کاربردی

بررسی ضرورت خرید تونر

زندگی در شهرهای شلوغ علاوه بر مشکلات خاص خود، برای بدن نیز عوارضی در پی دارد. وجود انواع آلاینده‌ها و گذراندن زمان زیادی از ساعات روز در فضای خارج از منزل باعث بروز مشکلاتی برای بدن می­گردد. پوست یکی از حساس­ترین اندام‌های بدن است که سلامت آن در معرض تهدیدهای جدی بوده و باید با استفاده از محصولات مراقبتی از آن محافظت نمود. تونر پوست از جمله محصولات مفید پوستی است که استفاده روتین از آن می­تواند بسیاری از مشکلات پوستی را کاهش داده و از بروز آنها پیشگیری نماید. با توجه به این­که تونرها برای انواع پوست‌ها قابل استفاده هستند، در سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌­اند. به همین دلیل این مقاله را به بررسی تونر و مزایا و انواع آن اختصاص می­دهیم.

تونر چیست؟

تونر پوست یک محصول مراقبتی پوست است که علاوه بر این­که برای تغذیه و سلامت پوست موثر است؛ به منظور پاکسازی منافذ پوست از مواد آرایشی و دیگر آلودگی‌ها به کار می­رود. همچنین پوست را مهیای استفاده از مواد آرایشی یا مرطوب کنند­ه‌ها می­‌کند. فرمولاسیون تونرها بر پایه آب است؛ به همین دلیل به سرعت جذب پوست می‌شوند و باعث ایجاد ناراحتی یا حساسیت برای پوست نمی‌­شوند. تونرها در انواع مختلف و برای پوست‌­های چرب، خشک و معمولی و مختلط تولید می­‌گردند. بنابراین همه افراد می­‌توانند از آن استفاده نمایند. افرادی که دغدغه پوست خود را دارند با به کاربردن تونر در روتین روزانه خود می‌­توانند پوستی با منافذ کوچک و بسته، تمیز و شاداب و در سلامت کامل داشته باشند.

انواع تونرهای پوستی

با توجه به نیاز پوست، تونرها در نمونه‌های مختلف تولید می­‌شوند که به دلیل متفاوت بودن ترکیبات آن‌ها، کاربرد آن­ها نیز با یکدیگر فرق می‌کند. از جمله پر کاربردترین تونرهایی که با استقبال زیاد مشتریان نیز مواجه شده، می­توان به موارد زیر اشاره کرد.

تونر آبرسان

این تونر دارای خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی هستند و برای پوست‌­های خشک و حساس بسیار مناسب است.

تونر لایه بردار

این تونر از طریق لایه برداری ملایم، میزان گردش خون در پوست صورت را افزایش می­‌دهد و فرایند نوسازی و احیای پوست را تسریع می­‌بخشد. از این طریق باعث صاف و یکدست به نظر رسیدن پوست می‌­شود.

تونر تنظیم کننده PH پوست

به کار بردن این تونر باعث متعادل شدن PH پوست می­‌گردد. در نتیجه پوست را برای انجام سایر روتین­‌های مراقبتی پوست مهیا می­‌کند.

تونر روشن کننده پوست

این تونر با از بین بردن سلول­های مرده پوست و کمک به احیای سلول­‌های جدید به روشن شدن رنگ پوست کمک می­‌کنند.

تونر قابض منافذ پوست

این تونرها برای کوچک کردن و کاهش منافذ باز پوستی مناسب هستند و باعث سفت شدن منافذ باز پوست می‌شوند.

فواید خرید تونر
فواید خرید تونر

فواید استفاده از تونر

با توجه به تولید تونرها در انواع مختلف، هر فردی با هر نوع پوستی می‌­تواند از تونر مناسب پوست خود استفاده نماید. استفاده از تونر به صورت منظم در برطرف کردن مشکلات پوستی بسیار موثر است. علاوه بر آن در احیای پوست و بهبود سلامت آن عالی عمل می‌کند. علاوه بر این به کار بردن تونر فواید دیگری نیز برای پوست دارد که از آن جمله می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاکسازی پوست از گرد و غبار و چربی و آلودگی و مواد آرایشی
  • ازبین بردن سلول‌­های مرده پوست
  • متعادل کردن PH پوست
  • بستن منافذ باز پوست
  • محافظت از پوست در برابر رادیکال­های آزاد
  • تسکین دهنده التهابات و مشکلات پوستی
  • ایجاد طراوت و شادابی در پوست
  • یکدست و یکنواخت نمودن سطح پوست
  • موثر در آبرسانی سریع تر پوست

برترین تونرهای موجود در فروشگاه آرایشی و بهداشتی یاشیل شاپ

حتما قبل از انتخاب تونر نوع پوست خود را بشناسید. چرا که تونرها متناسب با پوست­‌های خشک، چرب و معمولی موجود هستند و کاربرد آن­ها نیز باهم متفاوت است. تنوع تونر در فروشگاه آرایشی و بهداشتی یاشیل شاپ زیاد است. بنابراین در ادامه فقط به معرفی برخی از آن­ها می­پردازیم.

  • تونر پوست خشک تا مختلط کلینیک شماره ۲

این تونر با داشتن فرمولاسیون ملایم برای پوست‌­های خشک مناسب بوده و دارای خاصیت لایه برداری است. بنابراین با از بین بردن سلول­‌های مرده پوست کمک زیادی به شفاف شدن رنگ پوست و رفع کدری آن می­‌کند. علاوه بر آن در تنظیم pH پوست موثر عمل می‌نماید و با داشتن عصاره فندق افسونگر و استیل گلوکزامین در ترکیبات خود پاکسازی پوست از هر گونه آلودگی را به خوبی انجام می­دهد.

  • تونر پوست چرب و جوشدار کلینیک

افرادی که دارای پوست چرب و مستعد جوش و آکنه هستند، این تونر کلینیک بهترین پیشنهاد برای آن­ها است. وجود عصاره فندق افسونگر، سالیسیلیک اسید و استیل گلوکزامین در فرمولاسیون این تونر کمک زیادی به پاکسازی عمقی منافذ پوست از ناخالصی­‌ها و باقی مانده مواد آرایشی می‌­نماید. همچنین این تونر به عنوان لایه بردار نیز عمل نموده و سلول­‌های مرده پوست را از بین می‌­برد. همچنین این محصول با کوچک کردن منافذ باز پوست و کنترل نمودن چربی پوست از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌­کند.

  • تونر گلیکولیک اسید اوردینری

این تونر به دلیل وجود گلیکولیک اسید در ترکیبات آن با لایه برداری، حذف سلول‌های مرده پوست و رطوبت رسانی موجب ترمیم و بازسازی پوست می‌شود، به مرور لک‌ های پوستی و جای جوش کمرنگ کرده و علائم پیری پوست مانند چین و چروک‌های سطحی را بهبود می‌بخشد. این تونر حاوی ریشه جنسینگ، آلوئه ورا و سرشار از آمینواسیدها می‌باشد که پوست را تغذیه و آبرسانی کرده و با تسکین پوست مانع از ایجاد التهاب و سوزش بر اثر لایه برداری می‌شود.

  • تونر ضدجوش لاروش پوزای

این تونر با دارا بودن فرمولاسیون خاص باعث بر طرف شدن چربی اضافی پوست می­گردد. همچنین منافذ باز پوست را نیز کوچک کرده و با لایه برداری پوست در بازسازی سطح آن موثر عمل می‌­کند. وجود مواد معدنی، گلیسیرین، لیپو هیدروکسی اسید و سلنیوم و … در ترکیبات این تونر باعث شده که فرد در صورت استفاده احساس شادابی در پوست خود نماید. استفاده از این تونر برای پوست­‌های چرب و کسانی که دارای جوش و آکنه بر پوست خود هستند، توصیه می­گردد. چرا که در درمان جوش و جلوگیری از ایجاد آکنه موثر است.

نحوه استفاده از تونر

تونر پوست را در دو نوبت صبح و شب استفاده نمایید. به کار بردن تونر در نوبت صبح پوست را برای یک آرایش جذاب آماده می‌­نماید. همچنین استفاده از آن در شب برای تمیز نمودن منافذ پوست از مواد آرایشی و تغذیه پوست مناسب است. قبل از به کار بردن تونر ابتدا با یک شوینده مناسب صورت خود را کاملا شسته و آن را خشک نمایید. سپس یک پد آرایشی را آغشته به تونر نموده و بر قسمت‌­های مختلف صورت خود بزنید. به گونه ای که لایه از از تونر بر نواحی مورد نیاز پوست وجود داشته باشد. 2 الی 3 دقیقه صبر کنید تا تونر کاملا خشک شود. در نظر داشته باشید که استفاده از مرطوب کننده­‌ها یا کرم‌­های ضد جوش پس از به کار بردن تونر تاثیر آن را به مراتب بیشتر می‌­کند. با انجام منظم این کار به صورت روزانه پس از مدت کوتاهی شاهد نتایج مطلوب استفاده از تونر خواهید بود.

خرید بهترین انواع تونر از یاشیل شاپ

تونرها از جمله محصولات کاربردی پوست هستند که به دلیل مزایای زیادی که برای پوست دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. وجود نمونه‌­های مختلف تونر متناسب با پوست­‌های مختلف و کاربردهای متفاوت در فروشگاه یاشیل شاپ دست خریدار را برای انتخاب و خرید تونری متناسب با نیاز و سلیقه خود باز گذاشته است. با توجه به اینکه در فروشگاه اینترنتی یاشیل شاپ فقط محصولات با کیفیت و مرغوب و برندهای معتبر وجود دارد؛ شما با خرید یک تونر مرغوب و استفاده روتین و منظم از آن می­توانید شاهد نتیج جالب توجه آن بر پوست خود باشید.

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا