بررسی تخصصی

بررسی 26 نکته تخصصی از مزایا و معایب سايت دیجی کالا [از نظر فروشندگان و خریداران]

با بررسی مزایا و معایب سايت دیجی کالا درمی‌يابيم كه هیچ کسب و کاری بی نقص نیست. هر چقدر هم توسعه‌دهندگان سعی بر بی نقص کردن محصولات و خدمات خود کنند، باز هم ممکن است ایرادها و انتقادهایی از طرف کاربران دریافت نمایند. دیجی‌کالا نیز به عنوان بزرگترین بازارگاه الکترونیکی و مارکت پلیس، مزیت‌های بسیار فراوانی داشته و در مقابل، معایب نسبتا کمی دارد. در این مقاله از زینسی قصد داریم در مورد مزایا و معایب دیجی کالا ، بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران با شما صحبت کنیم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فهرست مطالب نمایش عناوین

مزایا و معایب سایت دیجی کالا

آیا تجربه خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی مختلف را دارید؟ آیا با تعریف دقیق خرید آنلاین آشنا هستید؟ در ادامه به نقل از ویکی پدیا به تعریف خرید آنلاین می‌پردازیم.

به نقل از ویکی پدیا :

خرید آنلاین شکلی از تجارت الکترونیکی است که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا با استفاده از مرورگر وب یا اپلیکیشن موبایل مستقیماً کالا یا خدمات را از طریق اینترنت از فروشنده خریداری کنند.

مصرف‌کنندگان با مراجعه مستقیم به وب‌سایت خرده‌فروش یا با جستجو در میان فروشندگان جایگزین با استفاده از موتور جستجوی خرید، محصول مورد علاقه خود را پیدا می‌کنند، که در دسترس بودن و قیمت همان محصول را در خرده‌فروشان مختلف الکترونیکی نشان می‌دهد.

با توجه به افزایش خریدهای آنلاین و اینترنتی، فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و وسیعی در سطح ایران راه اندازی شده است که دیجی کالا در صدر لیست قرار دارد.

در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب سايت دیجی کالا را از دو زاویه متفاوت بررسی کنیم و آن‌ها را با شما در میان بگذاریم. همانطور که می‌دانید یک طرف کاربران دیجی کالا، خریداران هستند و در طرف دیگر فروشندگان قرار دارند.

مزایا و معایب سایت دیجی کالا
بررسی مزایا و معایب سایت دیجی کالا از نظر خریداران و فروشندگان

خریداران، کاربران عادی هستند که به عنوان مشتری وارد فروشگاه می‎شوند و خرید خود را انجام می‌دهند. فروشندگان کسانی هستند که قصد دارند در پلتفرم دیجی کالا محصولات خود را به فروش برسانند. در ادامه، مزایا و معایب سايت دیجی کالا از نظر فروشندگان و خریداران را بررسی می‌کنیم:

۱. مزایا و معایب سایت دیجی کالا (از دید فروشندگان)

امروزه با توجه به رقابت‌های شدید بین کسب و کارها، راه انداختن یک کسب و کار فروشگاه اینترنتی در هر پلتفرمی ‌سختی‌هایی را به همراه دارد؛ مخصوصا هنگام شروع کار که کاربران زیادی ندارید و باید هزینه‌های زیادی در جهت جذب مشتری کنید.

برای مشاهده فروشگاه‌های اینترنتی مختلف به دسته بندی فروشگاه اینترنتی زینسی مراجعه نمایید.

یکی از روش‌هایی که شما می‌توانید بدون راه انداختن فروشگاه اینترنتی، به درآمد و فروش محصول برسید، مارکت پلیس بزرگ دیجی کالا است. دیجی کالا امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا به عنوان فروشنده محصول خود را به فروش برسانند و به درآمد برسند.

قابل ذکر است که ایسام، باسلام، کتابینو، دیوار و … جزو دیگر سایت‌هایی هستند که شما می‌توانید محصولات خود را به فروش برسانید.

بیشتر بخوانید:

در ادامه می‌خواهیم بررسی کنیم که این نوع فروش در دیجی کالا توسط فروشندگان، عمده فروشان، خرده فروشان، تولیدکنندگان، کسب و کارهای خانگی و …، چه مزایا و معایبی را به همراه دارد. در 26 نکته تخصصی مزایا و معایب سایت دیجی کالا را بررسی خواهیم کرد.

مزایای فروش کالا در دیجی کالا (از دید فروشندگان)

فروش کالا در پلتفرمی مانند دیجی کالا که مشتریان زیادی را جذب کرده است، مزیت‌های بسیار زیادی دارد. در ادامه به تشریح مزایای دیجی کالا (از دید فروشندگان) می‌پردازیم:

ثبت نام آسان و تایید مدارک سریع

مراحل ثبت نام و تایید مدارک در دیجی کالا بسیار آسان است و کافیست وارد پنل فروشندگان این شرکت شوید. در مرحله تایید ایمیل اعتبارسنجی را انجام دهید و مشخصات مربوط به شرکت و یا خودتان را وارد کنید. به این ترتیب همه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این واحد را به دیجی کالا ارسال می‌کنید و کارشناسان به بررسی این اطلاعات می‌پردازند.

شاید تصور کنید که پروسه تایید مدارک در این پلتفرم بسیار کند پیش رود و به چند روز زمان نیاز داشته باشد، اما باید بگوییم که کارشناسان دیجی کالا کمتر از ۲۴ ساعت به بررسی مدارک و تقاضای شما می‌پردازند و نتیجه را به شما اطلاع می‌دهند و نیازی به معطلی در این راستا نیست. همچنین از دیگر مزایای ثبت نام این است که پروسه ثبت نام کاملا رایگان انجام می‌گیرد.

بازدید روزانه بالا

یکی دیگر از مزایای پلتفرم دیجی کالا برای فروشندگان، کاربران آن است. روزانه حدود ۴ میلیون کاربر از دیجی کالا دیدن می‌کنند. 4 میلیون بازید روزانه برای فروشندگان رقم بسیار خوبی به شمار می‌آید، زیرا امکان مشاهده محصول توسط کاربران بسیار زیادتر است؛ بنابراین انتخاب دیجی کالا به فروش محصول شما کمک می‌کند.

امروزه حدود ۱۵۰ هزار فروشنده در دیجی کالا وجود دارد که ماهانه به صورت میانگین بالای ۵۱ میلیون درآمد دارند و این اعداد شاید انگیزه‌ای برای شروع فروش در این کسب و کار باشد. شما هم می‌توانید به این مقدار فروش دست یابید.

فرآیند آسان ارسال کالا

شاید به عنوان یک فروشنده در مورد فرایند ارسال کالا شبهه‌ای داشته باشید و آن هم این است که محصول مورد نظر را چگونه سالم به مقصد برسانید یا این که نوع بسته بندی چگونه باشد؟ با کمک دیجی کالا نیازی به این فکر‌ها نیست، زیرا دیجی کالا با سیستم بسیار پیشرفته لجستیک، فرایند ارسال کالا برای فروشندگان را ساده‌تر می‌کند. شما از طریق دیجی کالا می‌توانید محصول خود را به تمام نقاط کشور ارسال کنید.

فروش ۲۴ ساعته

تصور کنید که در پلتفرم اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی به فروش محصول‌های خود می‌پردازید. در این صورت شما هنگامی ‌فروش خواهید داشت که پای معامله باشید؛ یعنی در پشت سیستم خود مشغول فعالیت باشید، اما در سیستم دیجی کالا شما محصول خود را در سایت قرار می‌دهید و ۲۴ ساعته شبانه روز احتمال فروش برای محصول شما وجود دارد.

فروش ۲۴ ساعته
فروش ۲۴ ساعته در سایت دیجی کالا

در حقیقت شما تلاشی برای پیدا کردن مشتری و فروش نمی‌کنید. علاوه بر این که ۲۴ ساعته می‌توانید محصول خود را به فروش برسانید، همچنین می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی نیز دریافت کنید، یعنی هر زمان که در مورد فروش محصول تا به مشکل برخورد کردید، می‌توانید آن را با کارشناسان دیجی کالا در میان بگذارید.

قابلیت ارسال توسط فروشنده

فروشندگان این امکان را دارند که محصول خود را خودشان به صورت مستقیم به کاربران ارسال کنند. در این روش هزینه پرداخت ارسال برای فروشندگان کاهش پیدا می‌کند و همچنین سرعت تحویل نیز در این روش بالا خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

معایب سایت دیجی کالا (از دید فروشندگان)

در کنار همه مزایایی که دیجی کالا برای فروشندگان دارد، معایبی نیز شامل حال فروشندگان می‌شود. در ادامه به برخی از معایب دیجی کالا اشاره می‌کنیم تا شما بتوانید با مقایسه بهتر، تصمیم درست‌تری برای فروش در دیجی کالا و یا راه اندازی کسب و کار خود بگیرید.

کارمزد فروش نسبتا بالا

بنابر عقیده برخی از فروشندگان، کارمزد فروش در دیجی کالا بسیار بالاتر از حد تصور است. کارمزدی که دیجی کالا برای محصولات خود در نظر گرفته، عددی بین 0.5 تا 20 درصد است.

کمترین سود دریافتی از فروشندگان مربوط به فروش ماشین است که در این محصول، 0.5 درصد از کل ماشین مربوط به دیجی‌کالا می‌شود و بیشترین کارمزد دریافتی شامل گروهی از محصولات است که به بیست درصد می‌رسد.

تعیین کارمزد محصولات به نوع محصولات بستگی دارد. مثلا کارمزد گوشی موبایل در مقایسه با کارمزد یک مانتو و پیراهن بسیار متفاوت است. برای مشاهده حق کمیسیون دیجی کالا می‌توانید در ابتدا یک حساب کاربری برای خودتان ایجاد کرده و سپس به بخش اطلاعات گروه کالایی مراجعه کنید و کارمزد مربوط به هر کالا را ببینید.

هزینه لیبل

هزینه‌های دیجی کالا فقط مختص کمیسیون نیست و هزینه‌های دیگری هم وجود دارد که فروشندگان باید آن‌ها را پرداخت کنند. یکی از این هزینه‌ها خرید یک پرینتر لیبل است. تمام محصولاتی که به انبار دیجی‌کالا ارسال می‌کنید باید لیبل داشته باشند.

هزینه تهیه یک پرینتر لیبل برای خیلی از کسب و کارهای کوچک، هزینه بسیار زیادی تلقی می‌شود. اگر نتوانید این پرینتر را تهیه کنید، دیجی کالا می‌تواند این کار را به جای شما انجام دهد، اما در مقابل هزینه‌ای برای هر لیبل دریافت خواهد کرد. هزینه هر لیبل معادل دو هزار تومان است.

هزینه انبارداری

اگر بخواهید محصول خود را از طریق دیجی کالا به کاربران بفرستید و آن را در انبار دیجی‌کالا نگهداری نمایید، هزینه نسبتا زیادی را باید پرداخت کنید. هزینه انبارداری برای پلتفرم دیجی کالا با توجه به نوع محصول و دسته بندی محصولات و همچنین با توجه به ابعاد و وزن متفاوت خواهد بود.

هزینه انبارداری
بالا بودن هزینه انبارداری جزو معایب دیجی کالا

در صورت کلی هزینه انبارداری در دیجی کالا به صورت روزانه بین ۲۰ تومان تا ۵۹۰۰ تومان است. در نگاه اول این هزینه زیاد به چشم نمی‌خورد ولی اگر تنوع محصول بالایی داشته باشید و بخواهید آن‌ها را به مدت طولانی در انبار دیجی‌کالا نگهداری کنید، باید هزینه نسبتا زیادی را به دیجی کالا پرداخت نمایید.

هزینه پردازش

هزینه پردازش دیجی کالا، ۷ درصد از ارزش کل محصول است. حداقل قیمت آن ۵ هزار تومان و سقف و حداکثر آن ۵۰ هزار تومان است.

هزینه جمع آوری کالا

اگر مایل به دریافت پشتیبانی از طریق دیجی کالا و ارسال کالا به بخش پردازش هستید، هزینه‌ای را باید به عنوان جمع آوری کالا پرداخت نمایید که این هزینه با توجه به ابعاد و وزن و مسافت جمع آوری کالا محاسبه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

۲. مزایا و معایب سايت دیجی کالا از دید خریداران

در ادامه مزایا و معایب سايت دیجی کالا از دید خریداران را بررسی خواهیم کرد. طبیعی است که یک فروشگاه پرطرفداری مانند دیجیکالا، مزایای نسبتا زیادی نسبت به معایب آن داشته باشد، زیرا مورد پسند کاربران بسیار زیادی قرار گرفته است.

مزایای دیجی کالا از دید خریداران

در ادامه به توضیح برخی از مزایای دیجی کالا از دیدگاه کاربران، یعنی خریداران می‌پردازیم:

پشتیبانی قوی

پشتیبانی دیجی کالا قوی است و شما به عنوان خریدار هر موقعی که با دیجی کالا تماس بگیرید، می‌توانید مشکل خود را مطرح کرده و پاسخی برای آن دریافت نمایید. پشتیبانی دیجی کالا به دو زبان ترکی و فارسی انجام می‌گیرد که این مورد نیز جزو مزایای سایت دیجی کالا برای کاربران ترک زبان است.

اعتماد کامل

شاید تا قبل از دیجی کالا و یا حتی چندین سال قبل، تصور خریداران از فروش اینترنتی متفاوت‌تر بود. خریداران در زمان‌های قدیم کمتر به فروشگاه‌های اینترنتی اعتماد می‌کردند، زیرا نمی‌توانستند محصول مورد نظر را با چشم خود ببینند و جنس و ابعاد آن را نیز بررسی کنند.

با توسعه دیجی کالا اعتماد مردم در زمینه خرید آنلاین افزایش پیدا کرد و رفته رفته در طول زمان اعتماد کاملی برای فروشگاه دیجی کالا برقرار شد.

توضیحات محصول

دیجی کالا برای همه محصولات تخصصی و غیر تخصصی توضیحات محصول درج کرده است. این موضوع برای کاربران بسیار خوشایند به شمار می‌آید، زیرا می‌توانند تمامی ‌اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر خود را به صورت کاملا دقیق مطالعه کرده و سپس اقدام به خرید کنند.

انتشار نظرات واقعی

یکی از مزایای اصلی دیجیکالا برای کاربران انتشار نظرات واقعی است. کاربران با مطالعه این بخش می‌توانند در مورد خرید خود تصمیم بگیرند.

انتشار نظرات واقعی
انتشار نظرات واقعی در دیجی کالا

می‌توانیم بگوییم که دیجی کالا هیچ نظری را حذف نمی‌کند و از نظر دهی افراد در مورد کالاها استقبال می‌کند و نیازی به سانسور ندارد.

برای برخی از کالاهای پرطرفدار تعداد نظرات بسیار زیاد است که شما با مطالعه آن‌ها می‌توانید اطلاعات کلی در مورد محصول به دست آورید. حتی می‌توانیم بگوییم که امروزه مهم‌ترین معیار خرید کاربران از دیجی کالا همین بخش نظرات است.

تصاویر با کیفیت

معمولا دیجی کالا برای تمامی‌ محصولات خود تصاویر با کیفیتی در نظر می‌گیرد تا از نظر بینندگان را به خود جلب کند، اما کاربران بهتر است نگاهی به بخش نظرات بیندازند تا تصاویر واقعی محصول گرفته شده توسط خریداران را نیز مشاهده کنند و آن را با تصاویر دیجی کالا مقایسه نمایند.

قیمت رقابتی

تعداد فروشنده در دیجی کالا بسیار زیاد است و و این فروشندگان برای فروش بیشتر و رقابت با یکدیگر به کاهش قیمت محصول خود می‌پردازند که این موضوع برای کاربران یک مزیت محسوب می‌شود، زیرا می‌توانند محصول مورد نظر خود را با کمترین قیمت تهیه کنند.

تنوع دسته بندی و محصولات

تنوع دسته بندی به محصولات در دیجی کالا بسیار زیاد است. به حدی که می‌توانیم بگوییم فروشگاه اینترنتی دیجی کالا یکی از کامل‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران است که هر چیز بزرگ و کوچکی را می‌توانید پیدا کنید.

خرید آسان با تجربه کاربری خوب

از دیگر مزایای سایت دیجی کالا برای خریداران، خرید آسان با تجربه کاربری خوب است. همه خریداران با هر دانشی که دارند می‌توانند از پلتفرم دیجی کالا خرید کنند، زیرا پروسه خرید و ثبت نام در این فروشگاه بسیار ساده انجام می‌گیرد.

طرح‌ها و تخفیف‌های ویژه

دیجی کالا در برخی از مناسبت‌ها و حتی بدون مناسبت، طرح‌ها و تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر می‌گیرد که کاربران می‌توانند از آ‌ن‌ها برخوردار شوند و محصول مورد نظر خود را با کمترین مبلغ ممکن خریداری کنند.

طرح‌ها و تخفیف‌های ویژه
طرح‌ها و تخفیف‌های ویژه در دیجی کالا

مرجوعی کالا

مرجوعی کالا یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دیجی کالا به شمار می‌آید و با این مزیت، اعتماد کاربران به خرید از دیجی کالا افزایش پیدا می‌کند. در حقیقت می‌توانیم بگوییم که کاربران با خیال راحتی به خرید محصول می‌پردازند. در حالت عادی مهلت مرجوعی کالا 7 روز است، ولی در اگر نسخه دیجی پلاس را تهیه کنید، 30 روز مهلت خواهید داشت.

معایب دیجی‌کالا از دید خریداران

با وجود همه مزیت‌هایی که دیجی کالا برای کاربران دارد، در مقابل می‌تواند تجربه ناخوشایندی را ایجاد کند و معایبی نیز به همراه داشته باشد. البته لازم به ذکر است که این معایب در مقایسه با مزایا، بسیار کمتر هستند.

ارسال کالای تقلبی توسط فروشندگان

برخی از فروشندگان ممکن است کالای تقلبی را به جای کالای اصلی برای کاربران ارسال کنند. این مورد یکی از بزرگترین معایب اپلیکیشن دیجی کالا محسوب می‌شود.

خرید یک کالا، با کیفیت متفاوت از فروشندگان

شاید شما هم تجربه این موضوع را داشته باشید که یک محصول را از چندین فروشگاه مختلف تهیه کنید و در هر بار خرید شگفت زده شوید، زیرا محصول مشترک در بین این فروشگاه‌ها دارای کیفیت متفاوتی هستند، بنابراین هنگام انتخاب فروشنده دچار شک و شبهه خواهید شد.

متفاوت بودن تصویر و کالای ارسالی

در برخی از موارد هم شاهد متفاوت بودن تصویر اصلی و کالای ارسالی هستیم. برای رفع این مشکل بهتر است اقدام به خرید کالاهایی کنید که مشتریان از طریق بخش نظرات عکس واقعی محصول را درج کرده‌اند.

تاخیر در ارسال

در موارد کمی ‌هم شاهد تاخیر در ارسال دیجی‌کالا بوده‌ایم. معمولا دیجی کالا تاخیر در ارسال را با ارسال متن عذرخواهی و کد تخفیف جبران می‌کند.

تاخیر در ارسال
تاخیر در ارسال محصولات دیجی کالا

ارسال کالایی با مشخصات اشتباه

شاید برایتان پیش آمده باشد که یک روسری سفید را سفارش داده باشید، اما در مقابل یک روسری سیاه را دریافت کنید. در برخی از موارد ممکن است شاهد ارسال اشتباه کالا توسط دیجی کالا باشیم.

هزینه رایگان برای مبالغ بالا

در برخی از موارد هزینه ارسال دیجی‌کالا بالاست و مبلغ در نظر گرفته شده برای ارسال رایگان نیز عدد بسیار بالایی به شمار می‌آید.

زینسی پلتفرم مقایسه هوشمند نرم افزار و اپلیکیشن

در این مقاله از زینسی، مزایا و معایب سايت دیجی کالا از دیدگاه فروشندگان و خریداران را بررسی کردیم. ما در زینسی سعی داریم که شما را با مزایا و معایب محصولات و اپلیکیشن‌ها و نرم افزار‌ها آشنا کنیم تا در نهایت انتخاب بهتری داشته باشیدامیدواریم برایتان مفید واقع شده باشد. نظر شما در مورد مزایا و معایب دیجیکالا چیست؟ آیا تجربه خرید از این فروشگاه اینترنتی بزرگ را دارید؟ خوشحال می‌شویم اگر نظرات خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید. لطفا سوال‌هایتان را نیز در قسمت کامنت یادداشت کنید.

منابع:

سوالات متداول:

مزایای دیجی کالا از نظر فروشندگان چیست؟

  • بازدید بالا
  • پشتیبانی قوی
  • فروش 24 ساعته
  • ثبت نام آسان و رایگان
  • ارسال آسان کالا به مشتریان
  • بدون نیاز به جذب مخاطب
  • و ….

معایب دیجی کالا از نظر فروشندگان چیست؟

  • کارمزد بالا
  • هزینه انبارداری بالا
  • هزینه لیبل
  • هزینه جمع آوری کالا
  • هزینه پردازش بالا
  • و …

مزایای دیجی کالا از نظر خریداران چیست؟

  •  پشتیبانی قوی
  • اعتماد کامل
  • توضیحات محصول
  • تصاویر باکیفیت
  • درج نظرات واقعی کاربران
  • امکان مرجوع کالا
  • و …

معایب دیجی کالا از نظر خریداران چیست؟

  • ارسال کالای تقلبی از سمت فروشندگان
  • ارسال اشتباه کالا
  • تاخیر در ارسال
  • و …

کارمزد دیجی کالا چقدر است؟

 بین نیم تا 20 درصد متغیر است و بر اساس کالا تعیین می‎شود. با باز کردن حساب کاربری در دیجی کالا می‌توانید کارمزد دقیق هر دسته بندی را مشاهده کنید.

مهلت مرجوعی محصولات دیجی کالا چقدر است؟

 کاربران 7 روز مهلت ارجاع کالا را دارند. البته برای اعضای دیجی پلاس این مدت، یک ماه است.
امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫14 دیدگاه ها

  1. سايت دیجی کالا بی نظیره حداقل هفته ای یک بار خرید میکنم و نارضایتی هم ندارم فقط باید موقع خرید به کامنت ها و قیمت توجه کنیم.

  2. چقدر عالی بود مقاله تون همه نکات مزایا و معایب سايت دیجی کالا رو به نظرم مطرح کردین. من اونجا هم خریدار هستم و هم فروشنده. نکاتتون بی نظیر بود.

  3. در پاسخ به حدیث
    خوشحالیم که مقاله بررسی مزایا و معایب سایت دیجی کالا براتون مفید واقع شده.

  4. در پاسخ به هادی میرزایی
    ممنون که تجربه تون رو از سايت دیجی کالا در اختیار ما و دیگر کاربران زینسی قرار دادین.

  5. خیلی کامل بود مزایا و معایب سايت دیجی کالا . من خریدار هستم و فقط از ارسال محصول اشتباهی ناراضیم اونم چون مزایاش زیاده به جون میخرم و مرجوع میکنم.

  6. در پاسخ به الیاس محمدی
    ممنون از توجه تون به مقاله بررسی مزایا و معایب سایت دیجی کالا.

  7. اخیرا دیگه سایت دیجی کالا خیلی محصول اشتباه میفرسته مخصوصا از رنگ رنگ یک رنگ میخری یه رنگ دیگه تحویل میگیری این خیلی بده کاش هر چه سریعتر رسیدگی بشه.

  8. در پاسخ به سمیه ابراهیمی
    امیدواریم … سمیه عزیز ممنون از اینکه نظرتون رو در مورد مزایا و معایب سایت دیجی کالا باهامون به اشتراک گذاشتین.

  9. مزایا و معایب سايت دیجی کالا رو خوب و صحیح بررسی کردین، به نظرم معایبش قابل چشم پوشیه.

  10. در پاسخ به سینا رضوی
    سینای عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد مزایا و معایب سايت دیجی کالا گفتین.

  11. سایت دیجی کالا بهترین فروشگاه در ایرانه گه تا حالا خرید نکردین سخت در اشتباهین حتما امتحان کنین خرید لذت بخشی میشه براتون.

  12. در پاسخ به مهدیار صادق پور
    بله دیجی کالا جزو بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایرانه. ممنون از نظر ارزشمندتون مهدیار عزیز

  13. فقط با هزینه ارسال سايت دیجی کالا مشکل دارم خیلی سنگین میاد برام!

  14. در پاسخ به عرفان احدی
    ممنون از درج نظرتون عرفان عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا