راهنمای استفاده

اپلیکیشن دولینگو روشی نوین برای یادگیری زبان دلخواه [+راهنمای استفاده]

یکی از بهترین برنامه‌های آموزش زبان، اپلیکیشن دولینگو (duolingo) است. برنامه duolingo به راحتی روی تلفن همراه شما نصب می‌شود و استفاده از آن نیز بسیار آسان است. بسیاری از افراد از زمان‌های گذشته به دنبال راهی برای یادگیری زبان می‌گشتند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی اپلیکیشن‌های بسیاری در زمینه آموزش زبان طراحی شده‌اند. به همین دلیل شما قادر خواهید بود به راحتی هر زبانی را که علاقه دارید یاد بگیرید. دولینگو (duolingo) مناسب‌ترین اپلیکیشن برای کمک به شما در یادگیری زبان محسوب می‌شود.

در این مقاله از زینسی قصد داریم شما را با روش کار برنامه duolingo آشنا کنیم. در صورتی که تمایل دارید هر زبانی را به بهترین نحو ممکن یاد بگیرید، با ما همراه باشید.

نحوه استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان دولینگو ( duolingo)

یادگیری زبان‌های مختلف با وجود اپلیکیشن‌های آموزشی بسیار آسان‌تر از گذشته است. با استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان، هر زبانی را که می‌خواهید یاد بگیرید. استفاده از این برنامه‌ها، محدودیت‌های زمانی و مکانی را برای شما حذف می‌کند.

یادگیری زبان با اپلیکیشن
یادگیری زبان های مختلف با اپلیکیشن های آموزشی

در ابتدا بهتر است با نحوه ورود یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی و دیگر زبان‌های خارجه که دولینگو نام دارد، آشنا شوید. پس از آنکه نرم افزار duolingo را نصب کردید، وارد محیطی می‌شوید که دو گزینه را پیش روی شما قرار می‌دهد. در صورتی که برای اولین بار وارد نرم افزار می‌شوید، باید گزینه get started را فشار دهید.

پس از آن وارد صفحه زبان‌های خارجه می‌شوید. بسته به آنکه تمایل به یادگیری کدام زبان را دارید، یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنید. از مزایای فوق العاده این اپلیکیشن این است که تمامی زبان‌های دنیا را به شما آموزش می‌دهد. به عنوان مثال برنامه دولینگو زبان‌های خاص نظیر زبان ولزی، عبری و غیره را شامل می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با اپلیکیشن های آموزش زبان کلیک کنید.

مدت زمان یادگیری زبان در اپلیکیشن دولینگو (duolingo) چقدر است؟

پس از آنکه زبان موردعلاقه خود را برگزیدید، سراغ زمان مدنظر خود برای یادگیری زبان خواهید رفت. در صورتی که علاقه دارید 5 دقیقه از زمان خود را برای آموزش زبان صرف کنید، روی گزینه اول کلیک کنید. از دیگر مزایای اپلیکیشن duolingo یادگیری زبان در زمان دلخواه شما محسوب می‌شود.

برنامه دولینگو
دولینگو یکی از نرم افزار های با سابقه حوزه آموزش زبان است.

به طوری که اگر قصد دارید در مدت بیشتری زبان خود را تقویت کنید، قادر خواهید بود از 5 الی 20 دقیقه را برای آموزش زبان انتخاب کنید. بسته به مدت زمان انتخابی سوالاتی که برنامه برای یادگیری زبان برای شما در نظر گرفته است، افزایش خواهد یافت. بدین طریق دیگر نیاز نیست نگران فراموش شدن مطالب آموزشی در اپلیکیشن باشید.

تعیین سطح در اپلیکیشن آموزش زبان دولینگو

در مرحله بعد نوبت به تعیین سطح آموزش شما می‌رسد. برخی افراد پیش از آنکه از طریق نرم‌افزار duolingo قصد یادگیری زبان را داشته باشند، کمی از زبان مدنظر خود را آموزش دیده‌اند. در این صورت باید گزینه already know some language را انتخاب کنید. با این کار دیگر از آموزش مطالب مربوط به پایه زبان خارجه خسته نخواهید شد. در این مرحله وارد بخش یادگیری زبان شده‌اید.

آموزش زبان در duolingo با چه روش‌هایی است؟

جالب است بدانید این اپلیکیشن با تصاویر و تنوع بی‌نظیر شما را شیفته آموزش زبان خواهد کرد. به طوری که یادگیری زبان به بهترین تفریح برای شما تبدیل خواهد شد. سوالاتی که اپلیکیشن duolingo از شما می‌پرسد، به‌تدریج سخت‌تر می‌شود و آرام آرام مطالب و کلمات مربوطه را به شما آموزش خواهد کرد. نکات مهم و کلمات جدید هر درس به چندین صورت در برنامه duolingo پرسیده می‌شود. مانند سوالات چهار گزینه‌ای، جمله‌سازی و تصویرسازی که شوق یادگیری بیشتر زبان را در فرد افزایش می‌دهد.

آموزش زبان در duolingo
آموزش زبان در duolingo با آزمون های مختلف

نکاتی درباره پاسخ به سوالات در اپلیکیشن دولینگو

در صورتی که هنگام یادگیری زبان با برنامه duolingo سوالی را اشتباه جواب دادید، اصلا نگران نشوید. این اپلیکیشن فکر همه‌چیز را کرده است؛ زیرا duolingo پس از پایان هر درس دوباره سوالاتی را که به اشتباه پاسخ داده اید، از شما خواهد پرسید.

همچنین زمانی که از پاسخ خود به پرسش مطرح شده در هر درس مطمئن شدید، روی گزینه chek کلیک کنید تا جواب صحیح را ببینید. با مشاهده تیک سبز رنگ متوجه خواهید شد درس را به‌خوبی آموزش دیده‌اید.

پاسخ به سوالات در اپلیکیشن دولینگو
پاسخ به سوالات مختلف در اپلیکیشن دولینگو

بعد از آن continue را فشار می‌دهید و سراغ بقیه سوالات می‌روید. با اتمام درس شما یکی از بخش‌های آموزش زبان خود را تکمیل کرده‌اید. برای ورود دائم به این برنامه در صورت تمایل، اپلیکیشن duolingo از شما می‌خواهد که اکانت را تعریف کنید.

پس از آن وارد فضای درسی خود می‌شوید و از یادگیری زبان لذت می‌برید. این را بدانید که آیکون‌های طوسی برای درس‌هایی استفاده شده است که شما هنوز آن‌ها را فرا نگرفته‌اید. پس از آن این آیکون‌ها به صورت رنگی درمی‌آیند و شما را از سطح آموزشی‌تان آگاه می‌کنند.

زینسی، پلتفرمی برای آشنایی هر چه بیشتر با نرم افزارها و اپلیکیشن‌ها

در این مقاله از زینسی به نحوه کار با اپلیکیشن دولینگو و برخی مزایای بی‌شمار آن پرداخته شد. شما می‌توانید به راحتی این اپلیکیشن را روی تلفن همراه خود نصب کرده و یادگیری زبان را از همین امروز شروع کنید. نرم افزار آموزش زبان دولینگو در میان علاقه‌مندان به یادگیری زبان بسیار محبوب است.

اگر سال‌هاست که به دنبال برنامه مناسب و بدون هیچ سختی برای یادگیری زبان هستید، بی‌تردید اپلیکیشن دولینگو بهترین گزینه برای شما محسوب خواهد شد. امکانات بسیاری که این نرم‌افزار در خود جای داده است، باعث می‌شود شما آموزش زبان را با تجربه متفاوت و جذابی امتحان کنید. در صورتی که هنگام یادگیری زبان اشتباهی در پاسخ دادن به سوالات برنامه مرتکب شدید، تنها کافی است که به مراحل بعدی بروید. در پایان اپلیکیشن آموزش زبان دولینگو  دوباره این سوال را از شما خواهد پرسید. نظر شما در مورد دولینگو چیست؟ خوشحال می‎شویم اگر نظرات و پیشنهادهای خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول:

اپلیکیشن دولینگو چیست؟

اپلیکیشن دولینگو یکی از بهترین برنامه‌های آموزش زبان خارجی است.

چرا دولینگو زبان انگلیسی ندارد؟

دولینگو دارای آموزش زبان انگلیسی است ولی چون زبان فارسی ندارد، ما ایرانیان باید زبان واسطه دیگری را بلد باشیم.

نحوه استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان دولینگو چگونه است؟

پس از نصب دولینگو، باید گزینه get started را فشار دهید. پس از آن وارد صفحه زبان‌های خارجه می‌شوید که باید زبان هدف خود را انتخاب کنید.

مدت زمان یادگیری زبان در اپلیکیشن دولینگو چقدر است؟

حتی می‌توانید روزانه بین 5 تا 20 دقیقه به یادگیری از طریق اپلیکیشن دولینگو اختصاص دهید. با صرف زمان کم به یادگیری زبان جدید بپردازید.

دولینگو زبان فارسی ندارد ؟

خیر، دولینگو از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند؛ نه برای آموزش نه به صورت پیش فرض.
3.7/5 - (14 امتیاز)

‫78 دیدگاه ها

  1. سلام من این اپلیکیشن رو نصب کردم ، زمانی که get started میزنم توی منو I want to learn زبان english نداره و وقتی more پایین رو میزنم برای زبان های دیگه هست مثلا زده For arabic speakers یا نوشته for turkish speaker ولی اصلا برا persian نداره. البته من برا IOS نصب کردم و نمیدونم برا اندروید اکتیو هست یا نه. لطفا راهنمایی کنید.

  2. اپلیکیشن دولینگو سلام من این اپلیکیشن رو نصب کردم ، زمانی که get started میزنم توی منو I want to learn زبان english نداره و وقتی more پایین رو میزنم برای زبان های دیگه هست مثلا زده For arabic speakers یا نوشته for turkish speaker ولی اصلا برا persian نداره. البته من برا IOS نصب کردم و نمیدونم برا اندروید اکتیو هست یا نه. لطفا راهنمایی کنید.

  3. سلام دوست عزیز
    متاسفانه با اینکه زبان فارسی یکی از ۱۰ زبان پرجمعیت جهان هست و درخواست های زیادی به دولینگو برای اضافه شدن این زبان شده، تا این لحظه زبان فارسی چه به عنوان زبان مرجع چه به عنوان زبانی برای یادگیری در دولینگو تعریف نشده

  4. متاسفانه با اینکه زبان فارسی یکی از ۱۰ زبان پرجمعیت جهان هست و درخواست های زیادی به دولینگو برای اضافه شدن این زبان شده، تا این لحظه زبان فارسی چه به عنوان زبان مرجع چه به عنوان زبانی برای یادگیری در دولینگو تعریف نشده

  5. دولینگو واقعا عالیه فقط برای یادگیری زبان باید زبانت خوب باشه :)) چون زبان فارسی نداره. میتونم بگم خیلی حرفه ایه ولی باید سواد اولیه زبان رو داشته باشید حتما.

  6. از بین اپلیکیشن های آموزش زبان دولینگو واقعا بهترینه من قبل مهاجرت یادگیری رو با اون شروع کردم.

  7. سلام. دوستان یه سری اطلاعات خواستم بدم بهتون در رابطه با دولینگو، دولینگو فقط یه نرم افزار نیست، یک مرکز آموزش عالی و سطح بالاست که توی کشور آلمان بنا شده و سالهای زیادی که در فعالیت هستند. برترین مرکز آموزش زبان اروپا و دومین در دنیا هست. حتی توی چندین کشور در دنیا شعبه دارن. از اساتید و مدرس های خیلی حرفه ای هم استفاده میکنند. حتی آزمون و مدرک هم داره مثل آیلتس و تافل، دولینگو هم مدرک زبان میده بهتون. چند سالی که نرم افزارش هم ساختن که کل مردم دنیا بتونن ازش استفاده کنند. این نرم افزار با تمام نرم افزارهای دیگه فرق میکنه.دولینگو رو اگر واقعا استفاده کنید و منظم و با پشت کار کار کنید باهاش. در حدی سطح زبانتون رو بالا میبره که میتونید برید آزمون بدید و مدرک بگیرید. آیلتس تافل یا حتی دولینگو… البته آزمون دولینگو فکر نکنم توی ایران باشه اصلا، ولی میتونید تافل یا آیلتس بگیرید باهاش. من خودم دارم کار میکنم باهاش و فوق‌العاده ست

  8. سلام شادی عزیز
    بعضی از اپلیکیشنها قابلیت اجرای محدودی از دستورات رو دارند

  9. این که اپلیکیشن دولینگو (duolingo) حتی از زبان های خاص هم پشتیبانی میکنه عالیه. چقدر در روز به زمان نیاز داره؟ یا دلخواهی هست؟

  10. سلام دوست عزیز
    اپ دالینگو روش ها و بازه های متنوعی برای یادگیری زمان داره که دلبخواه هست

  11. سلام دولینگو عااااالیییهههه حتما استفاده کنین باهاش تونستم مهاجرت کنم.

  12. سلام
    من به اشتباه ،با ایمیل که وارد شدم زبان رو زدم ترکیه و زدم آموزش انگلیسی ،والان زبان اصلی برنامه زبان ترکی شده و چون متوجه نمیشم ،نمیتونم جایی رو تو تنظیمات پیداکنم که زبان رو عوض کنم ،هرکاری بگید کردم ولی زبان اصلی ،همچنان ترکی هست .چیکار کنم ؟

  13. سلام دوست عزیز
    شما باید از ابتدا زبان پیش فرض را انگلیسی کنید. در قسمت تنظیمات این فیچر را وجود دارد.

  14. سلام
    واقعا نرم افزار کاربردی ،موثری و بسیار جذاب و گیرا هست.
    اگر زبان فارسی رو هم به آن اضافه کنند،معرکه میشود.
    دستشون درد نکنه به فکر مردم دنیا هستند

  15. سلام وقتتون بخیر ببخشید نرم افزار دولینگو رو باید بعد از به مدت استفاده خریداری کرد؟؟چون برای من از یه جایی به بعد دیگه نمیتونم استفاده کنم و ازم میخواد دولینگو پلاس رو یا خریداری کنم یا برای ادامه بازی بخرم,میشه راهنمایی کنید

  16. اپلیکیشن دولینگو خیلی اختصاصیه برا اونایی که زبان شون متوسط به یالاس. شاید برای اقشاری که میخوان تازه شروع کنن مناسب نباشه‌.

  17. همه چیز را سیاسی کرده اند. حتی نرم افزار آموزشی مثل دولینگو.اپلیکشین دولینگو زبان عبری با کاربر به مراتب کمتر از زبان فارسی را پشتیبانی می کند ولی زبان شیرین فارسی که به مراتب کاربر بیشتری دارد را در برنامه آموزشی خود قرار نداده است.ظاهرا از نظر ایشان مردم فارسی زبان اهمیتی ندارند.

  18. سلام دوست عزیز
    خیر. اما برای استفاده از امکانات و خدمات ویژه، نیاز به خرید دولینگو پلاس هستید

  19. سلام
    برای استفاده از این نرم افزار ابتدا باید زبان دیگری را بلد بود!
    حالا چرا هی سایتهای ایرانی تبلیغ این دست نرم افزارها رو میکنن که عملا برای ما کاربردی نداره احتمالا برای تولید محتوای وب و در پی آن درآمدزایی است.
    منطق این نرم افزارها بدیهی است:
    زبان فارسی رو به عنوان مبدا ندارند
    کسی هم که زبان مبدا ش انگلیسی است نمیخواهد انگلیسی یاد بگیرد.

    پس اگر شما مثلا آلمانی مسلط هستید و میخواهید انگلیسی یاد بگیرید (یا برعکس) خوب است.

    اما از نویسنده محترم بپرسید. چرا این مطلب رو نوشته است؟

  20. به‌مراتب بهترین اپلیکیشن زبان انگلیسی هست کاش زبان فارسی بهش اضافه بشه.

  21. اپلیکیشن دولینگو برای ایران اصلا کاربردی نداره نمیشه استفاده کرد

  22. اول با ایلینگ برید زبان انگلیسی یاد بگیرید و بعد میتونید از دولینگو استفاده کنید

  23. سلام دوست عزیز
    دولینگو یک اپ یادگیری بین المللیست که بیش از ۱۵ زبان مطرح جهان را آموزش میدهد. زبان انگلیسی به عنوان زبان پایه در جهان شناخته شده. کارزارهای متفاوتی برای اضافه شدن زبان فارسی به دولینگو درخواست شده و امیدواریم زبان شیرین فارسی به عنوان زبان مبدا به دولینگو اضافه شود.

  24. سلام دوست عزیز
    ممنون از نظر شما. اگر تجربه ای از این اپ دارید لطفا با ما به اشتراک بگذارید

  25. سلام زبان برنامه به انگلیسی نیست
    چطور میتونم زبانش رو به انگلیسی تغییر بدم؟؟

  26. اینقدر تعریف اپلیکیشن دولینگو رو شنیدم مشتاقانه دانلود کردم ولی واقعا چرته یعنی برای ایران کاربرد نداره که نمیدونم چطوری بقیه استفاده میکنن

  27. بهتر بود در خصوص مهمترین مشکل این نرم افزار توضیحی داده میشد تا زبان آموزان کمتر سرگردان بشن. تو همه سایتها به عنوان بهترین نرم افزار آموزش زبان معرفی شده. اما بهتر بود شرط احترام به کاربر رعایت میشد و می‌نوشتند برای غیر فارسی زبانها!

  28. اپلیکیشن دولینگو اصلاااااا برام مفید واقع نشد سردرگرم شدم و در نهایت پاکش کردم

  29. در پاسخ به رضا

    رضای عزیز امیدواریم زبان فارسی به این برنامه اضافه بشه چون درخواست‌های زیادی انجام شده. امکانات ویژه و خاص دولینگو باعث شده همه سایتها به عنوان بهترین اپلییکشن آموزش زبان معرفی بشه.

  30. در پاسخ به سهیل

    سهیل عزیز خیلی از ایرانی ها مشکل شمارو دارن، امیدوارم به زودی این مشکلات برطرف بشه تا ما هم بتونیم به راحتی از این اپلیکیشن مفید استفاده کنیم.

  31. در پاسخ به صبا

    دوست عزیزم دولینگو یکی از بهترین اپلیکیشن های جهانی هست که همه باید بشناسنش و حتی نرم افزارهای ایرانی در حوزه زبان انگلیسی ازش الگوبرداری بشه. درخواست های زیادی مبنی بر افزودن زبان فارسی برای پشتیبانی دولینگو ارسال شده، امیدوار هستیم که این درخواست‌ها به زودی پاسخ داده بشن و زبان فارسی بهشون اضافه بشه.

  32. سلام من دولینگورانصب کردم و زبان هلندی رایادمیگیرم چرافقط basic یک راداره وبفیه قفله؟

  33. در پاسخ به مهناز

    دوست عزیزم بقیه رو باید به صورت پولی تهیه کنید

  34. سلام خوبین؟من یک هفته از اپ استفاده نکردم الان که میخوام کار کنم نمیتونم مینویسه مشکلی پیش اومده وارد داستان و اینا میشه اما اموزش نه چیکار کنم؟

  35. سلام. آیا نمیشه با استفاده از این برنامه انگلیسی یاد بگیریم؟ چون گزینه ی برای یاد گیری انگلیسی نداشت

  36. سلام دوست عزیز
    علی رغم درخواستهای متعدد هنوز دولینگو زبان فارسی را به عنوان زبان اولیه اضافه نکرده است. به همین دلیل زبان مادری غیر از فارسی باید انتخاب شود که کار یادگیری زبان انگلیسی را با دولینگو سخت میکند

  37. سلام دوست عزیز.
    ممنون میشم اطلاعات بیشتری از ایراد پیش آمده بدهید یا میتوانید به پشتیبانی دولینگو ایمیل بزنید.

  38. اپلیکیشن دولینگو آموزش زبان امیدوارم واقعا هر چه سریعتر پشتیبانی از زبان فارسی رو فعال کنه چون تو ایران طرفدار زیادی داره

  39. سلام دوست عزیز.
    ممنون از نظر ارزشمند شما
    شما میتوانید اما اپلیکیشن دولینگو برای یادگیری انگلیسی به انگلیسی طراحی نشده و باید زبان دوم زبانی غیر از انگلیسی باشه

  40. با سلام آیا نرم افزار sap بخش financial accounting در ایران وجود دارد.من پسشنهاد کار از خارج دارم که شرط آن تسلط به این نرم افزار است البته در ایران با انواع اینگونه نرم افزارها کار کرده ام. لطفا راهنمایی بفرمایید. ضمنا ایا دولینگو نسخ برای لب تاپ هم دارد.

  41. در پاسخ به بهنام شهرزاد
    بهنام عزیز بله وجود داره. دولینگو هم نسخه ویندوز داره. موفق باشید

  42. در پاسخ به Mh
    دوست عزیزدر بخش تنظیمات امکان تغییر زبان وجود داره.

  43. اپلیکیشن دولینگو خوبه ولی خب ادم چطوری میتونه انگلیسی رو به انگلیسی یاد بگیره؟ :)) باید یه زبون واسطه باشه؟

  44. در پاسخ به محسن
    بله دوست عزیز یا باید زبان انگلیسی رو در یه سطحی بلد باشید یا این که با زبان دیگه آشنایی داشته باشید.

  45. روش اموزش اپلیکیشن دولینگو واقعا بی نظیره در دنیا. من به عنوان دبیر زبان انگلیسی تحت تاثیر قرار گرفتم و میخوام الگو برداری کنم.

  46. در پاسخ به امید
    امید عزیز ممنون از اینکه نظر ارزشمندتون رو با ما به اشتراک گذاشتید. بله کاملا درسته اپلیکیشن دولینگو روش آموزش منحصر به فردی داره

  47. دولینگو برای آموزش زبان غیر از انگلیسی مفید هس.
    چون زبان اصلی رو باید انگلیسی تعیین کنیم در ایران.

  48. در پاسخ به پروانه
    بله پروانه عزیز. زبان های زیادی رو پشتیبانی میکنه دولینگو و اگه انگلیسی بلد باشیم خیلی راحتتر میتونیم زبان های دیگه رو هم یاد بگیریم.

  49. سلام بسیار عالی است
    من چگونه می تونیم با دولینکو همکاری داشته باشیم جهت ایجاد زبان فارسی

  50. در پاسخ به طاهری
    سلام دوست عزیز میتونید از طریق ایمیل رسمی دولینگو باهاشون ارتباط برقرار کنین.
    android@duolingo.com

  51. در پاسخ به Elina
    الینای عزیز موقع باز شدن براتون خطا میاره؟

  52. سلام من اپلیکیشن رو دو هفته پیش نصب کردم و هر روز میرفتم داخلش الان دو روزه که باز نمیکنه . خطا هم نمیزنه فقط صفحه باز نمیشه . چیکار کنم ؟؟
    نکنه اینم فیلتر کردن .. ؟

  53. در پاسخ به Helia
    هلیای عزیز لطفا یک بار هم با فیلتر…شکن امتحان کنین اگر درست نشد یه بار برنامه رو حذف و نصب کنین.

  54. در پاسخ به صدیقه طاهری
    بله صدیقه عزیز. اپلیکیشن دولینگو برای کودکان نیز مناسبه.

  55. اپلیکیشن دولینگو فوق العادددددددددددده س یه سوال داشتم به نظرتون اگه ایمیل بزنیم بهمون جواب میدن؟؟

  56. در پاسخ به نازنین ابراهیمی
    بله نازنین عزیز حتما امتحان کنین، ایمیل بزنین بهشون جواب سوال یا مشکل تون رو در مورد اپلیکیشن دولینگو میگیرین.

  57. در پاسخ ب المیرام
    بله دوست عزیز اپلیکیشن دولینگو رایگانه و طبق ذکر برخی منابع، روش درآمدش از تبلیغات هست.

  58. کاملا ادعا میکنم بهترین اپلیکیشن زبان انگلیسی جهان همین اپلیکیشن دولینگو هست اصلا شک نکنین در مورد انتخابش

  59. در پاسخ به شبنم هوشمند
    ممنون از درج نظر ارزشمندتون شبنم عزیز.

  60. چقدر خوب که اپلیکیشن دولینگو رایگانه نمیدونستم. فکر میکردم پولیه و سراغش نمی رفتم.

  61. در پاسخ به سامان
    بله سامان عزیز اپلیکیشن دولینگو رایگان هست میتونین امتحانش کنین.

  62. اپلیکیشن دولینگو فوق العاده س من دو تا زبان آلمانی و استانبولی رو ازش یاد گرفتم. واقعا حرف ندااره به نظر شخصی من از همه اپ های ایرانی در این زمینه عالی تره

  63. در پاسخ به مجید
    مجید عزیز بهتون تبریک میگم که با کمترین هزینه ممکن تونستین دو زبان مختلف دنیا رو هم یاد بگیرید. بله درسته اپلیکیشن دولینگو جزو بهترین های جهان هست.

  64. هر چقدررررررررررررررررررررر از عالی بودن اپلیکیشن دولینگو بگم کم گفتمممم از دستش ندین

  65. در پاسخ به دانیال مهدی نژاد
    ممنون که نظرتونو در مورد اپلیکیشن دولینگو مطرح کردین.

  66. دولینگو برای من مفید نبود چون میخواستم انگلیسی یاد بگیرم و زبان دیگه هم بلد نبودم.

  67. در پاسخ نعیمه عباسی
    بله نعیمه عزیز در این شرایط چون دولینگو از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنه، براتون مفید نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا