقط لطفا جواب بمن بدید درست متوجه شدم یا مشکل چشامه؟؟؟؟؟؟اون آپ درامد ایرانی وکسب وکارایرانی وووووووووووووووایرانی یاهمون بهتر ویرانی. داخلش شدم نوشته باید کلن پنل باهمه محتویات کسب درامدش بایدخریداری بشه؟؟؟؟؟؟؟؟درسته؟؟؟؟؟؟یامن درست متوجه نشدم.لطفا جوابمو بدید که اگر اشتباه من بود معذرت بخواه اما اکه درست باشه وواقعن این باید اونهمه پول باید بدی تا پلن بخری اون حسابش جداست

  10. نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان درآمدش خیلی ناچیزه واقعا صرف نمیکنه ‌وقت بذاری انرژی بذاری

  11. اه بابا خیلی چرت … من کل نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان رو امتحان کردم یکی از یکی خرابتر

  12. در پاسخ به fahim

    دوست عزیزم منظرتون کدوم اپلیکیشن کسب درآمد هست؟

  13. نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان به درد نمیخوره ارزش نداره اصلا حتی به امتحانش نمی ارزه

  14. نرم افزار کسب درآمد ایرانی بعضیاش پولیه خودشم پول زیادی نمیشه ازشون کسب کرد ارزش نداره

  15. سلام من کارنت رو نصب کردم روزی ۶۰۰ هزار تومن کار میکنم خلیلی هم راحته بخدا
    فقط نصب کردین در قسمت کد معرف این کد بزنید
    8e10500به انگلیسی بعد ۵۵ هزار تومن میاد به حسابتون میتونین با همون ۵۵ هزار تومن پولدار شین

  16. کارنت کلاهبرداری است و این حرف من تایید شده می توانید از بازار و مایکت ببینید بنظر من جاپیشه و سیستم قدرتمند آن بهتره چون خودت هم می تونی توی آن کار بسازی و هم خود درآمد کنی و هم دیگران .

  17. در پاسخ به لطفی پور
    دوست عزیز ممنون از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

  18. نرم افزار کسب درآمد ایرانی اولش پول میخواد تا بعدا شاید بهت چند ریال پول بده :)) اصلا حتی امتحان هم نکنین از من به شما نصیحت

  19. نرم افزار کسب درآمد ایرانی واقعا سودش انقدر ناچیزه که حتی پول اینترنتش رو هم درنمیاره. توصیه نمیکنم.

  20. در پاسخ به حسن سلطانی
    ممنون که نظر و تجربه تون رو در مورد نرم افزار کسب درآمد ایرانی بیان کردین.

  21. سلام خسته نباشید
    آیا من میتونم با مکانهای باستانی و علایم کاملا واقعی که خودم تهیه میکنم به کسب درآمد زایی برسم…

  22. در پاسخ به iman
    ایمان عزیز سلام ممنون. بله چرا که نه، به نظرم الان زمینه برای درآمد زایی از طریق تولید محتوای اختصاصی بسیار زیاد شده. مخصوصا شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و یوتیوب بستر مناسبی به نظر میان.

  23. نرم افزار کسب درآمد ایرانی آپاناژ هنوز به فعالیتش ادامه میده؟

  24. در پاسخ به مهران نوروزی
    مهران عزیز نرم افزار کسب درآمد ایرانی آپاناژ گویا فعالیت نداره چون از کافه بازار پاک شده برنامه ش.

  25. نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان فیلو خیلی خوبه تستش کنین شما هم. ضرر نمیکنین

  26. در پاسخ به رامین عبدالهی
    رامین عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان مطرح کردین.

  27. نرم افزار کسب درآمد ایرانی کیودی خیلی جذابه با سرگرمی یه ذره هم پول میاد آدم خوشش میاد. ممنون از معرفی تون

  28. در پاسخ به پدرام
    پدرام عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد نرم افزار کسب درآمد ایرانی مطرح کردین.

  29. به نظرم نرم افزار کسب درآمد ایرانی هم خوبه دوستان میگه درآمدش کمه درستم میگن ولی به نظرم زحمت زیادی هم نمیخواد، می ارزه.

  30. در پاسخ به مجید
    ممنون که نظرتون رو در مورد نرم افزار کسب درآمد ایرانی باهامون به اشتراک گذاشتین.

  31. نرم افزار کسب درآمد ایرانی فیلو خیلی جذابه حتما امتحانش کنین ناراضی نمیشین.

  32. با عرض سلام و ادب : آرزو میکردم نرم افزار هایی که معرفی کردید حداقل درآمدی داشته باشند و با همین امید به تک تک آنها سر زده نصب و اجراء کردم و متسفانه ناامیدتر از قبل شدم . لطفا در نام مقاله تجدید نظر کنید تا حداقل به شما در ماه سر زده و از مطالب استفاده کنیم . با تشکر و درود فراوان

  33. در پاسخ به آربی
    دوست عزیز سلام؛ متاسفیم که تجربه خوبی براتون رقم نخورده. ما با توجه به نظرات کاربران این نرم افزارهارو انتخاب کردیم. ممنون که تجربه تون رو در اختیار ما قرار دادین تا کاربرای دیگه مون هم بر اساس نظر شما تصمیم بگیرن نسبت به دانلود نرم افزار کسب درآمد ایرانی . امیدواریم مقاله های دیگه مون براتون مفید باشن.

  34. نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان آپاناژ کار نمیکنه چرا تو مقاله تون معرفیش کردین؟؟؟؟

  35. در پاسخ به سحر
    سحر عزیز موقع نگارش این مقاله آپاناژ فعالیت داشت. بعدش متوقف شده و اگر دقت کنین در آپدیت نهایی، نوشتیم که فعالیتش متوقف شده.

  36. برای استفاده از نرم افزار کسب درآمد ایرانی کارنت باید مبلغ پرداخت کنیم یا میشه رایگان شروع کرد؟

  37. در پاسخ به علی جعفری
    علی عزیز رایگان میتونین شروع کنین.

  38. لعنت براین امریکا- چون همه برنامه های خارجی که پردرامد هستن وقتی کلی وقت و زحمتتو میذاری برنامه رو یادمیگیری بعدشم یه زمانی باید بذاری برای حرفه ای شدنت بعدا تازه شروع به کارمیکنی و کلی پول درمیاری یهو میبینی اکثرشون (حدود 90٪) برای تبدیل به تومن باید پولی که کسب کردی رو بفرستی به کیف پول paypal که امریکاییه و ایران تحریمه و میفهمی هرچی کاشتی پودر شده رفته هوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا