راهنمای استفاده

اپلیکیشن babbel اپ تخصصی تقویت زبان- راهنمای استفاده

اپلیکیشن babbel یک اپلیکیشن تخصصی در آموزش زبان انگلیسی است این اپلیکیشن با متد های ویژه ای که برای خود دارد راه خوبی برای تقویت زبان انگلیسی شده است.آموزش با توجه به سطح بندی افراد بسیار کاربردی تر و مفید تر است برای کاربران.

اپلیکیشن‌های آموزش زبان خارجی جزو برنامه‌های بسیار پرکاربرد و مهم در یادگیری زبان‌های مختلف هستند. از سالیان گذشته افراد زیادی برای آموزش زبان راه‌های مختلفی را انتخاب‌ می‌کردند. اما اغلب موفق نمی‌شدند تا پایان این راه را بگذرانند. علت آن نیز وجود مشکلاتی نظیر هزینه‌های بالای رفت و آمد و کلاس‌های آموزشی، زمان نامناسب دوره‌ها و مواردی از این قبیل بیان‌ می‌شود.

اپلیکیشن babbel یکی از بهترین برنامه‌ها در این زمینه به شمار‌ می‌آید که کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.البته برای آشنایی بیشتر با اپلیکیشن های زبان به مطلب معرفی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی مراجعه کنید.

در صورتی که تمایل دارید هر زبانی را همچون زبان مادری خود بیاموزید، اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی babbel با مناسب‌ترین روش‌ها به شما کمک خواهد کرد. در این برنامه راه‌های مختلفی برای آموزش زبان به کاربران در نظر گرفته شده است که سبب رفع کسالت افراد هنگام یادگیری زبان‌های خارجه خواهد شد.

در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه کارکرد برنامه babbel آشنا کنیم. در صورت علاقه به کسب اطلاعات بیشتر درباره این اپلیکیشن تا پایان متن با ما همراه باشید و همچنین برای دانلود برنامه اپلیکیشن babbel اینجا را کلیک کنید.

لوگو اپلیکیشن Babbel
در این تصویر لوگو این اپلیکیشن می بینید.

شروع به کار اپلیکیشن babbel

babbel یک برنامه بی‌نظیر برای آموزش زبان‌های خارجی است و جزو بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی به حساب‌ می‌آید که برای علاقه‌مندان به یادگیری زبان فوق‌العاده کاربردی و مفید خواهد بود. پس از آنکه این برنامه را نصب کردید،‌ می‌بایست زبان موردنظر خود را برای یادگیری انتخاب کنید.

در اپلیکیشن آموزش زبان  babbel چندین زبان مختلف دنیا را که شامل اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، برزیلی پرتقالی و روسی‌ می‌شود، یاد خواهید گرفت. برای استفاده از این برنامه باید هزینه‌ای را پرداخت کنید که بر اساس مدت زمانی اشتراک شما مشخص خواهد شد. البته پیش از آن دوره‌ای به صورت رایگان برای یادگیری زبان خدمت شما ارائه‌ می‌شود. در صورتی که با این اپلیکیشن تمایل به ادامه یادگیری داشتید، باید نسبت به خرید اشتراک اقدام کنید.

ورود به محیط آموزشی برنامه babbel

پس از آنکه زبان موردعلاقه خود را برگزیدید، نوبت به تعیین سطح شما خواهد رسید. در این مرحله مسابقه جالبی برای شما برگزار‌ می‌شود که زمان آن نیز بسیار کوتاه است.

بعد از تعیین سطح شما برای یادگیری زبان وارد فضای درسی babbel خواهید شد و از آموزش زبان خارجه محبوب خود نهایت لذت را‌ می‌برید. برای عبور از هر درس به‌راحتی روی درس‌های بعدی کلیک کرده و آموزش زبان را از طرق مختلفی خواهید آموخت.

اگر تمایل دارید به طور کامل و اصولی زبان‌های خارجه را فرا بگیرید، بهتر است از دوره‌های مبتدی و متوسطه در این زمینه استفاده کنید. این دوره‌ها دقیقا برای تقویت شما در مکالمه و ساخت واژه‌های مختلف طراحی شده‌اند. به همین دلیل در صورتی که قصد مهاجرت یا سفر کاری به کشورهای دیگر را دارید،‌ می‌بایست مکالمه و جمله سازی خود را تقویت کنید. بدین منظور اپلیکیشن babbel مراحلی را تعریف کرده است که شما را از یادگیری زبان بی‌نیاز خواهد ساخت و در طول سفر در برقراری ارتباط با دیگران اجازه بروز هیچ مشکلی را به شما نخواهد داد.

محیط اپلیکیشن آموزش زبان babbel
در این تصویر اولین قسمت ورود به اپلیکیشن babbel را می بینید.

روش‌های آموزش زبان در اپلیکیشن babbel

یکی از بهترین برنامه‌ها در زمینه آموزش متنوع و جذاب، اپلیکیشن آموزش زبان babbel به شمار‌ می‌رود. این برنامه تمام خستگی‌های شما را به‌خوبی از طریق آموزش بی نظیر زبان‌های خارجی از بین خواهد برد. روش‌های یادگیری زبان در برنامه babbel بسیار گوناگون و دوست‌داشتنی بوده و برای تثبیت آموزش خود از تمرینات کاربردی در کنار یاددادن کلمات و برقراری ارتباط با دیگران استفاده کرده است.

برای آنکه شما چهار مهارت اصلی را در زبان‌های کشورهای مختلف دنیا فرا بگیرید، babbel از چهار بخش صحبت کردن، گوش دادن، خواندن و نوشتن در هر کدام از مراحل درسی خود بهره گرفته است. همچنین برای یادگیری بهتر زبان‌های خارجه ابتدا شما هر کلمه را با صدای بلند گوش‌ می‌دهید و پس از اتمام آن شروع به تکرار آن کلمه خواهید کرد. در اینجا سیستم تشخیص گفتار به کمک خواهد آمد و شما را از صحت تلفظ کلمه آگاه‌ می‌کند.

در هر دوره آموزش زبان پس از اتمام درس، امتحاناتی از شما گرفته خواهد شد. سوالات طرح شده در این امتحانات به گونه‌های مختلفی از شما پرسیده‌ می‌شود. پرسش‌های چهارگزینه‌ای، جای خالی را پر کنید، تکمیل بخش‌های مکالمه و مواردی از این دست یادگیری زبان را در ذهن شما تثبیت خواهند کرد.

 

مرور و دسترسی آسان به دروس قبلی در اپلیکیشن babbel

یکی از مزایای بی‌بدیل در اپلیکیشن babbel استفاده از بخش‌هایی با عنوان کتابخانه برای یادگیری بهتر زبان به حساب‌ می‌آید. در این برنامه از تصاویر نیز در کنار توضیحات لازم برای آموزش زبان‌های مختلف بهره گرفته‌ می‌شود. تمامی آموزش‌ها به طور مجزا برای مرور شما در بخش کتابخانه babbel وجود دارند که دروس آموزش داده شده را ملکه ذهن شما خواهد کرد. به همین دلیل دیگر نیازی نیست که نگران فراموش کردن مطالب پیشین باشید؛ زیرا تنها کافی است برای مرور مطالب گذشته از کتابخانه برنامه babbel دیدن کنید.

مرور دروی در برنامه babbel
در اپلیکیشن babbel شما می توانید به راحتی دروس قبلی را مرور کنید

شبیه‌سازی در یادگیری زبان‌های خارجی مزیت اصلی اپلیکیشن babbel

نکته بسیار مهمی که سبب ایجاد وجه تمایز میان اپلیکیشن babbel و دیگر برنامه‌های آموزش زبان‌ می‌شود، شبیه‌سازی مکالمه و ضبط صدا برای آموزش بهتر به شمار‌ می‌رود. به طوری که کاربر برنامه babbel احساس‌ می‌کند واقعا با شخصی در حال گفت‌و‌گو‌ست و برای رشد خود تلاش بیشتری خواهد کرد.

آنچه در این مرحله کمک بسیاری به کاربران زبان‌های خارجه‌ می‌کند، استفاده از صدای واقعی انسان‌ها برای یادگیری مکالمه است. درواقع شما با بهره‌گیری از این اپلیکیشن هیچ کمبودی را برای یادگیری زبان نخواهید داشت و تصور‌ می‌کنید در کشور زبان موردنظر خود در حال مکالمه هستید. بدون شک این کار حس بسیار خوبی را به کاربران منتقل خواهد کرد و آن‌ها را به یادگیری هر چه بیشتر زبان علاقه مند‌ می‌سازد.

با برنامه babbel دیگر نگران یادگیری زبان برای تفریحات خود به خارج کشور نباشید

آموزش زبان‌های مختلف از زمان‌های گذشته جزو دغدغه‌های افراد بسیاری بوده است. همانطور که‌ می‌دانید اپلیکیشن‌های زیادی در زمینه آموزش زبان‌های خارجی وارد فضای مجازی شده‌اند. یکی از این برنامه‌ها که شما را به‌خوبی برای یادگیری زبان موردنظرتان کمک خواهد کرد، اپلیکیشن آموزش زبان babbel به حساب‌ می‌آید. شما از طریق این برنامه قادر خواهید بود هر زبانی را همچون زبان مادری بیاموزید و از آن لذت ببرید.

مزایای بسیاری برای این اپلیکیشن بیان‌ می‌شود که مهم‌ترین آن تنوع در آموزش زبان و تست‌های پس از تدریس هر بخش خواهد بود. به طوری که اجازه خسته شدن به شما را حین یادگیری زبان نخواهد داد. بهره‌گیری از انواع سوالات نظیر پرسش‌های چهارگزینه‌ای، تکمیل جای خالی و مواردی از این دست سبب اشتیاق بیشتر کاربر برای یادگیری زبان خواهد داشت. علاوه‌بر‌این استفاده از انواع روش‌ها برای آموزش زبان‌های خارجه، در یادگیری مفهومی و بدون فراموشی دروس کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

سخن آخر

نویسندگان زینسی این مقاله را به صورت اختصاصی برای شما که علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی هستید گردآوری نموده‌اند. در این مقاله با 5 نحوه کار اپلیکیشن babbel آشنا شدیم. اگر تا کنون از این اپلیکیشن استفاده کرده‌اید و مزایا و مشکلات احتمالی آنها را می‌شناسید، در بخش نظرات با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. ممنون که همراه ما هستید. نظرات و پیشنهادات شما راه ما را روشن کرده و به بهبود پاسخگویی به نیازهای شما کمک می‌کند. با کمال افتخار منتظر دریافت نظرات شما هستیم.

امتیاز شما به این مقاله

‫19 دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر. سطح آموزش زبان از طریق اپلیکیشن babbel از مبتدی شروع میشه یا باید زمینه زبان داشته باشیم؟

  2. اپلیکیشن babbel فوق العاده حرفه ایه و از زبان های زیادی تو دنیا پشتیبانی میکنه من ازش دو تا زبان یاد گرفتم.

  3. اپلیکیشن babbel خیلی خوبه فقط ما تو ایران برای اپ های خارجی محدودیت داریم.

  4. اپلیکیشن babbel خیلی حرفه ایهههههههه من سطح مبتدی میخواستم زیاد به دردم نخورد ولی در اینکه امکانات برنامه عالیه، حرفی نیست

  5. عرض ادب
    من برای آلمانی نصب کردم . حالا چجوری میتونم اکانت براش بخرم؟
    راهی هست

  6. در پاسخ به مهدی
    مهدی عزیز اپلیکیشن babbel رو میتونید از کافه بازار، مایکت، گوگل پلی و … دانلود کنین

  7. در پاسخ به سحر
    بله سحر عزیز. اپلیکیشن babbel برای کودکان هم کاربرد داره.

  8. اصلا از اپلیکیشن babbel سردر نیووردم اپلیکیشن دانلود کردم یکی دو ساعت کار کردم باهاش هیچی سردر نیووردم و در نهایت پاکش کردم. حتما من بلد نشدم وگرنه میدونم اپ مفیدیه.

  9. در پاسخ به شهرام نوری
    ممنون از درج نظر ارزشمندتون شهرام عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا