حسابداری

چرا باید بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون را انتخاب کنم؟

معرفی اپلیکیشن حسابداری شخصی آیفون

در گذشته، یافتن بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون سخت بود، زیرا اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های آیفون ایرانی تنوع کم‌تری داشتند. خیلی از افرادی که از اپل استفاده می‌کردند، مجبور به استفاده از اپلیکیشن خارجی بودند. می‌دانیم که اگر تسلط افراد به زبان انگلیسی کافی نباشد، نمی‌توانند به آسانی با نرم افزار حسابداری خارجی کار کنند. با توسعه اپلیکیشن‌ها و نرم افزار‌های متنوع که دقیقا طبق نیاز کاربران طراحی شده‌اند، یافتنِ نرم افزار حسابداری ایرانی خوب برای نسخه آیفون نیز بسیار آسان‌تر شد.

با کمک بهترین اپلیکیشن حسابداری شخصی آیفون دخل و خرج خود را مدیریت کنید و حتی اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید، با کمک این برنامه‌ها می‌توانید مدیریت امور مالی خود را به آسانی انجام دهید. در این مقاله از زینسی قصد داریم در مورد بهترین نرم افزار حسابداری شخصی آیفون با شما صحبت کنیم و در نهایت به معرفی نرم افزار حسابداری شخصی آیفون بپردازیم.پس با ما همراه باشید!

بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون

خیلی از افراد به دلیل رابط کاربری خوب و امنیت بالا،گوشی‌های apple را ترجیح می‌دهند. معمولاً کاربران آیفون به دنبال رابط کاربری خوب و امنیت بالا در همه نرم افزارها و اپلیکیشن‌ها هستند؛ بنابراین می‌توانیم بگوییم که معیار اصلی بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون ، سهولت استفاده و امنیت اطلاعات است.

کاربران آیفون در صورت مشاهده این دو ویژگی،با خیا‌ل‌راحت‌تری می‌توانند اپلیکیشنی را دانلود کنند؛  حساب و کتاب مالی خود را به آن بسپارند. به علاوه، هزینه بهترین نرم افزار حسابداری شخصی آیفون ، باید برای کاربران معقول باشد.

دانلود بهترین نرم افزار حسابداری شخصی آیفون برای چه کسانی مناسب است؟

سوال پیش می‌آید که دانلود بهترین نرم افزار حسابداری شخصی آیفون برای چه افرادی مناسب است؟ اگر اینفلوئنسر هستید، یا کسب و کار کوچکی در اینستاگرام دارید و یا حتی مدیریت خرج و مخارج زندگی را بر عهده دارید، این اپلیکیشن‌ها برای شما مفید خواهند بود و با کمک آن‌ها می‌توانید مدیریت امور مالی خود را انجام دهید.

شاید با خودتان بگویید که من در مورد نرم افزارها و اپلیکیشن‌های حسابداری، اطلاعات اولیه را ندارم و احتمالا نتوانم این برنامه‌ها را مدیریت کنم؛ اما باید بگوییم که معمولاً استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن‌های گوشی بسیار آسان است و نیازی به داشتنِ دانش اولیه حسابداری، احساس نمی‌شود. کافیست با ابزارهای اپلیکیشن حسابداری شخصی آشنا شوید که معمولاً هر برنامه، آموزشی برای استفاده راحت کاربران در نظر می‌گیرد.

مزیت مهم انتخاب بهترین اپلیکیشن حسابداری شخصی آیفون

یک مزیت مهمِ دانلود و استفاده از بهترین اپلیکیشن حسابداری شخصی آیفون این است که به زندگی شما نظم می‌بخشد. حتما می‌دانید که بخش مدیریت مالی، از مهم‌ترین بخش‌های زندگی است. بدون مدیریت مالی خوب، دیگر بخش‌های زندگی هم دچار اختلال خواهد شد.

برای افزایش نظم و آسودگی خاطر در زندگی، بهتر است از اپلیکیشن شخصی حسابداری استفاده کنید تا دقیقا بدانید که پول شما برای چه کارهایی بیشتر خرج می‌شود. به این ترتیب می‌توانید هزینه‌های اضافی زندگی را که باعث هدر رفتن پول شما می‌شود، شناسایی کرده و از ماه‌های بعد در آن موارد، صرفه جویی کنید.

معرفی برنامه حسابداری شخصی آیفون

در ادامه این مقاله از زینسی، بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون را برای کاربران اپل معرفی می‌کنیم. با بررسی و معرفی برنامه حسابداری شخصی آیفون همراه ما باشید.

 Mint

در لیست بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون ، برنامه mint جای دارد. مینت یک برنامه خارجی است. اگر تسلط کافی به زبان انگلیسی دارید، استفاده از این برنامه را به شما توصیه می‌کنیم. این برنامه توانایی انجام مدیریت مالی شخصی را دارد و با کمک آن می‌توانید همه هزینه‌های زندگی خود را مدیریت نمایید. از قابلیت‌های ویژه مینت می‌توان به ردیابی مانده حساب، هزینه و بدهی اشاره کرد. با استفاده از این اپلیکیشن، نحوه مدیریت مالی و پس انداز را خواهید آموخت؛ به این ترتیب مشکلات مالی ناشی از ولخرجی را کاهش خواهید داد. (این برنامه نسخه اندروید هم دارد.)

مزایا:

  • امنیت مالی
  • آموزش پس انداز کردن
  • پیگیری تراکنش‌ها و مالیات‌ها
  • یادآوری قبض و قسط و …
  • نمایش وضعیت مالی به صورت نمودار

Monefy

Monefy یکی دیگر از اپلیکیشن‌های خارجی معروف در زمینه مدیریت مالی است. می‌توانید مدیریت هزینه‌های خود را با خیال راحت به این برنامه بسپارید و شاهد افزایش نظم در زندگی خود شوید. بعد از خرید، حساب و کتاب خود را در این برنامه وارد کنید. برنامه Monefy، امکان ساخت لیست مخارج را دارد تا شما به راحتی بتوانید هزینه‌های جدید زندگی خود را به آن اضافه کنید. بعد ثبت هزینه‌ها به صورت ماهانه، می‌توانید مقایسه‌ای بین چندین ماه اخیر انجام دهید. (این برنامه نسخه اندروید نیز دارد.)

مزایا:

  • قابلیت مقایسه هزینه‌های چند ماه اخیر
  • امکان ساخت لیست مخارج و ویرایش آن
  • قابلیت افزودن دسته بندی
  • سهولت استفاده
  • همگام سازی با Google Drive و Dropbox

Fudget

اگر به دنبال بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون هستید، یکی از گزینه‌های پیش روی شما برنامه خارجی Fudget است.  با کمک این برنامه، تمامی هزینه‌های خود را ثبت کنید و هر موقع نیاز به ویرایش داشتید، این کار را انجام دهید. امکان ساخت لیست هزینه و محاسبه مجموع هزینه‌های لیست مورد نظر وجود دارد. این برنامه ظاهر مرتبی دارد و شما موقع استفاده از آن سردرگم نخواهید شد. با Fudget به راحتی می‌توانید هزینه‌ها و درآمد خود را مرتب کنید. این اپلیکیشن نسخه رایگان و پولی دارد که بسته به نیازتان، می‌توانید از هر یک استفاده کنید.

مزایا:

  • ردیابی بودجه و هزینه زندگی
  • دارای 8 تم رنگی در نسخه پولی
  • دارای ماشین حساب در نسخه پولی
  • صرفه جویی و پس انداز

فروشا

اگر کسب و کار کوچکی دارید و نمی‌خواهید نرم افزارهای پرهزینه فروشگاهی را تهیه کنید، برنامه فروشا بهترین گزینه برای شماست تا به راحتی بتوانید حسابداری شخصی خودتان را انجام دهید. این برنامه امکان صدور فاکتور را به شما خواهد داد. به این ترتیب شما هم می‌توانید این فاکتور فروش را به مشتریان خود ارسال کنید. استفاد از این برنامه بسیار آسان است و حتی اگر دانش حسابداری نداشته باشید، می‌توانید از آن استفاده کنید. این برنامه دارای نسخه رایگان و پولی است. اگر امکانات نسخه رایگان برای شما کافی بود، نیازی به خرید نسخه پولی نخواهید داشت، اما باید بگوییم که نسخه پولی در مقایسه با نسخه رایگان، امکانات بیشتری دارد.

مزایا:

  • محاسبه مالیات
  • امکان ثبت و ارسال فاکتور
  • قابلیت چاپ فاکتور با چاپگر حرارتی و پرینتر
  • امکان اسکن بارکد
  • امکان افزودن لوگو، مهر و … به فاکتور

 محک و پارمیس همراه

در مقاله بهترین برنامه حسابداری شخصی اندروید در مورد برنامه‌های محک و پارمیس همراه، توضیحاتی را ارائه دادیم. این برنامه‌های مشهور که سهولت استفاده آسانی هم دارند، دارای نسخه آیفون نیز هستند و شما به راحتی می‎توانید آن‌ها را در گوشی خود نصب و استفاده کنید. محک و پارمیس همراه نیز جزو برنامه‌های محبوب در بین کاربران هستند. نرم افزار پارمیس همراه کاملا رایگان است ولی نرم افزار محک، نسخه رایگان و پولی را در کنار هم دارد.

آنچه از مقاله «چرا باید بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون را انتخاب کنم؟» آموختیم:

در این مقاله از این زینسی با کاربرد و مزیت استفاده از بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون آشنا شدیم و چندین نمونه از اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای مناسب در این حوزه را معرفی کردیم. به نظر شما بهترین اپلیکیشن حسابداری شخصی آیفون کدام است؟ آیا تجربه استفاده از نرم‌افزار‌های ذکر شده در این مقاله را دارید؟ برای مقایسه برنامه حسابداری شخصی آیفون می‌توانید از ابزار زینسی کمک بگیرید. ممنون میشویم اگر تجربیات خود را در مورد نرم افزار حسابداری شخصی در اختیار ما و دیگر کاربران زینسی قرار دهید.

 

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫23 دیدگاه ها

  1. به نظر من بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون همون پارمیس همراه باشه. راضیم از انتخابم

  2. بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون ، صددددددددد درصدددددددددد پارمیس همراه هست 😍😍😍

  3. بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون monefy خیلی حرفه ایههههه حتما دانلودش کنین

  4. بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون مینت هست واقعا امکانات بی نظیری داره.

  5. بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون فروشا هست قیمت پایینی هم داره‌ البته برای کسب و کارهای کوچیک مناسبه

  6. بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون به نظر من فروشا هستش خیلی خوب و رضایت بخشه. من از نسخه رایگان استفاده میکنم کفایت میکنه برام

  7. ممنون از معرفی بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون . قصد دارم فروشا رو امتحان کنم

  8. از نظر من بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون اونیه که امنیت خیلی کاملی داشته باشه

  9. فروشا رو به عنوان بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون میشناسم. راضیم ازش

  10. در پاسخ به سبحان نعمتی
    ممنون از این که نظرتون رو در مورد بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون با ما به اشتراک گذاشتید.

  11. Fudget به عنوان بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون عاااالیههههههههه یعنی حتممماااا استفاده کنید. شدیدا پیشنهاد میکنم براتون

  12. در پاسخ به علی
    علی عزیز ممنون از پیشنهادتون. موافقم باهاتون Fudget یکی از بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون هست.

  13. من هیچکدوم از لیست بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون رو که معرفی کردید نمیشناسم بر اساس ویژگی هاش میخوام یکیشو امتحان کنم اگه راضی بودم میگم. ممنون از مقاله خوبتون

  14. در پاسخ به نادر
    نادر عزیز خوشحال میشیم بعدِ دانلود و نصب دوباره نظرتون رو برامون بنویسید 🙂

  15. بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون monefy هست فقط خارجی بودنش کارو سخت میکنه وگرنه خیلی حرفه ای و کامله

  16. در پاسخ به سولماز نظرزاده
    بله سولماز عزیز monefy جزو بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون در دنیا هستنش.

  17. بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون ایرانی به نظرم فروشا هست ولی خارجی خیلی زیاده. اگه زبان انگلیسی تون خوبه خارجیارو دانلود کنین.

  18. در پاسخ به سهند سلطان پور
    ممنون از درج نظرتون سهند عزیز. بله فروشا جزو لیست بهترین برنامه حسابداری شخصی هست.

  19. بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون به نظرم پارمیس همراه باشه خیلی خوبه من که راضیم ازش. حساب و کتاب خونه رو با اون انجام میدم.

  20. در پاسخ به مریم
    مریم عزیز ممنون از درج نظر ارزشمندتون در رابطه با مقاله بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا