حسابداری

آخرین راهنمای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری برای کسب و کار شما (آپدیت 1402)

در هر مجموعه و کسب و کاری، انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری در اولویت قرار دارد، زیرا انتخاب نرم افزار نامناسب، علاوه بر ایجاد هزینه‌های زیاد برای کسب و کار، آسیب‌های جبران ناپذیری نیز در محاسبات وارد می‌کند. لذا بهتر است در همان ابتدای راه، بهترین نرم افزار حسابداری را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید. با ادامه این مقاله از زینسی همراه ما باشید تا دلایل نیاز به انتخاب بهترین اپلیکیشن حسابداری و ویژگی‌های بهترین نرم افزار را بررسی کنیم و سپس به معرفی برنامه حسابداری بپردازیم.

فهرست مطالب نمایش عناوین

دلایل نیاز کسب و کارها به انتخاب بهترین برنامه حسابداری

اولین سوالی که هنگام بررسی نرم افزار حسابداری به ذهن ما خطور می‌کند، این است که چرا باید در انتخاب نرم افزار حسابداری سخت‌گیری به خرج بدهیم و بهترین نرم افزار حسابداری را انتخاب نماییم؟ نیاز کسب و کارها به برنامه حسابداری یک مسئله مهمی ‌است که بیشتر شرکت‌ها برای انجام دادن سریع و و با دقت کارها، نیازمند یک نرم افزار خوب هستند.

دلایل نیاز کسب و کارها به انتخاب بهترین برنامه حسابداری
دلایل نیاز کسب و کارها به انتخاب بهترین برنامه حسابداری چیست؟

در هر شرکتی، امور مالی حرف اول را می‌زند، بنابراین نیاز به یک نرم افزار بسیار عالی در این حوزه وجود دارد. انتخاب اشتباه نرم افزار حسابداری علاوه بر آسیب‌های مالی، آسیب‌های جبران ناپذیری نیز بر کسب و کار وارد خواهد کرد. در ادامه دلایل مهم برای انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری را بیان می‌کنیم:

توجه به مدیریت هزینه و سرمایه گذاری در هنگام انتخاب بهترین برنامه حسابداری

طبیعتاً خرید بهترین نرم افزار حسابداری، هزینه‌ای را برای کسب و کار شما اضافه خواهد نمود، اما دقت داشته باشید که صرف هزینه برای خرید نرم افزار حسابداری، در واقع نوعی سرمایه گذاری به شمار می‌آید، زیرا شما با انتخاب درست و نحوه استفاده صحیح از نرم افزار حسابداری، بودجه و هزینه خود در آینده کسب و کار را ذخیره خواهید کرد.

توجه به مدیریت هزینه و سرمایه گذاری
توجه به مدیریت هزینه و سرمایه گذاری در هنگام انتخاب بهترین برنامه حسابداری اهمیت زیادی دارد.

دریافت گزارشات صحیح از کسب و کار

همانطور که می‌دانید بخش گزارشات هر کسب و کار، اهمیت زیادی دارد. گزارش‌گیری‌های متنوع از طریق نرم افزار حسابداری انجام می‌گیرد، بنابراین هرچه نرم افزارحسابداری انتخابی، ویژگی‌های بهتری داشته باشد، گزارش‌گیری آن متنوع‌تر و بهتر خواهد بود.

توجه به حفظ امنیت شرکت‌ها

انتخاب بهترین برنامه حسابداری ، برای حفظ امنیت شرکت‌ها ضروری است. همانطور که می‌دانید ما حساب و کتاب و همه امور مالی خود را به نرم افزار حسابداری می‌سپاریم، بنابراین اهمیت امنیت در این موضوع بسیار بالاست. در حقیقت یکی از از نیاز شرکت‌ها به انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری ، حفظ امنیت مدارک و اسناد مالی شرکت است.

دسترسی آسان به اطلاعات در نرم افزار حسابداری

از دلایل دیگر نیاز کسب و کارها به انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری می‌توان به دسترسی آسان به اطلاعات مالی و حسابداری به صورت لحظه‌ای بیان کرد. باید برای کسب و کار خود بهترین نرم افزار حسابداری را انتخاب کنید تا همیشه دسترسی آسان به اطلاعات داشته باشید.

بخش مالی و حسابداری هر کسب و کار، بخش پویایی آن شرکت است هر چقدر دسترسی به اطلاعات مالی و حسابداری به صورت لحظه‌ای آسان‌تر باشد، کارفرما و کارمندان به راحتی می‌توانند در زمان خود صرفه جویی کنند. بنابراین یکی از نیازهای کسب و کار را به نرم افزار حسابداری خوب، دسترسی آسان به اطلاعات مالی و حسابداری است‌.

در حالت کلی برای انجام کارهای مرتبط با امور اداری و پرسنل مجموعه، بستن حساب‌ها، آماده‌سازی و تنظیم صورت مالی، رسیدگی و بررسی دقیق حساب‌ها، تهیه ترازنامه و … به نرم افزار حسابداری خوب نیاز خواهیم داشت.

بررسی ویژگی‌های بهترین نرم افزار حسابداری

به نظر شما بهترین نرم افزار حسابداری چه ویژگی‌هایی دارد؟ چه ویژگی‌هایی باعث متمایز شدن نرم افزارهای حسابداری از یکدیگر می‎شود؟ از ویژگی‌های بهترین نرم افزار حسابداری ، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کیفیت و هزینه پشتیبانی
  • کاربری آسان و توجه به محبوبیت آن در بین حسابداران ماهر
  • امکانات و کنترل‌های داخلی و رعایت اصول حسابداری
  • قیمت آن نسبت به نرم افزارهای دیگر

در ادامه هر یک از این موارد را شرح می‌دهیم:

توجه به امنیت اطلاعات مالی

به نقل قول از profitbooks هنگام انتخاب یک نرم افزار حسابداری، حتما امنیت داده‌های مالی را در نظر داشته باشید، مخصوصا اگر قصد دارید از یک نرم افزار حسابداری تحت وب استفاده کنید.

موارد زیر را هنگام بررسی امنیت داده‌ها اهمیت دارد:

  • همیشه در مورد اقدامات امنیتی که فروشنده نرم افزار برای محافظت از داده‌هایتان انجام می‌دهد، سوال بپرسید.
  • بررسی کنید که شرکت چگونه داده‌های برنامه را ذخیره می‌کنند.
  • اطمینان حاصل کنید که نرم افزار حسابداری آنلاین از اتصال HTTPS استفاده می‌کند. می‌توانید این را با جستجوی یک URL سبز رنگ در نوار آدرس و کلیک بر روی آن برای مشاهده گواهی امنیتی بررسی کنید. پروتکل HTTPS داده‌های منتقل شده از رایانه شما به سرورهای شرکت نرم افزاری را رمزگذاری می‌کند و مشاهده اطلاعات حساس شما را برای هکرها دشوارتر می‌کند.

با انجام این مراحل می‌توانید از امنیت داده‌های مالی خود اطمینان حاصل کنید و از کسب و کار خود در برابر تهدیدات سایبری بالقوه محافظت کنید.

کیفیت و هزینه خدمات پشتیبانی

بهترین برنامه حسابداری ، خدمات پشتیبانی خوب و صرف هزینه کمتری دارد. پشتیبانی تلفنی، یکی از موارد مهم برای نرم افزار حسابداری به شمار می‌آید، زیرا شما هنگام استفاده از این نرم افزار، نیازمند ارتباط بدون وقفه با کارشناس پشتیبانی هستید. هر چقدر زمان انتظار شما برای برقراری تماس تلفنی کمتر باشد، بهتر است.

دیگر موارد مهم در این موضوع، حرفه‌ای بودن کارشناس پاسخگو است، او باید اطلاعات کامل و جامعی از نرم افزار مربوطه داشته باشد تا بتواند به راحتی پاسخگوی سوالات شما باشد. همچنین در صورت نیاز، روی سیستم شما به صورت ریموت وصل ‌شوند و مشکل شما را حل نمایند.

اگر مشکل شما با دو مورد اول، یعنی تماس تلفنی و ریموتی حل نشد، شرکتی بهتر است که امکان ارسال نیروی متخصص به صورت حضوری را داشته باشد. داشتن خدمات آموزش نرم افزار نیز جزو ویژگی‌های خوب نرم افزار حسابداری است.

کاربری آسان و میزان محبوبیت آن در بین حسابداران خبره

بهترین برنامه حسابداری ، برنامه‌ای است که رابط کاربری آسانی داشته باشد و کاربر هنگام کار با آن سردرگم نشود. در کنار این ویژگی، طبیعی است که بهترین اپلیکیشن حسابداری ، حسابداران خوب و حرفه‌ای را سریعا به سمت خود جلب می‌کند. در هنگام انتخاب نرم افزار می‌توانید نظر حسابداران خبره را جویا شوید و ببینید با کدام نرم افزارها بیشتر کار می‌کنند.

امکانات و کنترل های داخلی و رعایت اصول حسابداری

وجودِ کنترل‌های داخلی در نرم افزار حسابداری، اهمیت بسیار زیادی دارد، تا افراد دیگری نتوانند به نفع خودشان در حساب و کتاب تغییری ایجاد کنند. مثلا در بهترین برنامه حسابداری ، فرآیند حسابداری برای ورود یا خروج کالا به گونه‌اي است كه افراد زیادی را درگیر کند و چندین نفر بتوانند خطاها و اشتباهات را کنترل کنند.

همچنین اگر کاربری درخواست تغییر اطلاعات داشت، باید کاربر اصلی نسبت به تایید آن اقدام کند. در واقع هر چقدر خطاهای عمدی یا سهوی کاربران کمتر باشد، می‌توانیم بگوییم که بهترین نرم افزار حسابداری را انتخاب کرده‌ایم.

قیمت آن نسبت به نرم افزار های مشابه

بهترین اپلیکیشن حسابداری قیمت بالایی دارد؟ نمی‌توانیم بگوییم که بهترین برنامه حسابداری لزوما قیمت بالا یا پایینی دارد. قیمت نرم افزار حسابداری به کسب و کار شما بستگی دارد.

قیمت نرم افزار حسابداری
بررسی قیمت نرم افزار حسابداری یکی از معیارهای انتخاب نرم افزار حسابداری است.

هر کسب و کاری باید نسبت به نیازهای شرکت خود، به بررسی برنامه حسابداری پرداخته و بهترین رنج قیمت را انتخاب کند. در هنگام بررسی نرم افزار حسابداری ، کافیست قیمت هر نرم افزار را با رقبای هم سطح خودش مقایسه کنید.

بررسی مقوله قیمت در انتخاب بهترین برنامه حسابداری اهمیت دارد، ولی اهمیت آن در نرم افزار حسابداری کمتر از سایر نرم افزارهاست، زیرا مبلغ خرج شده برای این نرم افزار، همانطور که در بالا اشاره کردیم نوعی سرمایه گذاری برای کسب و کار شماست.

بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب چه ویژگی‌هایی دارد؟

امروزه خیلی از مشاغل به دلیل مزایای بیشتر، نرم افزار حسابداری تحت وب را به نسخه نصبی ترجیح می‌دهند. انتخاب نرم افزار حسابداری تحت وب بستگی به شغل و کسب و کار شما دارد. اگر می‌خواهید در هر لحظه و هر جا به اطلاعات مالی خود دسترسی داشته باشید، بهترین گزینه برای شما استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب است.

با استفاده از این نوع حسابداری، اطلاعات مالی خود را از طریق گوشی، لپ تاپ و … می‌توانید بررسی کنید.  به نظر شما بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ هر ویژگی که برای نرم افزار حسابداری آفلاین، مورد پسند و محبوب است، برای حسابداری تحت وب نیز صدق می‌کند؛ فقط این نوع حسابداری ویژگی‌های بیشتری مانند دسترسی همیشگی و دائمی‌دارد.

معرفی بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب

در ادامه چند نمونه از بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب را به شما کاربران عزیز معرفی می‌کنیم:

نرم افزار حسابداری تحت وب ابرستان

با نرم افزار حسابداری تحت وب ابرستان، فرآیندهای خرید، فروش، پرداخت و دریافتی‌های خود را اتوماتیک کنید. اگر از خرید این نرم افزار مطمئن نیستید، از نسخه 14 روزه رایگان آن استفاده نمایید. این نرم افزار ویژگی‌های جذابی برای کاربران دارد، مثلا همه امکانات مورد نیاز برای مدیریت کسب و کار در ابرستان به صورت یکپارچه با یکدیگر عمل می‌کنند. به این ترتیب شما می‌توانید انبارداری، پروسه خرید و فروش، تولید محصول و … را بدون خطا مدیریت کنید. برخی دیگر از ویژگی‌های این نرم افزار شامل موارد زیر است:

  • ساده و هوشمند
  • قیمت مناسب
  • دسترسی همیشگی و دائمی
  • پیشرفته و سریع

نرم افزار حسابداری ابرستان نیاز به دانلود و نصب ندارد و خودتان نیز می‌توانید آن را برای استفاده خود آماده کنید.

نرم افزار ویستا

شرکت نرم افزاری ویستا از دیگر ارائه کنندگان بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب است. همانطور که از اسم نرم افزار مشخص است، ویستا بر بستر وب طراحی شده است تا شما بتوانید در هر جا و هر لحظه به اطلاعات مالی خود دسترسی داشته باشید.

از ویژگی‌های جذاب ویستا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بالا
  • دسترسی نامحدود
  • اجرا با حداقل سیستم
  • امنیت بالا

ویستا برای شرکت‌های تولیدی، بازرگانی، خدماتی، شرکتی، فروشگاهی و … نرم افزار تحت وب ارائه داده است. برای اطلاع از قیمت نرم افزارهای ویستا کافیست با پشتیبانی تماس بگیرید.

نرم افزار تحت وب حسابان وب

در لیست بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب ، نرم افزار حسابان وب نیز وجود دارد. استفاده از نرم افزار حسابان وب بسیار ساده است و شما چند کلیک تا استفاده این نرم افزار فاصله دارید. بدون دردسر دانلود و نصب، می‌توانید از نسخه آنلاین حسابان وب استفاده کنید.

نرم افزار تحت وب حسابان وب
نرم افزار تحت وب حسابان وب استفاده بسیار آسانی دارد.

حسابان وب در همه حوزه‌های کسب و کاری مانند فروشگاهی، خدماتی، تولیدی و … نرم افزار ارائه داده است. بر حسب نوع کسب و کارتان یکی از نرم افزار تحت وب را انتخاب و استفاده کنید. نکته جالب در مورد حسابان وب اینجاست که 30 روز استفاده رایگان ارائه می‌دهد.

از ویژگی‌های جذاب حسابان وب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی دائمی
  • سی روز استفاده رایگان
  • مدیریت دریافت و پرداخت
  • دارای افزونه باشگاه مشتریان
  • پشتیبان گیری اتوماتیک از داده‌ها و …

برای اطلاع از قیمت نرم افزارهای حسابان وب با پشتیبانی آن‌ها تماس بگیرید.

معرفی بهترین نرم افزار حسابداری آفلاین یا نصبی

بعد از دانستن الزامات داشتن بهترین نرم افزار حسابداری و بررسی ویژگی‌های یک نرم افزار حسابداری خوب و آشنایی با چند نمونه از بهترین نرم افزار حسابداری تحت وب ، در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی نرم افزار حسابداری نصبی بپردازیم.

1.نرم افزار حسابداری قیاس

از نرم افزارهایی که در فهرست بهترین نرم افزار حسابداری قرار دارند، می‌توان به نرم افزار حسابداری قیاس اشاره کرد. این نرم افزار امنیت و سرعت بسیار بالایی دارد. اگر سرعت برای شما معیار بسیار مهمی است، این نرم افزار را از دست ندهید.

این نرم افزار دارای 12 ماه پشتیبانی رایگان در محل است و خیال شما را بابت پشتیبانی راحت می‌کند. امکان به روزرسانی نرم افزار و افزودن ماژول‌ها نیز در نرم افزار قیاس وجود دارد. رابط کاربری جذاب، در دسترس بودن اطلاعات در هر لحظه و هر مکان، عدم محدودیت در زمینه قفل نرم افزار و عدم نیاز به نصب سرور از ویژگی‌های محبوب این نرم افزار از نظر کاربران است.

2.نرم افزار حسابداری محک

محک نیز در فهرست بهترین برنامه حسابداری جای می‌گیرد. این مجموعه بیش از 10 سال است که به صورت تخصصی خدمات حسابداری را برای اصناف ارائه می‌دهد. نرم افزار حسابداری محک اخیرا کیف پول رایگان برای انجام خدمات مربوط به حسابداری را توسعه داده که مورد توجه مشتریان و کاربران این مجموعه قرار گرفته است.

این مجموعه نرم افزار حسابداری محک برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ مناسب است و برای هر یک از آن‌ها فیچرهای خاصی را در نظر می‌گیرد. محک در حوزه‌های حسابداری، فروشگاهی، شرکتی و تولیدی فعالیت دارد. با کمک نرم افزار حسابداری محک می‌توانید حساب و کتاب خود را طبقه بندی نمایید و حتی امکان محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان نیز در این برنامه مشاهده می‌شود.

از ویژگی‌های خوب این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به روز بودن
  • ارائه خدمات برای مشاغل بزرگ و کوچک
  • رابط کاربری جذاب

3.برنامه حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس، قدمت 15 ساله دارد و هدف این مجموعه، ارائه خدمات حسابداری فروشگاهی، تولیدی، شرکتی و بازرگانی است. پارمیس، با ارائه ماژول و سامانه پبام کوتاه، رضایت مشتریان را جلب کرده است.

این مجموعه، اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس را نیز ارائه کرده است تا کاربران در گوشی‌های اندروید و آیفون هم بتوانند از امکانات این برنامه استفاده کنند.

برنامه حسابداری پارمیس
برنامه حسابداری پارمیس یکی از نرم افزارهای حسابداری خوب است.

پارمیس بیشتر برای افرادی مناسب است که حرفه‌ای نیستند و دانش حسابداری کمی دارند، بنابراین اگر دانش و تجربه بالایی در زمینه حسابداری دارید، این نرم افزار را استفاده نکنید. پارمیس یک سال پشتیبانی رایگان دارد و می‌تواند نسخه 30 روزه را برای مشتریان ارائه دهد. همچنین در هر زمان که بخواهید، می‌توانید این نرم افزار را ارتقا دهید.

4.برنامه حسابداری آرین سیستم

از دیگر نرم افزار های خوب حسابداری، نرم افزار آرین سیستم است که در حوزه‌های مختلفی مانند: منابع انسانی، تولید، بازرگانی، مالی و … نیز فعالیت دارد. این مجموعه سعی دارد، نیازهای مدیریت مالی کسب و کارهای کوچک و متوسط را برآورده کند.

از مزیت‌های مهم و اساسی ین نرم افزار از نظر کاربران، قیمت آن است. این نرم افزار قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته و خیلی از کسب و کارها دارای توانایی خرید آن را دارند.

شما در این نرم افزار، امکان دریافت گزارش به دو زبان فارسی و انگلیسی را دارید، کافیست هنگام دریافت گزارش، زبان خود را مشخص کنید. از دیگر امکانات این نرم افزار دسته بندی و شاخص بندی حساب‌هاست. امکان دسترسی به اطلاعات حسابداری از طریق گوشی موبایل یا تبلت نیز از ویژگی‌های جذاب آرین سیستم به شمار می‌آید.

پشتیبانی این نرم افزار به صورت 10 ساله بوده و دارای آموزش رایگان 6 ماه است.

5.نرم افزار حسابداری هلو

نرم افزار حسابداری هلو برای کسب‌های کوچک و اصناف فروشگاهی، شرکتی و تولیدی مناسب است. این نرم افزار از بیش از 200 گروه شغلی پشتیبانی می‌کند و همین موضوع هم یکی از علت‌های محبوبیت برنامه حسابداری هلو است. ارائه هلو به صورت تک کاربره و شبکه‌های انجام می‌گیرد و در سراسر کشور 500 نمایندگی دارد.

نکته جالب اینجاست که نرم افزار هلو، نسخه رایگان نیز برای کسب‌های کوچک و متوسط دارد. این نرم افزار جزو قدیمی‌ترین نرم افزارهای تحت ویندوز است. از ویژگی‌های محبوب این نرم افزار، می‌توانیم به انعطاف پذیر بودن آن اشاره کنیم.

6.اپلیکیشن حسابداری فرداد

بهترین نرم افزار حسابداری برای کسب و کارهای کوچک، فرداد نام دارد، زیرا مخصوص این نوع کسب و کارها طراحی شده است. حوزه‌هایی که این نرم افزار تحت پوشش قرار می‌دهد، صنعتی، خدماتی، پیمانکاری و بازرگانی است.

محیط ساده و رابط کاربری آسان از دیگر ویژگی‌هایی است که مورد پسند کاربران قرار می‌گیرد. شایان ذکر است که این نرم افزار، تمام نیازهای شما را در زمینه حسابداری پاسخگو خواهد بود.

زینسی بهترین راهنما برای انتخاب نرم افزارهای سازمانی

در این مقاله از زینسی، با دلایل انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری و ویژگی‌های برنامه حسابداری خوب آشنا شدیم. در نهایت هم به معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری تحت وب و نصبی پرداختیم. انتخاب شما کدام است؟ نسخه تحت وب یا نصبی؟ برای مقایسه نرم افزارهای حسابداری ، می‌توانید از ابزار مقایسه زینسی کمک بگیرید. زینسی در کنار شماست تا بهترین نرم افزارها را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. نظر شما در مورد لیست بهترین برنامه‌های حسابداری چیست؟ اگر تجربه استفاده از این نرم افزارها را دارید، خوشحال می‎شویم با ما به اشتراک بگذارید.

منابع:

سوالات متداول:

مزایای نرم افزار حسابداری چیست؟

توجه به مدیریت هزینه و سرمایه گذاری، دریافت گزارشات صحیح از کسب و کار، حفظ امنیت شرکت‌ها، دسترسی آسان به اطلاعات و … جزو مزایای نرم افزار حسابداری هستند.

معیار های انتخاب نرم افزار حسابداری چیست؟

  • پشتیبانی قوی
  • کاربری آسان
  • امکانات و کنترل های داخلی
  • رعایت اصول حسابداری
  • قیمت مناسب
  • آموزش رایگان

بهترین نرم افزار حسابداری کدام‌ها هستند؟

  • قیاس
  • محک
  • هلو
  • آرین سیستم
  • پارمیس
  • فرداد

نرم افزارهای حسابداری مورد تایید دارایی کدام‌ها هستند؟

  • دشت
  • سپیدار
  • راهکاران
  • سپیدار سیستم
  • و …

مقایسه نرم افزارهای حسابداری را چگونه انجام دهم؟

زینسی بهترین مرجع برای مقایسه نرم افزارهای حسابداری است.
امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

  1. بهترین برنامه حسابداری پارمیس خیلی خوبه من نسخه رایگانشو استفاده میکنم کاملا راضیم

  2. بهترین برنامه حسابداری از نظر من فرداد هست کار کردنش باهاش خیلی آسووونه اصلا نیازی نیست حسابدار باشید

  3. بهترین برنامه حسابداری باید امنیت کامل داشته باشه و پشتیبانی ش خیلیییییی قوی باشه درجا جواب بدن

  4. بهترین برنامه حسابداری هلو هست به نظرم ولی پشتیبانی ضعیفی دارن کاش بهتر بشه

  5. به عنوان راهنمای انتخاب بهترین برنامه حسابداری بهتون توصیه میکنم قیمت رو اولویت قرار ندید … کسب و کارتون آسیب میبینه. نرم افزار حسابداری ارزش هزینه کردن رو داره

  6. در پاسخ به NIMA
    بله نیمای عزیز حق با شماست. قیمت نباید معیار اصلی انتخاب نرم افزار حسابداری باشه.

  7. انتخاب بهترین برنامه حسابداری خیلی سخته همش به چالش کشیده میشم. تا میگم یکی خوبه یه ایراد داره که برای کسب و کار من مناسب نیست

  8. در پاسخ به پناه صالحی
    پناه عزیز بله در خیلی از مواقع انتخاب بهترین برنامه حسابداری متناسب با نیاز کسب و کار سخته و باید دقت بیشتری رو امکانات داشته باشیم چون در آینده کسب و کارمون تاثیرگذار خواهد بود.

  9. بهترین برنامه حسابداری از نظر من محکه فقط نمیدونم نسخه تولیدی داره یا نه؟ ممنون میشم جواب بدید من شرکتی رو امتحان کردم عالی بود.

  10. در پاسخ به سیاوش
    بله سیاوش عزیز. نرم افزار حسابداری محک نسخه تولیدی رو هم داره.

  11. انتخاب بهترین برنامه حسابداری برای من خیلی سخته چون همچی شرکت رو میسپاری بهش و باید خیلی عالی باشه واسه همین بعد چند ماه تحقیق نتونستم به نتیجه برسم.

  12. در پاسخ به حسین صادق پور
    حسین عزیز بهتون تبریک میگم که به اهمیت نرم افزار حسابداری واقف هستین. امیدوارم بتونید بهترین برنامه حسابداری رو برای کسب و کارتون انتخاب کنین. لطفا به دسته بندی حسابداری زینسی مراجعه کنین، مقایسه نرم افزارهای حسابداری کنار همدیگه براتون مفید واقع میشه.

  13. ویژگی های بهترین برنامه حسابداری رو خوب توضیح دادید. موقع انتخاب باید به همه موارد دقت کنیم چون انتخاب اشتباه نرم افزار حسابداری طبعات خیلی زیادی داره برامون گرون تموم میشه.

  14. در پاسخ به سینا حیدرزاده
    بله کاملا درست میفرمایید سینای عزیز. انتخاب اشتباه همه نرم افزارها مضره ولی خب اهمیت نرم افزار حسابداری برای همه کسب و کارها بیشتره. واسه همین باید هوشمندانه و درست انتخاب کرد.

  15. بهترین برنامه حسابداری از نظر من هلو هستم از طرفدارای قدیمی هلو هستم خیلی کامل و عالیه و حتی پشتیبانی خوبی داره.

  16. سلام نرم افزار حسابداری آسان حساب برای کامپیوتر را از کجا میشه تهیه کرد . ممنون میشم راهنمايي کنید

  17. در پاسخ به عسگری
    دوست عزیز آسان حساب فاکتور فقط اندروید داره و روی کامپیوتر نصب نمیشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا