حسابداری

بهترین برنامه حسابداری آیفون + معرفی سه گانه بهترین نرم افزاری حسابداری آیفون

با افزایش نیاز در حوزه حسابداری مالی، این پلتفرم‌ها به نسخه آیفون نیز راه یافتند. امروزه اپلیکیشن‌های حسابداری آیفون بسیاری در دسترس هستند و شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید. با انتخاب بهترین برنامه حسابداری آیفون ، انجام امور مالی شما آسان‌تر انجام خواهد شد. این نرم افزار‌های حسابداری در همه جا همراه شما هستند ولی انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری آیفون از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله از زینسی قصد داریم، بهترین اپلیکیشن حسابداری آیفون را معرفی کنیم. با دانلود این برنامه‌ها، بهتر و سریع‌تر می‌توانید هزینه‌های خود را مدیریت نمایید.

کاربرد بهترین برنامه حسابداری آیفون

امروزه برای مدیریت دخل و خرج زندگی شخصی و شغلی از اپلیکیشن‌های حسابداری استفاده می‌کنیم. هزینه‌های روزانه، ماهانه و درآمد خود را در این برنامه‌ها یادداشت می‌کنیم و هر موقع بخواهیم می‌توانیم انواع گزارش‌های مختلف را دریافت کنیم. در آخر ماه به نکته پی می‌بریم که کدام نیازهای زندگی و یا کسب و کار ما هزینه بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند و سود و پس انداز ما چقدر بوده است. این موارد، گوشه ای از کاربردهای نرم افزار حسابداری شخصی است.

اگر از گوشی آیفون استفاده می‌کنید، بهترین گزینه برای مدیریت مالی، استفاده از اپلیکیشن‌های حسابداری آیفون است. با استفاده از این برنامه‌ها از میزان درآمد، کسب سود، پس انداز، هزینه‌های اضافی و … باخبر خواهید شد و می‌توانید کنترل کاملی روی حساب و کتاب خود داشته باشید. همچنین با کمک این برنامه‌ها، دیگر اقساط، وام و یا چک‌های خود را فراموش نخواهید کرد.

مدیریت مالی شخصی بهتر با استفاده از اپلیکیشن های حسابداری آیفون
مدیریت مالی بهتر مسائل مالی شخصی با بهترین نرم افزارهای حسابداری ایفون

حتما می‌دانید که میزان خطای انسانی در محاسبات دستی بسیار زیاد است، در حالی که این نرم افزارها، حساب و کتاب شما را به صورت دقیق‌تر محاسبه خواهند کرد. با استفاده از این برنامه‌ها، سرعت و عملکرد خود را در ثبت هزینه‌ها و چک‌ها بالاتر ببرید.

معرفی بهترین اپلیکیشن حسابداری آیفون

برای انجام روزانه حساب و کتاب زندگی شخصی یا کسب و کار خودتان، بهترین برنامه حسابداری آیفون را انتخاب کنید. هنگام استفاده از این برنامه‌ها دچار سردرگمی نخواهید شد و با کمترین هزینه، مدیریت امور مالی خود را بر عهده خواهید گرفت.

پیشنهاد می‌کنیم مطلب بهترین برنامه حسابداری شخصی اندروید را بخوانید.ضمنا برنامه های حسابداری معرفی شده در ادامه مقاله ، برنامه های حسابداری آیفونی هستند که برای تمام مقاصد مناسب هستند ولی اگر شما نیاز به کسب اطلاعات درباره نرم افزارهای حسابداری شخصی آیفون دارید، به مطلب بهترین برنامه حسابداری شخصی آیفون مراجعه نمایید.

1.برنامه حسابداری نیو

حسابداری شخصی نیو ، جزو بهترین نرم افزار حسابداری آیفون به شمار می‌آید. این برنامه بسیار ساده است و شما هنگام استفاده از آن سردرگم نخواهید ماند. المان‌های به کار رفته در  نرم افزار حسابداری شخصی نیوو ، بسیار ساده و جذاب هستند. به راحتی می‎توانید گزینه‌های مورد نظر برای ثبت هزینه و بودجه بندی را پیدا کنید. تراکنش‌های روزمره و ماهانه خود را می‌توانید در این برنامه ثبت و مدیریت نمایید. امکان درج جزئیات برای تراکنش آن نیز وجود دارد. نام شخص، بانک، برچسب، عکس یادآور و … را روی تراکنش‌های خود اعمال کنید.

نرم افزار حسابداری رقم برای آیفون
نرم افزار حسابداری رقم: بهترین برنامه حسابداری آیفون

گزارش‌های ارائه ‌شده توسط این نرم افزار بسیار دقیق هستند. این گزارش‌ها را می‌توان در قالب نمودار‌های مختلف از درآمدها، هزینه‌ها، پس اندازها و یا بودجه بندی مشاهده کرد. همچنین اعمال فیلتر‌های مختلف در این برنامه نیز وجود دارد.

دارا بودن نسخه ابری، استفاده از این برنامه در چند دستگاه و امکان به اشتراک گذاری کیف پول را فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های جذاب این برنامه، ابزار بودجه بندی است؛ یعنی شما می‌توانید در اول ماه بودجه بندی خود را مشخص کنید. با این روش برای یک دسته بندی، بیش از حد هزینه نخواهید کرد.

همچنین دارا بودن ابزار پس انداز برای برنامه ریزی دقیق برای آینده نیز ویژگی بسیار جذابی است. در این نرم افزار امکان ثبت و مدیریت چک‌ها، اقساط، طلب و بدهی را خواهید داشت. همچنین به این کیف پول‌ها می‌توانید انتقال وجه انجام دهید. در حالت کلی ویژگی‌های مثبت این نرم افزار و گرافیک جذاب و ساده، باعث محبوبیت آن شده است.

ویژگی‌های برجسته و نقاط مثبت برنامه حسابداری نیو به شرح زیر است:

  • ثبت و مدیریت تراکنش‌ها با جزئیات کامل
  • گزارش و نمودارهای متنوع از درآمدها و هزینه‌ها
  • استفاده از نیوُ در چند دستگاه
  • امکان اشتراک‌گذاری یک کیف پول
  • ابزار بودجه‌بندی
  • ابزار پس‌انداز
  • امکان ثبت و مدیریت چک‌ها، اقساط، طلب و بدهی
  • امکان انتقال وجه بین کیف‌های پول
  • امنیت اطلاعات مالی
  • وجود قفل امنیتی برای ورود به برنامه

(بنابر بررسی‌های انجام شده از سمت کارشناسان زینسی، این برنامه فعلا فعالیت خود را متوقف کرده است.)

2.اپلیکیشن حسابداری آیفون رقم

در فهرست بهترین برنامه حسابداری آیفون ، برنامه «رقم» نیز قرار دارد. با کمک اپلیکیشن حسابداری رقم می‌توانید طلب و بدهی خود را مدیریت کنید. همچنین امکان حساب و کتاب شخصی و کاری نیز در این برنامه وجود دارد.

این برنامه رایگان، همه فن حریف است، زیرا امکان ثبت چک، فاکتور، کالا و … را دارد. شاید شما هم به فکر تعویض گوشی خود هستید و این سوال به ذهنتان می‌رسد که اگر گوشی خود را عوض کنم، اطلاعات حساب و کتاب هم از بین می‌رود؟ در جواب این سوال باید بگوییم که خیر، در این برنامه امکان بازیابی و پشتیبان گیری خودکار وجود دارد. پس از پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات، می‌توانید آن را در هر دستگاه دیگری باز کنید.

ما برخی اوقات تمایل داریم، حساب و کتاب خود را با گوشی انجام دهیم. برخی از اوقات نیز دسترسی به لپ تاپ و کامپیوتر داریم و می‌خواهیم که حساب و کتاب خود را از آن جا انجام دهیم. در مورد این برنامه باید بگوییم که داشتن قابلیت استفاده همزمان در چند دستگاه، جزو ویژگی‌های بسیار مهم و محبوب این برنامه است. شما می‌توانید به صورت همزمان روی موبایل و ویندوز استفاده کنید.

امتیاز ویژه برخی از بهترین برنامه های حسابداری آیفون : امکان نصب روی ویندوز کامپیوتر
امتیاز ویژه برخی از بهترین برنامه های حسابداری آیفون : امکان نصب روی ویندوز کامپیوتر

در واقع می‌توانید اطلاعات مالی خود را از دستگاه‌های مختلف مشاهده و بررسی کنید. در این برنامه امکان اشتراک گذاری سریع نیز وجود دارد. امکان محاسبه میزان بدهی و یا مبلغی که به دیگران باید پرداخت کنید، در این برنامه وجود دارد.

امکان ویرایش اطلاعات دفتر حساب جزو ویژگی‌های خاص برنامه حسابداری رقم است. از طریق برنامه رقم می‌توان به صورت pdf گزارشی تهیه کرد و آن را به اشتراک گذاشت.

پشتیبانی «رقم» بسیار حرفه‌ای است و شما به عنوان کاربر می‌توانید پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته دریافت نمایید. این برنامه برای تمامی‌ شغل‌ها مناسب است. اگر در زمینه خرید و فروش مشغول هستید و یا شغل خدماتی و پیمانکاری دارید نیز، این برنامه مناسب شماست.

ویژگی‌ها و مزایای رقم عبارتنداز:

  • دریافت و اشتراک گذاری گزارش به صورت Pdf
  • ویرایش اطلاعات دفترحساب
  • استفاده همزمان در چند دستگاه
  • اشتراک گذاری سریع
  • بازیابی و پشتیبان گیری خودکار
  • دریافت و اشتراک گذاری گزارش به صورت Pdf
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته

3.نرم افزار حسابداری فراپیام

در فهرست بهترین نرم افزار حسابداری آیفون ، حسابداری فراپیام نیز جای می‌گیرد. این برنامه برای مشاغل کوچک و متوسط، پیمانکار‌ها، سازمان‌های غیر انتفاعی و فریلنسرها مناسب است. اگر در مسیر ایجاد شغل جدید هستید، این برنامه به صورت پایه می‌تواند حسابداری کسب و کار شما را برعهده بگیرد. در این برنامه امکان مشاهده اطلاعات مربوط به جریان نقدی پروژه‌ها و هزینه‌ها در زمان واقعی وجود دارد.

این نرم افزار دارای ویژگی‌های خاص مانند تخمین مالی برای گردش کار فاکتور و اتوماسیون مانند فاکتورها و یادآور‌ها، پردازش دریافت و پرداخت، برنامه‌ریزی گزارش و پیگیری پروژه است. قالب‌های فاکتور قابل تنظیم نیز جزو ویژگی‌های جذاب فراپیام به شمار می‌آید. با کمک این قابلیت‌ها می‌توانید برند سازی انجام دهید و با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار نمایید. استفاده از این برنامه بسیار راحت است و یادگیری آسانی دارد.

نرم افزار حسابداری فراپیام: بهترین اپلیکیشن حسابداری آیفون
نرم افزار حسابداری فراپیام: بهترین اپلیکیشن حسابداری آیفون

این نرم افزار با قیمت مناسب عرضه می‌شود و شامل سه گزینه اشتراک ماهانه است. انتخاب اشتراک ماهانه بر عهده شماست. با دسته‌بندی حساب‌ها می‌توانید حساب و کتاب منظم‌تری را برای خود ایجاد کنید. در این برنامه، امکان ایجاد دسته بندی‌های مختلف وجود دارد و بدون نیاز به دخالت کاربر، این هزینه‌ها در حساب بانکی ذخیره می‌شوند.

این اپلیکیشن قادر به اختصاص وظایف مقرر در زمان مناسب به کارمندان است. شما با کمک این برنامه می‌توانید بودجه تنظیم کنید و فایل‌ها را به اشتراک بگذارید. به این ترتیب کارمندان نیز می‌توانند به این فایل‌ها دسترسی پیدا کنند.

اگر نگران دسترسی به اطلاعات خود هستید، باید بگوییم که این برنامه امکان مجوز صدور مجوز به یک بخش خاص را دارد؛ یعنی شما می‌توانید به کارمندان مجوز دسترسی صادر کرده و بقیه بخش‌ها را قفل کنید. این نرم افزار برای آزمایش کاربران خود مهلت تست سی روزه در نظر گرفته است. ولی اگر برای انتخاب نرم افزار حسابداری کسب و کار خود نیاز به اطلاعات دارید، خواندن راهنمای انتخاب بهترین برنامه حسابداری را پیشنهاد می‌کنیم.

زینسی: بهترین سایت برای معرفی نرم افزارها

در این مقاله از زینسی، در مورد برنامه حسابداری شخصی با شما صحبت کردیم. در ادامه با بهترین برنامه حسابداری آیفون آشنا شدیم و به بررسی و معرفی این برنامه‌ها پرداختیم. به نظر شما بهترین اپلیکیشن حسابداری آیفون کدام است؟ آیا تجربه دانلود و استفاده از نرم افزارهای ذکر شده در این مقاله را دارید؟ نتیجه بررسی برنامه حسابداری آیفون توسط شما چیست؟  نظرات خود را در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

منابع:

سوالات متداول:

چرا باید از اپلیکیشن حسابداری شخصی استفاده کنم؟

این برنامه‌ها دسترسی بسیار آسانی دارند و به صورت رایگان و یا با قیمت مناسبی به دست کاربران می‎رسند.

مزیت‌ اپلیکیشن حسابداری شخصی چیست؟

  • فراموش نکردن قرض، وام، چک و ….
  • پس انداز
  • بودجه بندی کردن هزینه‌ها

بهترین اپلیکیشن‌های حسابداری فارسی ‎iOS کدام است؟

رقم و فراپیام جزو بهترین اپلیکیشن‌های حسابداری فارسی ios هستند.

نرم افزار مدیریت مالی رایگان وجود دارد؟

بله برخی از برنامه‌ها به صورت رایگان ارائه می‌شوند.

دانلود برنامه رقم برای ایفون از کجا انجام می‎گیرد؟

می‌توانید از طریق مارکت‌های ایرانی یا وب سایت مجموعه رقم نسبت به دانلود اقدام کنید.
1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫14 دیدگاه ها

  1. بهترین برنامه حسابداری آیفون قبلا نیو بود ولی وقعا نامردی کرد نسبت به کاربراش معلوم نیست چی شده اطلاعاتمون …

  2. در پاسخ به نیما علیپور
    متاسفانه نیمای عزیز برنامه نیو فعلا متوقف شده دلیل ش رو کسی نمیدونه.

  3. رقم میتونه به عنوان بهترین برنامه حسابداری آیفون شناخته بشه برای استفاده شخصی

  4. در پاسخ به مهدیه
    مهدیه عزیز ممنون که نظرتون رو در مورد بهترین برنامه حسابداری آیفون رو بهمون گفتید

  5. اپلیکیشن حسابداری آیفون نیو که اصلا محو شده چر ا اونو معرفی کردید؟؟؟؟؟ مردم فکر میکنن هست میرن که دانلودش کنن

  6. در پاسخ به رضا
    رضای عزیز بله کاملا درسته، اگر دقت بفرمایین انتهای معرفی نوشتیم که این برنامه فعلا متوقف شده.

  7. بهترین برنامه حسابداری آیفون ایرانی نمیشناسم همش خارجیا بهترین برای آیفون نمیدونم چرا.

  8. در پاسخ به سعید رحمتی
    سعید عزیز الان اکثر نرم افزارهای حسابداری ایرانی که حرفی برای گفتن دارن، نسخه آیفون هم دارن لطفا اونارو هم امتحان کنین. البته نرم افزارهای خارجی هم گزینه هستن اگه استفاده شون براتون راحته.

  9. بهترین برنامه حسابداری آیفون قبلا نیو بود ولی الان از کار افتاده.

  10. در پاسخ به زهرا
    ممنون از درج نظرتون. بله زهرای عزیز متاسفانه غیرفعال شده.

  11. بهترین برنامه حسابداری آیفون بدون شک میتونم بگم رقم هست. خیلی خوب بود البته الان از هیچ نرم افزاری استفاده نمیکنم.

  12. در پاسخ به حسن قربان زاده
    حسن عزیز خیلی ممنون از همراهی و توجه تون به مقاله بهترین برنامه حسابداری آیفون .

  13. بهترین برنامه حسابداری آیفون فراپیامه ازش خیلی خیلیییییی راضیمممممم فوق العاده س

  14. در پاسخ به سهند قیاسی
    ممنون که نظر ارزشمندتون رو در مورد بهترین برنامه حسابداری آیفون باهامون به اشتراک گذاشتین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا