کاربردی

مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری با بلیط سیستمی هواپیما

سفر با هواپیما برای بسیاری از افراد بسیار لذ‎ت‌‌بخش بوده و از مزایای بسیاری برخوردار است. برای خرید بلیط هواپیما این امکان برای شما وجود دارد که قیمت بلیط هواپیما را در سایت‏های مختلف مقایسه کنید و متناسب با نیاز و بودجه خود مناسب‏ترین بلیط را خریداری نمایید. برخی از مسافران به نوع بلیط لحظه آخری و سیستمی توجه نمی‎کنند و اطلاعاتی در این زمینه ندارند. قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری و سیستمی با یک‌‌دیگر متفاوت است. اگر می‏خواهید درباره مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری با بلیط سیستمی هواپیما اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

بلیط هواپیما لحظه آخری

این نوع بلیط هواپیما، مربوط به بلیطی است که زمان کمی تا پرواز دارد. زمان بلیط هواپیما لحظه آخری بین یک روز تا زمان کمی قبل از بسته شدن باجه‌های صدور کارت پرواز است. قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری نسبت به سایر بلیط‏ها ارزان‌‌تر است. درواقع قیمت این نوع بلیط هواپیما به این صورت است که هر چقدر به لحظات آخر پرواز نزدیک می‌شویم، بلیط هواپیما با قیمت کم‌‌تری به مسافران عرضه می‌شود. گاهی اوقات بلیط سیستمی نیز شامل تخفیف لحظه آخری می‌شود و شما می‏توانید در فصل‌های کم‌سفر بلیط لحظه آخری سیستمی را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

بلیط هواپیما سیستمی

بلیط هواپیما سیستمی توسط شرکت‌های هواپیمایی مختلف برای مسافران عرضه می‌شود. قیمت بلیط هواپیما سیستمی باتوجه به تاریخ، مقصد سفر و ساعت پرواز ممکن است متغیر باشد. اما درحالت کلی نرخ بلیط‌های هواپیما سیستمی ثابت است و معمولا افرادی که برنامه سفر آن‎ها مشخص است، این نوع بلیط را انتخاب می‏کنند تا با خیالی راحت و بدون استرس برای سفر آماده شوند. همچنین گاهی ممکن است بلیط هواپیما سیستمی نیز باتوجه به سیاست‌های ایرلاین، با قیمت کم‌‌تری به‎فروش برسد. اما معمولا بلیط هواپیما لحظه آخری، از نوع چارتری است.

برخی از مزایای بلیط هواپیما سیستمی شامل امکان رزرو بلیط سیستمی از هفته‎ها قبل از سفر، عدم نوسان قیمت بلیط سیستمی، ارائه تخفیف بر روی بلیط کودکان، تنوع زیاد در مسیرهای پروازی و ارائه برنامه‌ریزی منظم برای پرواز است. تنها عیب بلیط هواپیما سیستمی، قیمت بلیط هواپیما است و به جز این مورد هیچ عیب دیگری ندارد.

قیمت بلیط لحظه آخری با بلیط سیستمی چه تفاوتی دارد؟

بسیاری از افراد بر این باورند که قیمت بلیط هواپیما چارتر از قیمت بلیط هواپیما سیستمی کم‌‌تر است، درصورتی که این قانون همیشه پابرجا نیست. گاهی ممکن است بلیط‌های سیستمی که در لحظه آخر به‏فروش می‏رسند، قیمت کم‌‌تری داشته باشند. اما در حالت کلی، قیمت بلیط‌های سیستمی معمولا بیش‌‌تر و قیمت ثابتی دارند. اما قیمت بلیط‌های لحظه آخری کمتر و دارای نوسان بیشتری است. شما می‏توانید به‏‎راحتی به مقایسه قیمت‎ها از سایت‏های مختلف بپردازید و مناسب‏ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید.

علاوه ‎بر قیمت بلیط هواپیما شما باید به این نکته نیز توجه کنید که امکان استرداد بلیط سیستمی وجود دارد و قیمت بلیط کودکان کم‌‌تر از 12 سال نسبت به بلیط بزرگسالان ارزان‌تر است. این امکان برای شما وجود دارد که قیمت‏ها را در ایرلاین‏های مختلف بررسی کنید و درنهایت بهترین و مناسب‏ترین بلیط را متناسب بابودجه خود رزرو و خریداری نمایید. همچنین اگر شما قصد سفر در ایام تعطیلات رسمی را دارید، پیشنهاد می‏کنیم از هفته‌های قبل به سایت‌های فروش بلیط مراجعه کنید تا بتوانید اقدام به خرید بلیط در تاریخ و زمان مورد نظر کنید.

بلیط لحظه آخری بخریم یا سیستمی؟

اگر برای شما قیمت بلیط هواپیما از اهمیت بسیاری برخوردار است، خرید بلیط هواپیما لحظه آخری به شما پیشنهاد داده می‎شود. در واقع خرید بلیط هواپیما لحظه آخری یا سیستمی به شما بستگی دارد. اگر برای سفر خود برنامه‌ریزی کردید، رزرو و خرید بلیط هواپیما سیستمی برای شما گزینه بسیار مناسبی است. همچنین در صورتی که قصد دارید با فرزندانتان سفر کنید و احتمال کنسلی پروازتان به‎دلیل شرایط مختلف وجود دارد، بهتر است بلیط هواپیما سیستمی را انتخاب کنید.

اما اگر زمان سفر برای شما اهمیتی ندارد و این امکان برای شما وجود دارد که در هر زمانی سفر کنید انتخاب بلیط هواپیما لحظه آخری برای شما گزینه مناسبی است. قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری کم‌‌تر است و شما شانس ارزان سفر کردن را پیدا خواهید کرد. درواقع اگر شما این نوع بلیط را خریداری کنید، هزینه سفر خود را به‏میزان قابل توجهی کاهش خواهید داد.

خرید بلیط لحظه آخری یا بلیط سیستمی هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما شما می‏توانید به‎صورت اینترنتی و حضوری اقدام به‏خرید بلیط کنید. خرید بلیط به‎صورت اینترنتی، به‏دلیل مزایایی که دارد از محبوبیت بسیاری بین مسافران برخوردار است. شما با خرید اینترنتی در زمان و هزینه صرفه‏جویی می‏کنید و این امکان را خواهید داشت که قیمت بلیط هواپیما را با یک‌‌دیگر مقایسه کنید. امروزه سایت‎های فروش اینترنتی بسیاری وجود دارد که شما به آسانی و با صرف کم‌‌ترین زمان می‌توانید باچند کلیک در منزل و یا محیط کار اقدام به خرید بلیط کنید. اسنپ تریپ یکی از سایت‏های معتبر اینترنتی است که مزایای خوبی مانند بلیط هواپیما لحظه آخری و پشتیبانی 24ساعته را در اختیار مسافران قرار می‏دهد. از این رو با مراجعه به این سایت معتبر و نام آشنا می‌توانید مقرون به صرفه ترین بلیط‌ها را در کوتاه ترین زمان تهیه کنید

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا